16/10/2015

Ulubieńcy miesiąca- wrzesień


Cześć miśki!
Troche spóźnione......... ALE! :D







1. Ubranie:


Zwykła czarna prosta apaszka- mój ulubieniec na jesień. Ciężko ją już znaleźć, do kolekcji wchodzą teraz takie same tylko brokatowe, w kropki i tak dalej, też są spoko, ale jednak podstawowa czerń przeważnie u mnie wygrywa.



2. Pierdoły:


Pudełka z Ikei oczywiście faworytem co do pierdół. Jeśli macie problem z bałaganem w pokoju to polecam, nie dość, że tanie, to pojemne i ładnie wyglądają!



3. Kosmetyki:


W ulubieńcach sierpnia polecałam zielony koretkro w kredce tej samej firmy- o wiele bardziej polecam ten zestaw. Powtarzam po raz tysięczny- nie znam się na kosmetykach. Mam problem z zaczerwieniami i podsiniałymi oczami, korektory super to kryją. Mieszkam z dwiema kosmetyczkami- rownież polecają :D



4. Jedzenie:



Hummus! Słyszałam o nim już ohohoh, a ostatnio znalazłam w sklepie przy bloku i stwierdziłam, że spróbuje i gorąco polecam! Jadłam tylko ten paprykowy na razie, tego podstawowego jeszcze nie ale mmm pychota, jadłam do tostów, do cukinii i ogólnie gdzie sie dało to go dodawałam :D



5. Słodycz:


Jak już wiecie- nie przepadam za słodyczami, jest naprade niewiele takich które zjem, jednak to>>>>>>>>>>>>>>>>>życie. Ulubieniec miesiąca przez to, że w tesco była promocja haha, żałuje, że nie zrobiłam zapasów.



6. Napój:


Co do napoi- sok pomarańczowy z tesco wygrywa. Podróbka nektaru tymbarka tylko o połowę tańsza, jest też wersja w małym kartonie za 1,20 bodajże, ale za każdym razem jak ide to wykupiona.



7.  Wykonawca:


Nowa płyta Bring Me The Horizon- miazga. Co prawda nie przebiła Sempiternal, ale i tak> Nie ma co więcej pisać akurat tutaj, sami obczajajcie i oceniajcie :D


8. Piosenka: 





9. Książka:


Ostatnia część trylogii Anfelfall. Niestety, jestem zawiedziona. Tamte dwie części- najlepsze. Ta książka też, jednak zakończenie, no cholera, niestety jestem zawiedziona :( Jednak czekam z niecierpliwością na ekranizacje, zwłaszcza, że wchodzi ona w ręce twórców Igrzysk Śmierci :D


10. Film


Mam sporo zaległości w horrorach- wreszcie mam co oglądać! Ostatnio padło na Szubienice i cholernie polecam! Kręcony z pierwszej ręki- w moim ulubionym stylu. Momentami mnie aż zrywało- a to serio sukces haha, także no, polecam :D









19 comments:

  1. ten korektor rzeczywiście jest genialny, krycie podobne do tego z catrice, tyle że tu masz 4! :D
    i ta apaszka rzeczywiście jest świetna :)

    ReplyDelete
  2. super :D musze obejrzec szubienice

    ReplyDelete
  3. Prosto, tanio, z klasą i bez wydziwiań. I ten post, i ciebie idealnie można opisać tymi przymiotami (no, w tym drugim przypadku można wykluczyć taniość, ale cii). U typowej bloggerki w ulubieńcach widzimy rzeczy im droższe tym lepsze, u Donci; hummus i ptasie mleczko z przeceny. Wiesz, za to właśnie cię kocham. Za ten nagłówek też, ale to tak btw.
    Niech moc będzie z tobą!
    J.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogę się pod tym podpisać :)
      Genialny post!

      Delete
  4. Jedyne filmy jakie oglądam to horrory. Na razie nie mam co juz oglądać! W każdym wolnym czasie szukam nowych. Teraz czekam na Paranormal Activity jakiś tam. Ale Szubienica serio POLECAM! Megaśne. A co do postu to po prostu jesteś najlepsza i tyle 💞

    ReplyDelete
  5. Doncia, jak rozciągałaś ucho, to czym go nawilżałaś i myłaś? :)
    a post idealny, jak każdy <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myłam mydłem jaki tam był akurat, a nawilzalam tez kremem jaki tam był haha

      Delete
  6. Dokladnie - w 100% zgadzam się z dziewczyną wyżej. Jesteś taka hm... prawdziwa! Nic na siłę, nic dla sławy. To Cię wyróżnia spośród innych bloggerek, serio. Właśnie tym urzekasz nas wszystkich. Nigdy się nie zmieniaj Doncia :) lov u <3

    ReplyDelete
  7. "Szubienica" jest jednym z moich ulubionych horrorów takze polecam rownież ^^
    Jak nie masz co ogladac to wejdz sb na taki kanał na youtubie "horror addict" i tam masz pelno zwiastunow rożnych horrorów ktorych na pewno jeszcze nie widzialas :D mozesz tam serio znalezc cos fajnego

    ReplyDelete
  8. Też czatuję na zwykłą czarną apaszkę, podobną podpatrzyłam ostatnio u Luanny. Hummus muszę spróbować, za to alpejskie mleczko to również mój faworyt - o wiele lepszy od ptasiego mleczka!
    Pozdrawiam :)

    damecarax.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Same perełki! Z książką trafiłaś w mój gust! <3

    ReplyDelete
  10. Korektor na pewno zakupie :) a ptasie mleczko kocham
    sm4rowski blogspot.com

    ReplyDelete
  11. na jakiej stronie oglądalas szubienice ?

    ReplyDelete
  12. http://onlywitches.cupsell.pl/strona-4 Doncia Obczaj ta stronę, bardzo fajne motywy maja koszulek, odpowiedz co myślisz

    ReplyDelete
  13. jadłam hummus oliwkowy i nie polecam, ale chętnie spróbuję paprykowy :D

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (203) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (5) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE