26/11/2015

SEMILAC- STARTER KIT


Cześć miśki!
Jak już pewnie część z Was widziała na snapie (donatkay) zamówiłam sobie ostatnio zestaw startowy do paznokci hybrydowych z firmy Semilac. Generalnie całą wypłatę przejadam haha, więc stwierdziłam, że wypada wreszcie kupić coś konkretnego, no i padło właśnie na to. Dlaczego? W Krakowie hybrydy są zdecydowanie droższe niż w Jaśle, w Jaśle zrobisz je za +/- 40zł, natomiast w Krakowie są to ceny (na tyle na ile się orientuje) 60/120zł, więc różnica jest spora. Trochę się już napatrzyłam jak wygląda robienie hybryd i nie wyglądało to na takie trudne, więc stwierdziłam, że zaryzykuję i zamówię :D



Zestaw pierwszy raz zobaczyłąm na snapie u Deynn, później obczaiłam go u mojej koleżanki. Zamawiając w zestawie wychodzi dużo taniej. Zestaw możecie znaleźć na stronie Semilac, kosztuje 249zł, jednak z tego co wiem bardzo szybko zostają wyprzedane, więc czasami trzeba trochę czekać na to, aż znowu pojawią się w sklepie.




Tak prezentuje się cały zestaw. Dodatkowo była jeszcze krówka (którą Dosia już zjadła haha) i karteczka w kształcie serca 'spakowane przez' bla bla.


2 pilniki- będąc szczera- o jakichś dziwnych numerkach które nic mi nie mówią haha, coś mi tam niby dziewczyny z mieszkania tłumaczyły, tarcie bla bla, no ale...... 2 pilniki, zostańmy przy tym :')


Waciki bezpyłowe 250 sztuk


Smycz


Blok polerski (z kolejnym szalonym numerkiem który nic mi nie mówi haha)


Striper do ściągania hybryd


Odtłuszczacz i zmywacz


Baza, top i jeden lakier- ten kolor jest w każdym zestawie, szkoda, że nie można wybierać



Folie do usuwania lakieru


No i lampa


Lampa jest maluta, leciutka, możesz ją położyć wszędzie

Pierwsza próba paznokci:


Jak na pierwszy raz.......... haha, to myślę, że nie jest aż tak źle. Kolor niestety nie mój, ale tylko taki był w zestawie, a po inne kolory dopiero się wybieram (tylko coś się wybrać nie mogę). Lakiery z Semilac są jednymi z lepszych/tańszych lakierów. Koszt lakieru to 29zł za 7ml, kolory mają niczego sobie, spory wybór. Nie wiem co to dalej będzie haha, ale na razie fajna sprawa jak dla mnie :D

Dobry wydatek czy zły? :D

Donatkay

13 comments:

  1. bardzo dobry! jak szukasz tanich hybryd, poszukaj na aliexpress lakierów sioux albo bling, baardzo polecam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O dzięki, bo właśnie szukam czegoś taniego a dobrego!

      Delete
    2. https://www.facebook.com/groups/763030860478978/ polecam Ci tą grupę, tam jest wszyściutko dokładnie opisane, a dziewczyny chyba mają bzika na punkcie hybryd :)

      Delete
  2. Bardzo dobry,sama bym chciała :( :*

    ReplyDelete
  3. Haha dzięki tej notce zaczynam oszczędzać na ten zestaw! Właśnie szkoda, że nie można wybrać tego koloru lakieru, bo przepatrzyłam różne strony z tym zestawem ale wszędzie ta czerwień, a no to nie jest mój kolor. Myślę, że fajna zabawa z tym będzie, jak na pierwszy raz paznokcie mistrz!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Semilac nie ma pojemności 15ml Doncia :) za 29 zł jest 7ml :P

    ReplyDelete
  5. szkoda, że nie można sobie wybrać lakieru, bo ta czerwień jakoś do mnie nie przemawia haha :D myślę, że to dobry wydatek!

    twosistersbloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Z biegiem czasu będzie Ci szło coraz lepiej :) Semilac jest ideany do nauki, a jak już się przyzwyczaisz, to nie będziesz umiała się z nim rozstać :)

    ReplyDelete
  7. Juszes (tu: https://youtu.be/YEr9dhAzNhw) mówi że wystarczy jak będziesz mieć bazę do hybryd i będziesz mogła używać zwykłych lakierów. Powodzenia kochana! ❤

    ReplyDelete
  8. Też się na ten zestaw czaiłam ! A jak na pierwszy raz bardzo ładnie wyszło :)

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. bardzo fajny zestaw , chcialabvym tez zaczac robic hybrydy tylko hajsu brakuje ... ale moze kiedys sie skusze :D
    http://sm4rowski.blogspot.de

    ReplyDelete
  10. płaciłaś 40zł? ;o To bardzo tanio, bo jak wspomniałaś w Krakowie jak i nad morzem paznokcie kosztują od 80zł. Moim zdaniem to świetnym zakup :D

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE