13/11/2015

From the sun to the moon


Cześć miśki!
Coraz ciężej z tymi notkami. Udało mi się dorwać Izę w Rzeszowie na chwilkę na zdjęcia to chociaż parę jest. Na dniach zrobię chyba haul, bo się trochę rzeczy nazbierało. Ogólnie to ciężko będzie, bo znowu 5 nocek w pracy z rzędu (powodzenia), ale staram się jak mogę :( Jakieś pomysły na notkę? Może odpowiedzi na pytania? W sensie zadalibyście parę pod tym postem, a ja bym wybrała parę i odpowiedziała. Czasami odpowiadam na snapie, chodzi mi o jakieś konkretniejsze pytania, albo jakiś temat na który mogłabym się rozpisać. A może macie ochotę na nowe motywacyjne notki? Bo mam też jeden pomysł z tym, a to spokojnie mogłabym zrobić w pracy+ może wkleiłabym w to pare zdjęć. Albo może coś w guście faq? Naprawdę mi smutno, że Was tak zaniedbuje tu, myślałam, że połączenie z pracą będzie prostsze sadsdsafas.


dress- WALKTRENDY, same- ROMWE

outwear- ROMWE
backpack- CHOIES
sweater- UNKNOWN, SH
ring- THE XY COLLECTION
creepers- DEEZEE
A widzieliście już konkurs na ig?

Jeśli ktoś jeszcze nie widział na ig pojawiło się nowe rozdanie, tym razem o trochę innej tematyce, a mianowicie do wygrania jest 5 bonów o wartości 150zł na przekłucia/kolczyki do Rock'n'ink Tattoo! 


Dodatkowo czeka na Was 30% promocja na tatuaże ;) Więcej szczegółów na instagramie!



14 comments:

  1. jestes cudowna i pogodna babka :) trzymaj tak dalej <3
    www.sm4rowski.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. piękna sukienka <3
    chciałabym się więcej o Tobie dowiedzieć, dlatego myślę, że FAQ byłby dobrym pomysłem :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Doncia mogłabyś powiedzieć jako kto dokładnie pracujesz?

    ReplyDelete
  4. Dziewiec zdjęć jej

    ReplyDelete
  5. Piękna ta sukienka. Także myślę, że TAQ jest dobrym pomysłem:)
    Pozdrawiam,

    http://xmixola.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. proponuję motywacyjną :)

    ReplyDelete
  7. Moze napisz o tym jak to sie zaczelo ze zalozylas bloga

    ReplyDelete
  8. Ja proponuje jakieś fakty o tobie dziwne czy nawyki

    ReplyDelete
  9. Zdecydowanie notka motywacyjna!! :)

    ReplyDelete
  10. Ślicznie wyglądasz na zdjęciach :)
    __________________________________________
    To mój blog WWW.OSIAOSIA.BLOGSPOT.COM
    Kliknij tu aby mi pomóc :) CHOIES KLIK

    ReplyDelete
  11. ale super płaszczyk
    http://16lipca.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam te creepersy, idealnie pasują do reszty *u*

    ♥Mój Blog♥

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE