Mickey Mouse

December 17, 2015


Cześć miśki!
Moja praca właśnie dzisiaj dobiegła końca, zaczynam nadrabiać z notkami, co widzę sami zauważyliście patrząc na Wasze komentarze :D Teraz będzie już tylko lepiej. Mam masę nowych pomysłów i chęci na nowe rodzaje notek, co by trochę urozmaicić tego bloga. Zauważyłam, że wpadłam w monotonie z dodawaniem tylko stylizacji. Myślałam, że w taki sposób chce prowadzić tego bloga- jednak nie sprawia mi to takiej radości, Wam jak widzę zresztą też. Od czasu do czasu pojawią się też typowe notki ze stylizacjami jak np. dziś, jednak nie ograniczę się tylko do nich. Postaram się wplatać w stylizacje w inne notki- mam nadzieję, że ten pomysł się Wam podoba. Coraz bardziej nakręcam się na to, by zacząć nagrywać też. Widzę, że podobają się Wam relacje z dnia, atrakcje z Krakowa i ogólnie takie pierdoły- bardzo mnie to cieszy. A dzisiaj tak jak mówię łapcie stylizację, bo dawno nie było :D




sweatshirt- ROMWE
pants- ROMWE
creepers- DEEZEE
beanie- NEW YORKER
headphones- SONY












Co do słuchawek- polecam cholernie. Zawsze kupowałam byle jakie słuchawki douszne, przeważnie po miesiącu albo je urywałam albo gubiłam, z tymi nie potrafię się rozstać. Są cudowne!




  • Share:

You Might Also Like

14 Comments:

  1. dobrze, ze masz jakies nowe pomysły na notki.. bo naprawde troszkę było nudno! Trzymam kciuki i czekam na nowe wpisy! :)

    ReplyDelete
  2. Świetna notkka! Widać ta radość i życiowosc!👑

    ReplyDelete
  3. Doncia nie obraź się ale wydaje mi się że zdjęcia na blogu są coraz gorsze , radziłabym zmienić fotografa albo naleźć lepsze pomysły

    ReplyDelete
  4. wyglądasz troche jak żulka :C lepiej w płaszczach, sukienkach itd wygladasz :D

    ReplyDelete
  5. Świetna stylizacja i fajne zdjęcia. Czekam z niecierpliwością na kolejną notkę :D
    http://porcelanowycukier.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. mi sie ta stylizacja bardzo podoba :D I ten klimat, super!

    ReplyDelete
  7. Zacznij nagrywać :) na pewno będę oglądać :) Bluza świetna :) Czekam na więcej notek :) A no i oczywiście na bieżąco śledzę na snapie :) / http://lethalowa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. świetne zdjęcia, niby takie zwykłe, ale bardzo pomysłowe :)

    ReplyDelete
  9. Zrezygnuj lepiej z creepersów do stylizacji, te buty są okropne i wyglądają jakbyś miała na stopach asfalt, w dodatku pogrubiają nogi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. To ty chyba kochanie nie widziałaś asfaltu i grubych nóg ;)

      Delete
  10. a mi sie podoba. dziwnie zeby nosic zawsze to samo :D http://sm4rowski.blogspot.de

    ReplyDelete
  11. Jeśli masz problem z wylewającymi się ciuchami z szafy, odwiedź nasz blog!

    ReplyDelete