10/12/2015

, ,

Kitty kitty cats


Cześć miśki!
Zrobiłam dla Was piękną relację z dnia na snapie, ale snap akurat postanowił sobie powariować i zjadło mi 3/4 snapów, no dzięki.
Relacje z dzisiaj przenoszę tutaj, co prawda ukrojoną, bo nie zdążyłam zapisać ze snapów niestety, no ale zawsze coś.














top- SHEIN
sweater- ROMWE
pants- ROMWE
coat- SHEIN
backpack- MAGIA ZAKUPÓW


Szkole chłopaka na 'fotografa'. Może coś z tego będzie haha, jak mu poszło na pierwszy raz? :D

Wreszcie udało mi się odwiedzić, uwaga:


Kocia kawiarnia! Dość długo się tam wybierałam, wreszcie się udało. Kolejne miejsce w Krakowie warte odwiedzenia :D Z tego co sie orientuje jest to pierwsza tego typu kawiarnia w Polsce.




Pijecie sobie kawe, a koło Was biega stadko kotków, które możecie głaskać i zabawiać. Aktualnie jest tam bodajże 7 kotów? Sporo z kotów które tam były znalazły już swój dom- zaadoptowali je klienci. Tak jest, możecie adoptować koty, które są pod opieką tej oto kawiarni :D


Gdy zamówicie kawe- też dostaniecie kota.



Siedział sobie z nami przy stoliku :D


A ten sie cały czas bawił. No ogólnie to super sprawa :D



Snapy z rynku oczywiście mi zjadło. Ale kolejne 2 miejsca godne polecenia. Po pierwsze- stare miasto w święta. Dziesiątki budek z pierdołami, napojami i jedzeniem, cudowny magiczny klimat, uwielbiam to w Krakowie.
No i druga rzecz- kino 7d. Wybraliśmy sie tam na spontana, ponieważ byłam już w tego typu kinach, ale pan zaproponował nam coś na czym jeszcze nie byłam, a mianowicie wejście do świata wirtualnego. Zamiast kina z ruszającymi się fotelami to w ekran weszłam. Zakładają ci na głowe 'kask' i słuchawki i centralnie znajdujesz się w ekranie. No dobra, super. Poszliśmy na horror. W tym momencie pan mówi, że możemy rozglądać się na boki. NO BOMBA. Jesteście po prostu cali w tym filmie, możecie się rozglądać, patrzyć pod nogi, na górę, w bok. Nie jestem w stanie Wam tego opisać. Nigdy w życiu się tak nie osrałam haha, a horror trwał tylko 10minut więc. Polecam każdemu. Bilet kosztuje 20zł, najlepiej wydane 20zł w moim życiu haha, naprawdę. Kino znajduje się na głównej ulicy, na Floriańskiej. Koniecznie tam zajrzyjcie, nie będziecie żałować! :D

Następnie oczywiście jedzenie haha, tym razem Dominium.
Ostatnio gdy jadłam tam Calzone- nie dość, że zapłaciłam majątek to prawie zwymiotowałam (niestety). Dałam lokalowi jednak jeszcze jedną szansę, jako że słyszałam, że mają dobrą pizze, a że jako 'uczeń' żaka mam tam na nią 40% zniżkę to czemu nie.


Na przystawkę dostaliśmy ciasto jak do pizzy w formie malutkich bułeczek z sosami- plus, bo ostatnio dostałam oliwki których nie dało się jeść.


Pizza z jakimś tam serem, mozarellą, pomidorami, cukinią i kurczakiem (tylko na połowie oczywiście dla Adriana). Pizze polecam, dobra, można jeść :D

A w h&m kolejne promocje. Masa przecenionych ubrań- niestety nie znalazłam nic dla siebie, ale oczywiście odnalazłam się w dodatkach:


Na dokumenty, chodziłam za tym od miesiąca, ale cena 20zł za takie coś nie wydawała mi się zbyt super, no ale jak promocja- to rozumiem :D


Kolejne do kolekcji pierścionki- tym razem midi. Przecenione na 10 z 30.


A to akurat z pull&bear, kosztowała bodajże 45zł.

Co sądzicie, o wszystkim z dziś? :D

A no i chyba ruszam z tumblr z własnymi zdjęciami: KLIK



12 comments:

  1. Świetne zdjęcia i ciekawa notka <3 <3 <3
    porcelanowycukier.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Po snapach i zdjęciach widać że Adrian jest tak cudowny jak Ty, świetne zdjęcia i dobrze widzieć Cie taką bardziej pełną życia! Świetna notka, dobrze że w końcu wracasz do nas że tak powiem ❤

    ReplyDelete
  3. Haha powiedzialam mamie o kociej kawiarni, bo kochamy koty, a ona spytala gdzie srają :D

    ReplyDelete
  4. Doncia uwielbiam cie, właśnie jadę w ten weekend do Krakowa i zastanawialam sie co pozwiedzać,a tu taki post i a teraz już wiem co na pewno - kocią kawiarnię! <33 nie mogę się doczekać haha :D polecasz jeszcze jakieś miejsce?

    ReplyDelete
  5. Jeju ta kawiarnia to marzenie <3 mam nadzieję, że kiedyś odwiedzę to miejsce <3

    ReplyDelete
  6. zaszalalas :D poklikam ci w reklamy zebys miala za co chleb kupic jak to zawsze wspominasz :D haha
    http://sm4rowski.blogspot.de

    ReplyDelete
  7. Mega ten worek z donutem, jeju chce taki. A KAWIARNIA NAJLEPSZA!

    ReplyDelete
  8. Śliczny outfit, bardzo podoba mi się ten plecaczek. :D
    Ciekawy pomysł na kawiarnię, jak będę gdzieś tam w okolicy, to na pewno zajdę.

    ♥Mój Blog♥

    ReplyDelete
  9. Ta kawiarnia mistrz!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Super jest ta kawiarnia jednak ja byłabym w siódmym niebie gdyby było miejsce gdzie na kolanach można byłoby trzymać psy. Ciekawe czy jest coś takiego jak "psiakarnia" haha. Pozdrawiam z kuj-pom :)PS. Fajna sprawa z tymi miejscówkami wartymi obejrzenia w Krakowie, jak mi się uda coś uzbierać wiem gdzie się wybiorę :)

    ReplyDelete
  11. Świetny post i blog bardzo mi się podoba, na pewno będę zaglądać częściej :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://paulinax12.blogspot.com/ ;)

    ReplyDelete
  12. Musze koniecznie Jechac do tej kociej kawiarni :D

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (211) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE