18/11/2015

Haul


Cześć miśki!
No, wreszcie skończyłam te 5 nocek z rzędu. Nie było szans iść na zdjęcia, ponieważ wstawałam o 15, obiad, kawka, spać i o 18 już ogarniać się do pracy. Wybieramy się dzisiaj z Adą na zdjęcia- po raz pierwszy chce pokombinować coś ze zdjęciami z lampą, oby coś z tego wyszło!
A dzisiaj mam dla Was to co lubicie najbardziej (wnioskując po komentarzach haha) czyli haul!



Rzeczy jest jeszcze trochę więcej, jedna paczka przyszła później, więc rzeczy nie ma tutaj pokazanych na tym zdjęciu, no i jedna paczka jest jeszcze na poczcie, czeka na odebranie, może dziś w końcu wreszcie sie uda :D



Paczka od YOINS:



jacket- KLIK


dress- KLIK


headband- KLIK


top- KLIK

Jest to moja pierwsza paczka od YOINS i jak na razie jestem zachwycona. Rzeczy są ok, takie jak na zdjęciach. Jedynie nie udało mi się trafić z rozmiarem co do sukienki, ale to moja wina. Na kurtke z frędzlami polowałam długi okres czasu i wreszcie udało mi się zaneźć jedną z pu, a nie ze skóry. A to na głowę- zamówiłam z głupa, stwierdziłam, że ciekawie to może wyglądać, a chociaż ciepło w uszy. A tak ostatnio przeszłam się po sklepach i widzę, że zaczynają się w niektórych takie pojawiać :D



Kolejne paczki:


Obudowa od Shop Glo. Solidnie wykonana, gumowa, ale dość sztywna. Myślę, że się przyda, bo ostatnio telefon coś za często mi upada (życie cioty). Sklep przygotował dla Was 10% zniżkę, kod: natalia10


XY Collection- w ostatniej notce widzieliście jeszcze pierścionek od nich.


Happiness Boutique. Kolejna paczka z naszyjnikami. Ciesze się, że w sklepie zaczynają pojawiać się też małe, delikatne naszyjniki, bo tak to mieli same duże, a to jednak nie do końca dla mnie.




Często pytacie czym maluje usta na czerwone- eveline. Trzyma sie dość długo, nie babra się, nie znam się na kosmetykach, ale jak dla mnie to polecam.


Pościel z biedronki>>>>>>>>>


Jak byłam w Jaśle to odwiedziłam też szmaty. Kupiłam szalik (który gdzieś zaginął w mieszkaniu.........) i ciepłą pidżame za 8zł bodajże?


Paczka od Romwe:


sweater- KLIK


skirt- KLIK


sweatshirt- KLIK


outwear- KLIK


sweater- KLIK

Mam sporo zaległości co do notek z Romwe. Ogólnie chyba widać po notce, że sporo zaległości, ubrania leżą i czekają w kolejce (dlatego takie wymięte, przepraszam, ale trzymam je w malutkiej szafce :')) 


A patrzcie co mamy tutaj!


Tak. Właśnie to widzicie haha. Magia Zakupów. Sklep znam już dość trochę, jeśli jesteście tu od początku bloga to widzieliście plecaki z tego sklepu. Sklep z każdym dniem rozwija się coraz bardziej- a donutowe motywy jak najbardziej na +!












Co sądzicie? :D


Zamówiłam jeszcze 2 rzeczy z kosmetykizameryki.pl


Rzęsy, bo wszystkie pogubiłam gdzieś.


I pędzel do pokładu :D


Dobra, a teraz lecę się ogarniać i czeka mnie wieczór pełen pracy. Trzymać kciuki!


14 comments:

  1. sliczne ciuszki <3
    www.sm4rowski.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ale świetne rzeczy..
    kc doncia ;*
    Chcę tą pościel z mlp! *.*
    i zajebiste te rzeczy z donatami ;p

    zapraszam ;)
    http://kariandkari.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. też mam taką pościel :*
    a co do rzeczy... very pretty :)

    ReplyDelete
  4. Genialne rzeczy, pozdrawiam.
    takawariatka.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. No ja uwilebiam haule. Mega rzeczy. Życzę powrotu do zdrowia, doncia!

    ReplyDelete
  6. Nie wiem czy to prawda, ale podobno Eveline testuje na zwierzętach :/

    ReplyDelete
  7. Doncia patrz na to!!
    http://www.ebay.co.uk/itm/Soft-TPU-Cute-Cartoon-Cat-banana-Popcorn-Phone-case-For-iPhone-5s-6s-Plus-/141788897249?var=&hash=item210346dfe1:m:m_7tJG8lOd6gH78Ft7yoW2A

    ReplyDelete
  8. pościel super, chciałam taką kupić, ale niestety już nigdzie jej nie było :((

    ReplyDelete
  9. Nice :) najlepsze te donutowe motywy :D :D

    ReplyDelete
  10. Doncia gdzie moge cie spotkać w Krakowie ? ;)

    ReplyDelete
  11. Doncia, robisz super notki i w ogóle doceniam to, co robisz, ale myślę, że Twoje ubraniowe notki tego typu dużo zyskałyby na tym, gdyby ubrania były wyprasowane. Nie hejtuje, ani nic, nie twierdze też ze mają być idealnie gładkie, ale by naprawdę lepiej wyglądało gdyby nie było totalnie wymiętolone ;(

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE