25/10/2015

Some people


Cześć miśki!
Mam nadzieję, że cieszycie się z ilości rozdań. Sklepy coraz chętniej i częściej oferują dla Was konkursy z niemałymi nagrodami. Obyście tylko chętnie brali w nich udział, to będzie się ich pojawiać coraz więcej.
Będzie mały problem z notkami teraz, ponieważ ciągnę 4 nocki z rzędu, przerwa no i kolejna nocka. Jednak sen wygrywa. Jeszcze jedną notkę mam zaplanowaną i pewnie zrobię też mixa na dniach. Jakoś damy radę :D
Dzisiaj łapcie kolejną stylizację:



sweatshirt- ROMWE
pants- ROMWE
outwear- PRIMARK
creepers- DEEZEE
backpack- CHOIES
beanie- NEW YORKER
case- NEW YORKER






























18 comments:

  1. pięknie jak zwykle!!!
    don, jesteś weganką czy wegetarianką? bo mi się coś pomerdało

    ReplyDelete
  2. Dobrze, że dzięki czytelnikom udaje się organizować takie super konkursy :) Powodzenia w pracy, ja właśnie dzisiaj siedzę na wyborach w komisji..

    POLINSKA.BLOGSPOT.COM (KLIKNIJ TUTAJ)

    ReplyDelete
  3. Jesteś cudowna i masz świetny styl ! :)

    ReplyDelete
  4. Wspaniała <3 wiecej notek <3 pomyŚl nad zmiana wyglądu bloga :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak jak pisałam- właśnie nad tym pracujemy :)

      Delete
  5. Wow doncia jesteś wspaniała, oby tak dalej ;))

    ReplyDelete
  6. Dokładnie to jesteś pescowegetarianką bo dopuszczasz ryby i owoce morza ;)

    ReplyDelete
  7. Świetne, konkursy są zajebiste i czekam na tą zmianę, ciekawa jestem co wykombinujesz ;-)

    ReplyDelete
  8. Nie podobają mi się białe spodnie, ale Ty w nich super wyglądasz.
    Ogólnie super zdjęcia!

    ReplyDelete
  9. Cudowny outfit, tak przy okazji masz świetne tatuaże :))
    http://prettytopnotchlife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ale chudziutka!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE