27/10/2015

Cracow mix


Cześć miśki!

Dawno nie było mixa, trochę się nazbierało, chociaż i tak spadłam z ilością robienia zdjęć, ale po prostu ten tydzień taki ciężki, bo muszę robić parę nocek pod rząd, żeby na święta wrócić do Jasła #ciężkiedorosłeżycie haha, ale nie narzekam, jest super :D Mix ogólnie bardziej w formie skrótu mojego miesiąca w Krakowie. Poginęło mi coś zdjęć......... Nigdzie ich znaleźć nie mogę. No ale już trudno, nie mam siły na razie szukać, dodaje notkę i idę spać.



~




Punkt nr 1 na mapie Krakowa:
HOUSE OF DONUTS

~

Dziwne by było, gdyby nr 1 nie zajęło haha. Przysięgam- najlepsze donaty jakie kiedykolwiek jadłam. Nie ma porównania. Jak niektórzy z Was pewnie już wiedzą miałam przyjemność tam pracować...... przez tydzień haha. Nie będę tego tłumaczyć, moja decyzja, no ale tak czy siak- będąc w Krakowie KONIECZNIE odwiedźcie to miejsce. Lokale są 2, na Siemiradzkiego i na Jana (xaraz w centrum)

~







~




~

Udało mi się też zaliczyć Beer Week:


Jako, że alkohol który pijam to w 90% piwa.


Fabryka ogólnie zajebiste miejsce, czekam tylko, żeby wybrać się tam na jakiś koncert, bo klimat>>>>>

A skoro już mowa o piwie:


Nr 2 na liście miejsc które musisz odwiedzić w Krakowie (no, jeśli masz 18 lat i lubisz piwo haha). Multi Qlti to bar piwny, w którym znajduje się 20 kranów+ butelkowe piwa (nie tylko polskie). Obowiązkowe piwo do spróbowania: primator- nigdy nie piłam lepszego piwa przysięgam!




A co do klubów:


Na razie ciężko jeszcze stwierdzić, nie byłam w zbyt wielu. Jedyne które na razie przypadły mi do gustu to Afera i Rewolucja czy jak to sie tam. 


~





Tramwaje- duży plus Krakowa, łatwo sie dostać w każde miejsca, no, chyba, że traficie na awarie jak ja wczoraj i będziecie musieli przejechać całe miasto na około w autobusie do którego wsiada nagle sto osób na raz. 



Galeria Krakowska- moje ulubiona. Znaczy, w Krakowie w sumie byłam tylko w tej........ haha. Ale po prostu cholernie podoba mi się ułożenie tam, wszystko łatwo znaleźć. 



A na mieszkaniu- jak na mieszkaniu


Patologia jak 150, ciągle coś sie dzieje- ostatnio np wymyśliliśmy własną alkoholową gre, można? Można :')


Seriale wreszcie sie zaczęły!!!!!!! Nowy sezon Supernatural jak zwykle zaskakuje od samego początku






~

Chciałam podziękować Wam za wszystkie rysunki i prace które mi podsyłacie, bo niektóre z nich to naprawdę mistrzostwo! Dziękuje!




~


Mój wymarzony amulet. Od paru lat marzyłam już o czymś z napisem keep going, celebrytka z Moder Sliver>>>>>>>>, cudo! 



No, mam nadzieję, że podoba Wam się ten sposób zrobienia mixa.
Buzi!








18 comments:

  1. Uwielbiam Twoje notki w takim stylu Doncia! Świetna! :)

    ReplyDelete
  2. Donatka takie pytanko do Ciebie mam troche nie ma temat, współpracujesz z firmą romwe i pewnie dostawałaś już od nich coś i tu jest właśnie moje pytanie, długo trzeba czekać po zamówieniu na paczkę? Bo bardzo mi zależy na czasie, a nie wiem czy zdąży przyjść na wtedy na kiedy potrzebuję :/

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam Twoje posty w wersji "codziennej", są najlepsze!
    http://prettytopnotchlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Bardzo lubię Twoje mixy!
    I byloby fajnie, jakbys sprawdzila przed dodaniem posta co napisalas pod katem bledow stylistycznych lub literowek. Taki "czysty" tekst ładnie wygląda i lepiej sie czyta ;)

    ReplyDelete
  5. Przez to jedzenie zrobiłam się głodna, dzięki Doncia. XD

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam mixy i bardzo podoba mi się pomysł na dodawanie miejsc do odwiedzenia. Gdyby nie fakt, że mieszkam na 2 końcu Polski pojechałabym z chęcią na donaty ;) Ogólnie zauważyłam, że zmieniłaś wygląd i tak jak post super to według mnie stary wygląd był lepszy :3

    ReplyDelete
  7. Świetne zdjęcia, uwielbiam Twoje mixy! Jak będę w Krakowie, to na pewno pójdę na donaty. Nowy wygląd>>>>> przepiękny

    http://xmixola.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Jeśli chodzi o galerię w Krakowie to polecam Kazimierz. Dużo spokojniej niż w Krakowskiej i większy asortyment. Co do klubów to polecam Forum Przestrzenie, idealne miejsce zarówno na imprezę, na obiad czy na piwo ze znajomymi.

    http://bymadameem.pl

    ReplyDelete
  9. Świetna notka, piękne zdjęcia.
    http://porcelanowycukier.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Boskie zdjęcia! House of Donuts obowiązkowo! :*

    ReplyDelete
  11. Świetny mix! Lubię takie luźne posty! ♥
    KLIK-BLOG

    ReplyDelete
  12. Fajne foty, ale to zamazanie :///

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE