22/12/2015

Black hole


Cześć miśki!
Dzisiaj kolejna 'stylizacja'. Tak wiem, kurtka znowu wymięta, ale uwierzcie mi, lepsza wymięta niż spalona, bo ma taki materiał, że się boję dotknąć tego żelazkiem w ogóle, nawet dziewczyny na mieszkaniu powiedziały, że nie podejmą się tego zadania haha. 
Kurtkę zamówiłam z Romwe, w sumie długo się nad nią nie zastanawiałam, od razu wpadła mi w oko i nie zawiodłam się. Uwielbiam ją. Szkoda tylko, że nie jest trochę grubsza (no i boję się ją wyprasować..........) Co do opaski na głowę- cholernie mi się podobają i udało mi się ją znaleźć na Yoins (wtedy jeszcze nie było w sklepach, teraz znajdziecie w co drugim, widziałam ładne w Cubus). Trochę ciężko mi ją ułożyć na głowie jeszcze, ale myślę, że się przyzwyczaję. Ciekawy zamiennik czapki jeśli ktoś za nimi nie przepada :D
Już 22.12 a ja jeszcze nie mam dwóch prezentów, jeden jest w drodze i oby doszedł na jutro, a drugi w sklepie wyprzedany, ale jeszcze jest nadzieja haha. Pierwszy raz zdażyło mi się, że nie mam kupionych prezentów przed 20.12, co ta praca robi z ludźmi!




sweater- ROMWE
outwear- ROMWE
headband- YOINS
pants- ROMWE
creepers- DEEZEE




















Mam do Was prośbę. Czy moglibyście mi napisać piosenki które chcielibyście usłyszeć w moim wykonaniu? Mam pomysł na filmik :D Piszcie mi tu w komentarzach bądź na instagramie, gdzie wolicie!

30 comments:

  1. Pasuje Ci ta opaska! Powodzenia z prezentami haha :3

    ReplyDelete
  2. tytuł ode mnie: Imagine dragons -'' dream smoke'' i sam smith - ''im not the only one''

    ReplyDelete
  3. Last christmas!!!

    ReplyDelete
  4. Ale fajnie nosisz tę opaskę, zawsze miałam w głowie tylko jeden sposób ;)

    ReplyDelete
  5. A co to piosenki to moze Fields of gold w aranżacji Evy Cassidy?

    ReplyDelete
  6. Till it happens to you- Lady Gaga

    ReplyDelete
  7. super wyglądasz w tych krótkich włosach :D

    ReplyDelete
  8. Sweterek *_*
    Zara Larson- Lush Life
    Blue Cafe-Zapamiętaj :)

    ReplyDelete
  9. Zdecydowanie chciałabym usłyszeć All I Want For Christmas Is You w twoim wykonaniu :)

    ReplyDelete
  10. Świetna sesja! ja chcę usłyszeć BMTH - Hospital for souls :)

    ReplyDelete
  11. a co z tym tublrem z twoimi zdjęciami? Chętnie umieściłabym jedno ze zdjęć z tej notki na swoim tumblrze :)

    ReplyDelete
  12. Love yourself- Justin Bieber :D

    ReplyDelete
  13. Goner- Twenty One Pilota
    masz idealny głos do niej moim zdaniem :')

    ReplyDelete
  14. Donka bardzo ci pasuje ta opaska x
    stylizacja jak zawsze świetna, każda z twoich stylizacji jest dla mnie inspiracją (co z tego, że nie stać mnie na creepersy - kupiłam trampki na platformie i jest fejm haha)
    a co do coveru, to fajnie by było usłyszeć w twoim wykonaniu BMTH - drown lub halsey - strange love
    wesołych świąt xx

    ReplyDelete
  15. Szkoda że nie robiłyście zdjęć na statywie, bo straszne szumy i jakość poleciała ;cc albo za długi czas ustawiony ;/
    A piosenki, to możesz posłuchać płyty Korteza i zobaczyć czy coś by Ci odpowiadało. Jeśli lubisz takie spokojne klimaty to mega polecam! Dobre i w dodatku polskie ^^

    ReplyDelete
  16. Fajny sweter

    mikolajkulicki.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Love yourself-JB <3

    ReplyDelete
  18. So this is christmas ^^
    Ta opaska pasuje Ci Doncia <3

    ReplyDelete
  19. wham-LAST CHRISTMAS !

    ReplyDelete
  20. Sleeping With Sirens- Roger Rabbit
    Sleeping With Sirens- If I'm James Dean You're

    ReplyDelete
  21. Świetny post :)
    Zapraszam do mnie
    http://pamietnikdiary.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Say something Christina Aguilera :) 👍

    ReplyDelete
  23. Doncia a może piosenka Korn Twisted Transistor 😊 ciekawie by brzmiała w twoim wykonaniu! ❤

    ReplyDelete
  24. Jaka to szminka? Meega jest 💕

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jakaś z gosh, ale jaki numer to nie wiem

      Delete

LABELS

OOTD (211) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE