13/10/2015

,

Throwback -Italy-


Cześć miśki!
Pogoda tragiczna, ŚNIEG W PAŹDZIERNIKU SŁUCHAM? Co to ma być. Leń jak 150, ale już pomału się ogarniam, dostałam prace dziś, hura!
Paczek przyszło tyle, że nie wiem jak z tym wyrobimy. Nie wiem czy nie zrobimy lookbooka albo co, bo pełna szafka. Właśnie mnie olśniło, że miałam robić notke z ulubieńcami miesiąca, ups.... Może zaraz się za to zabiorę to będzie jutro. Wybaczcie, że Was tak zaniedbuje. Miałam trochę gorsze dni, ale już biorę się do roboty!
Dzisiaj ma dla Was notkę z Włoch. Przeglądałam ostatnio stare zdjęcia i wpadłam na taki pomysł. Mam nadzieje, że się Wam spodoba :D







We Włoszech byłam w 2013 na obozie, dokładniej w Rimini. Niestety jak dla mnie nie ma porównania, Hiszpania Lloret de Mar>>>>>>>>>>> Włochy Rimini. Nie podobało mi się zbytnio może dlatego, że miałam właśnie to porównanie. No ale.


Pojechałyśmy 4 osobową ekipą, więc co do ludzi nie mam aż tylu zastrzeżeń haha


Plaża super pomimo tego, że trzeba było uważać by nie nadepnąć na kraby, wszedzie w tej wodzie były.






Salon gier to chyba największa zajawka na koloni haha, wydałam tam majątek, mega to jest, próbowałam znaleźć coś podobnego w Krakowie, jednak na razie bez skutku. Ogólnie jak będziecie widzieli coś takiego to polecam :D



Nie chodziło o to by coś wygrać, sama frajda była w dostawaniu tych kuponików haha. Nagrody były pierdołami, jakiś bryloczek za tysiąć ticketów i tak dalej. 



Każdego dnia plaża- jak patrze teraz za okno i na to zdjęcie to aż mnie dsfdafdas


A ogólnie to Włochy przebiły w temp Hiszpani, w nocy było ponad 30 stopni, masakra, chwała bogu, że klima była w pokojach, bo tak to nie do wytrzymania.


Zrobiła nam się ogólnie dość fajna ekipa, pare dziewczyn jest z Krakowa właśnie haha, miałam się własnie z nimi jakoś zgadać :D Obozowe znajomości>>>



Typowe poimprezowe zdjęcie haha



Szisza też była fajną sprawą tam, wchodziło się do baru, klimat nieziemski, i za pare euro sie paliło i paliło i paliłooooooooooo, nie trzeba było nic dopłacać






Najlepszy lokal z drinkami jaki znalazłyśmy, w sumie tam spędzałyśmy większość popołudni haha



Pare kilo temu, jezusie jaka ja byłam chuda 








Imprezy na plaży najlepsze z całego obozu>






W jeden dzień był jakiś targ, to się ciągnęło przez caaaaaaaaaałą ulice





Ogólnie to, no................. Typowe wakacje lenia, nie robiłyśmy nic innego poza imprezami- taki był plan w sumie



Tak......





No, to tyle haha. Nie ma co dużo pisać, bo naprawde nic wiele się tam nie działo haha. Wspomnień masa, ale takich bardziej prywatnych, więc. No. A ktoś z Was był może w Rimini? Jak wrażenia? :D







25 comments:

  1. Super notka! Uwielbiam oglądać czyjeś zdjęcia, oby więcej takich notek :)

    ReplyDelete
  2. Wspaniale <3 masz co wspominac :))

    ReplyDelete
  3. jaki brzuszek :o
    a właśnie, jakiej jakości są buty z shein? polecasz?

    ReplyDelete
  4. ile wtedy ważyłaś? świetna figura!

    ReplyDelete
  5. Ale tam łanie! Śliczne zdjęcia.
    W jakim programie zrobiłaś napis ,,Throwback Italy" na zdjęciu?:)

    ReplyDelete
  6. Super notka Doncia, tak trzymać! <3

    ReplyDelete
  7. Łał, ta notka jest przepełniona takimi mega pozytywnymi emocjami, super!
    I jejku, teraz też jesteś przecież szczupła :D

    ReplyDelete
  8. Ja byłam w Rimini, ale w październiku i no... Cały czas padało i było zimno. Miałam tam miesiąc praktyk, nudy w chuj, ale weekendy na przypale chlanie szampana za 1 euro *-*

    ReplyDelete
  9. Yeah! super zdjęcia. Bylam we Włoszech ale tylko we Florencji. W lutym też mam zamiar.
    zapraszam http://nicolbey.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Jakiej jakości są katany z shein ?

    ReplyDelete
  11. Doncia , zawsze się zastanawiałam , ile ty masz wzrostu? bo wyglądasz na dość wysoką ;)

    ReplyDelete
  12. jestes piekna Doncia <3 www.sm4rowski.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Witam, jak można się z Tobą skontaktować?? Pisaliśmy maila,ale chyba jeszcze nie odebrałaś.
    Pozdrawiam.
    Anna Rozwadowska

    ReplyDelete
  14. o ja, tez wtedy byłam w rimini. zgadzam sie - lloret duuuuzo lepsze :d

    ReplyDelete
  15. Jaka opalenizna! Widzę, że świetna zabawa tam była, zazdroszczę :)

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE