31/10/2015

Zakrzówek


Cześć miśki!
Prace nad nowym wyglądem bloga dalej trwają. Nie, to jeszcze nie jest koniec :D Przepraszam za mało notek, te 4 nocki z rzędu jednak trochę mnie wykończyły. A dzisiaj: Zakrzówek.





Zakrzówek- jedno z najpiękniejszych miejsc w Krakowie. Jak pierwszy raz zobaczyłam zdjęcia w  necie- WOW. W lecie wygląda to jak Chorwacja, w życiu nie pomyślałabym, że znajdę takie miejsce 10min od mojego mieszkania. 


Zakrzówek to zalany kamieniołom. Kąpiel jak na razie jest zakazana z powodu częstych utonięć. Ogólnie to miejsce dla nukrów. Pod wodą znajduje się masa różnych rzeczy typu autobus, łodzie, jakieś przebieralnie- ogólnie to miejsce z moich koszmarów haha jako, że panicznie boje sie ciemnej wody i takich rzeczy dsfdasfsafa.






Krakowianie nazywają to miejsce 'miejscem samobójców' co przyprawia mnie o ciarki. 


Co sądzicie o Zakrzówku? :D



15 comments:

  1. Bardzo piękne miejsce. Zazdroszczę ci takich widoków, bo u mnie nic nie ma ;)

    aliszja36.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Niesamowite miejsce,mogła bym koło tego mieszkać :D Czekam na kolejną notkę.

    ReplyDelete
  3. Kocham Zakrzowek. W lecie jest jeszcze lepiej woda przejrzysta i świetnie się pływa 💕

    ReplyDelete
  4. Zakrzówek jest super :)

    ReplyDelete
  5. Cudowne miejsce <3
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. ahhhh Doncia tak bardzo lubię Cię czytać !! Kilka miesięcy temu zainspirowałaś mnie do bloggowania i zapraszam do siebie -http://crimecalledart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. jeeej kilka dni temu wrocilam z Krakowa, szkoda ze nie wiedzialam o Zakrzówku, cudowne miejsce<3

    ReplyDelete
  8. Mieszkam w Krakowie od urodzenia a nie widziałam Zakrzówka na żywo, czas to zmienić!

    ReplyDelete
  9. http://crackomaniac.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Przepięknie tam jest, zazdroszczę ;)

    ReplyDelete
  11. Śliczny blog !
    Obserwujemy?
    http://patrycja-okroj.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. niestety Zakrzówek poznałam tylko od tej drugiej - bezwodnej - strony XD haha

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE