Carousel

October 20, 2015



Cześć miśki!

Pierwsza nocka w pracy jak najbardziej na plus, o dziwo szybko zleciało i nie zasnęłam na siedząco haha. Ekipa z którą pracuje na zewnątrz też super, więc jak na razie większość na plus. Będę się musiałą przestawić trochę na nocne życie, jakoś to będzie. Przygotowania do ruszenia ze sklepem pełną parą, znalazłam grafika, wzory na koszulki ciągle są zmieniane. Czekam na pierwsze pieniądze i zamawiam pierwszą dostawę, po 10 koszulek, 3 nadruki, nie mogę się już doczekać. Może uda się spełniać kolejne marzenia. Za niedługo czeka też na Was UWAGA zmiana wyglądu bloga! Pierwszy raz w historii bloga haha.
Zdjęcia- znalazłyśmy super miejscówkę, ale niestety, akurat skończyło nam się miejsce na karcie... Walczyłyśmy jakoś z tym, jednak mróz też zrobił swoje i zdjęć jest tylko parę, mimo wszystko i tak mi się podobają i jestem ciekawa- co sądzicie o tej stylizacji? :D 



top- SHEIN
pants- ROMWE
outwear- ROMWE
shoes- CHOIES
hat- SHEIN
necklaces- HAPPINESS BOUTIQUE
ring- YOINS



























  • Share:

You Might Also Like

13 Comments:

  1. Donatka, gdzie dokładnie robiłyście zdjęcia? :D Wyszły ślicznie :)
    http://amberludmi.blogspot.com/2015/10/za-co-uwielbiam-jesien.html

    ReplyDelete
  2. p r z e c u d o w n a
    zdjęcia kiedyś i zdjęcia dziś to niebo i ziemia, piękniejesz!

    ReplyDelete
  3. O ja, super notka! 💕 Super zdjęcia 👌

    ReplyDelete
  4. Zdjęcia cudowne, bardzo mi się podoba kolorystyka 💖

    ReplyDelete
  5. kocham cię za dodanie piosenki melanie

    ReplyDelete
  6. Zaczepiste buty Doncia! Kossiam! :*

    ReplyDelete
  7. Nie mogę się doczekać twojego sklepu! Będziesz posiadać koszulki z alienem, wszędzie takich szukam haha ;)
    Powodzenia w pracy :)

    Pozdrawiam,
    Zosia
    __________________________________________
    To mój blog WWW.OSIAOSIA.BLOGSPOT.COM
    Kliknij tu aby mi pomóc :) CHOIES KLIK

    ReplyDelete
  8. Super stylizacja! Rozwijasz się ;* Bardzo podoba mi sie ten twoj naszyjnik - talizman :D

    www.lifestyle-fashion-bycarla.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. a ogólnie podoba ci się muzyka melanie? :)

    ReplyDelete