09/10/2015

Mini zakupy+ haul


Cześć miśki!
Ponieważ prosiliście o jakiś kolejny haul, zebrałam trochę rzeczy i właśnie porobiłam zdjęcia. Zrobiłyśmy też mini mini relacje z ostatnich mini mini zakupów (jako, że znowu jestem bez pracy haha, nie pytajcie), a więc nie przedłużając (ponieważ idę szukać nowej pracy :')):












Ostatnio ku mojemu ogromnemu zdziwieniu napisało do mnie Dolls Kill. Dostałam od nich paczkę niespodziankę. Dalej nie wierzę, że coś od nich dostałam w ogóle, szok. List mega>>> Zawartość paczki widzicie na zdjęciach+ w tle widać obudowę którą ostatnio zamówiłam, już na pewno widzieliście ją na instagramie :D 



Co do zakupów oczywiście H&M


W H&M jestem zakochana od ohoho, jeszcze nie było tak, żebym nie znalazła tam niczego dla siebie, tym razem (z powodu ubogiej zawartości portfela haha) wróciłam tylko z jedną rzeczą: syrenkową kosmetyczką.


Tak, musiałam.


Zahaczyłyśmy też do Zary, od dłuższego czasu polowałam na jedną rzecz stamtąd i wreszcie udało mi się ją dorwać.


Zwykła prosta czarna apaszka



A co do ubioru to:

sweater- SHEIN
pants- ROMWE
shoes- SHEIN
bag- H&M














A jeśli chodzi o paczki:


Paczka z Deal Sale której niestety nie polece, znaczek na torebce jest zżółknięty, a kombinezon tak prześwituje, że nie da się go ubrać.




Wysłali mi nie tą koszulke co trzeba... Ale i tak jest super







Przyszła też do mnie kolejna paczka od Happiness Boutique:

Naszyjniki można nosić jako jedna i każdy z osobna, przecudowne są



A no i jeszcze kupiłam sobie od Dosi czytnik! Wreszcie! Tyle polowałam na coś takiego. Czytnik jest cudowny, czyta sie jak normalną książkę, nie boli głowa, nie bolą oczy, polecam jak najbardziej:








13 comments:

  1. Te buty są heoenjsbkhdad! I te białe spodnie aaa przepiękne

    ReplyDelete
  2. Napiszesz tutaj model tego ebooka ? Proszę 😘

    ReplyDelete
  3. Genialnyy post <3 luvv
    paulannn.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Czym malujwsz brwi? Super notka ;)

    ReplyDelete
  5. To co z tą pracą? :/
    Wyglądało na to, że jesteś zadowolona... Pewnie wylali Cię za to, że byłaś tam najlepszym donatem i wszyscy woleli Ciebie ;D

    ReplyDelete
  6. Świetne masz te spodnie czarne i ten tyłek mrr :D

    ReplyDelete
  7. ile kosztowała ta obudowa jednorożca?

    ReplyDelete
  8. Genialne naszyjniki! A obudowa mega! :D

    __________________________________________
    To mój blog WWW.OSIAOSIA.BLOGSPOT.COM
    Kliknij tu aby mi pomóc :) CHOIES KLIK

    ReplyDelete
  9. Doncia będziesz jeszcze odpowiadać na pytania na snapie? :3

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE