04/11/2015

Change


Cześć miśki!
Już nie mam pojęcia jak sobie poradzić. Nie mogę zgadać się jakoś z Klaudią na zdjęcia, chociaż mieszkamy w tym samym pokoju haha. Ktoś chętny z Krakowa? :') Już naprawdę nie mam pojęcia jak to zrobić, bo jednak blog bez fotografa- o czym my rozmawiamy. Mogę zacząć spamować pokojowymi notkami, ale to bez sensu. Właśnie zrobiłam jedną, ale aż wstyd mi ją dodawać. Staram się i tak zamieszczać coraz mniej typowych ootd, tylko dołączać stylizacje do jakiejś tematycznej notki, no ale dalej- ooooooo jezuuuuuu nienawidzę tego, że tu tak pusto ostatnio. Nie mam ostatnio na nic czasu, ale cały czas staram się coś z tym zrobić.


U mnie trochę zmian, jak już pewnie większość z Was zauważyła haha. Nie do końca z mojego wyboru, ale moje włosy po wakacyjnych kolorowych eksperymentach nie nadawały się dosłownie do niczego. Co sądzicie? :D





sweater- SHEIN





A konkurs ROMWE wygrywa marta.andrzejczak.2000@gmail.com
Gratuluję!!!!!! Prosze o kontakt na fb :)







30 comments:

  1. Z tymi krótkimi włosami Ci do twarzy :)

    ReplyDelete
  2. Ślicznie wyglądasz w tych włoskach ^^

    ReplyDelete
  3. w tych włosach zdecydowanie Ci lepiej! Niby bo włosy zniszczone były itp itd, ale teraz naprawdę wyglądasz o wieeeeeeeleeeee wieeeeeeleee lepiej!

    buźka,,,

    ReplyDelete
  4. W krótszych włosach jest Ci o niebo lepiej ;-)

    ReplyDelete
  5. Wyglądasz teraz o wiele poważniej i doroślej :) ciekawe jak do tej fryzury wkomponuje sié kciukers :D

    ReplyDelete
  6. Miałaś takiee długie przed tą wakacyjną zmianą :D szkoda ich :*

    ReplyDelete
  7. Pasują ci takie włosy. Dodawaj od czasu do czasu pokojowe notki, fajnie się je oglądało :3
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetnie wyglądasz w nowych włosach! :)

    ReplyDelete
  9. cudownie ci w takiej fryzurze doncia xx

    ReplyDelete
  10. Donciaa :* wiem ,ze gadalas juz o tym chyba z tysiac razy ale mozesz mi powiedziec na jakim bylas kierunku w technikum bo podobno mialas rozszezona gegre i chcesie troche dowiedziec o takich kierunkach xd prosze odpowiedz bo to wazne xd kocham ;**

    ReplyDelete
  11. Wygladasz slicznie w krotkich 💕 P.S.Jakiego masz IPhona i jaki kolor? 😊

    ReplyDelete
  12. cudowny blog !!! Zapraszam do mnie : otherbae1.blogspot.pl

    ReplyDelete
  13. Ślicznie ci w tych włosach!

    ReplyDelete
  14. Wyglądasz bardzo ładnie! Do twarzy Ci w tym kapelusiku. :) Trzymam kciuki, żeby fotograf się znalazł! x

    ReplyDelete
  15. Wyglądasz bardziej dojrzale w tej fryzurze :)

    __________________________________________
    To mój blog WWW.OSIAOSIA.BLOGSPOT.COM
    Kliknij tu aby mi pomóc :) CHOIES KLIK

    ReplyDelete
  16. Do twarzy Ci w tej długości :)

    ReplyDelete
  17. Kochana Donatko! Może spróbowałabyś zrobić kiedyś sesje ala grunge? Albo jak się już w 100% ogarniecie z mieszkankiem to czekamy na tour :) Kiedyś nam pisałaś,że zrobisz notkę z pudełkami wspomnień.Niestety nie zauważyłam(może jakoś przeoczyłam post),więc kiedy znowu odwiedzisz Jasło,może byś coś takiego zrobiła?:) Niedługo się przyzwyczaisz do włosów i czekam na niesamowite stylizacje-wiem,że dasz radę kochana!

    ReplyDelete
  18. Fajne włosy :)
    Bardzo ciekawy blog, zapraszam do siebie na opowiadanie fantasy ;)
    http://jestesmydziecmiziemi.blogspot.com/
    Pozdrawiam, KatieKate ^^

    ReplyDelete
  19. blog wygląda super :D i włosy też!

    ReplyDelete
  20. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  21. Wow dziękuję! i już napisałam jakby co 💕

    ReplyDelete
  22. Jesteś piękna, naprawdę. Chyba się schowam.

    ReplyDelete
  23. No i zapraszam do mnie chociaż za wiele na razie tam nie ma bo jestem nowa.Bawię się w sztukę, ale to na razie nią chyba nie jest. Sama oceń. http://makowiecart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Ładnie ci w tym kolorze :) zapraszam do siebie http://palinpalin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. slicznie ci w tych wloskach :)
    www.sm4rowski.blogspot.com

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (211) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE