28/11/2015

Jumpsuit


Cześć miśki!
Zdjęcia robione na szybko kiedyś tam, jeszcze w długich włosach, kompletnie o nich zapomniałam. Jest to kombinezon z DealSale, sklep dostępny tylko w wersji aplikacji mobilnej. Niestety nie jestem z niego zadowolona. Krój jest idealny, właśnie czegoś takiego szukam, niestety materiał jest tak prześwitujący, że nie da się tego nosić :( Tak samo jak z torebką z ostatniego postu, mówiłam o tym na snapie. Na zdjęciach tego nie widać, niestety znaczek yin yang jest bardziej żółto-czarny niż biało-czarny. Nie wiem jak z resztą rzeczy ze sklepu, może akurat, źle trafiłam, ale nie będę więcej ryzykować. Ktoś z Was może ma coś stamtąd?










7 comments:

  1. Mimo wszystko bardzo ci w nim ładnie <3
    Jeśli kiedyś będziesz mogła sobie zamówić taki z innej strony - lepszy jakościowo, zastanów się nad tym bo meega ci w nim ślicznie

    weronikaadamczykblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Kusisz Doncia 😄💕💕💕

    imnordis.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Mi sie tez podoba, naprawde szkoda ze tak przeswituje, widzialam na snapie. Seski Doncia :D Moze nastepnym razem ciuszki beda juz bez zadnych zolknies ani przeswitow.
    http://sm4rowski.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. a nie mogłabyś go nosić np. z tym http://www.donatkay.blogspot.com/2015/08/i-only-got-ice-for-you.html kombinezonem? :)

    ReplyDelete
  5. Fajny blog.
    Zapraszam do mnie
    http://xladyex.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Mega jest ten kombinezon, piękna doncia!

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (211) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE