06/09/2015

Ulubieńcy miesiąca- sierpień


Cześć miśki!
Wreszcie zabieram sie za ten post z ulubieńcami miesiąca. Zobaczymy jak Wam się to spodoba, może będę robić takie raz na miesiąc :D







1. Ubranie:

Zdecydowanie nr 1 tego miesiąca to sweteropłaszcz od Shein:


Ma przemilusi materiał, wygodny, cudowny neonowy kolor. Na zdjęciu wygląda na żółty, a jest to typowy neon, bardziej zielonawy niż na zdjęciu. 




2. Pierdoła:

Naklejki z biedronki.


Zdecydowanie wygrały w tym miesiącu haha





3. Kosmetyk:

Zielony korektor wibo.


Nie znam się na kosmetykach (o czym już doskonale wiecie haha), jednak czasami zdarzy mi się coś znaleźć kupić i użyć, czasami niekoniecznie tak jak sie powinno no ale. Zielony korektor na zaczerwienienia- z czym mam duży problem. Nakładam pod podkład i po problemie.





4. Jedzenie:

Pasztet z selera.


Wujek zaskoczył mnie tym na ostatniej rodzinnej imprezie, ku mojej radości, ponieważ nie jem mięsa, a przeważnie na rodzinnych imprezach to wszystko z mięsem. Przepyszne to jest! (to to brązowe takie jakby ktoś nie wiedział).





5. Słodycz:

Big milk cookie.


Jedyne lody jakie jadłam w tym roku na zmiane z big milkami w truskawkowej polewie.





6.  Napój.

Tymbark mango.


Jeden z najlepszych tymbarków (nie pobije pomarańczy)





7. Wykonawca:

Halsey.


Zaczęłam od utworu Hold Me Down, no i ogólnie cała nowa płyta>





8. Piosenka:

BMTH- Throne








9. Sklep

Skinnydip London

http://www.skinnydiplondon.com


Sklep idealny, jednak ceny niestety nie dla mnie haha, może kiedyś :D





10. Książka:

Dotyk Julii- Tahereh Mafi 


Pierwsza część trylogii. Zapowiada się naprawdę nieźle, jestem ciekawa jak to dalej rozkręcą. Ogólnie jest to jakaś tam przyszłość, dziewczyna posiada 'moc' zabijania dotykiem, rząd chce ją wykorzystać w złych celach. Nie lubie streszczać tak książki, bo zawsze jest to tylko początek i nic nie mówi o całej książce. No ogólnie jak na razie polecam. 





11. Film:

Jako w piekle tak i na ziemi (2014)


Jeden z lepszych horrów, nie dość że ma zajebistą historie, ładne porycie, to jeszcze pare strasznych momentów. No mistrz. Ogólnie jest o ludziach którzy schodzą do katakumb pod Paryżem by znaleźć kamień filozoficzny. 



No, to jak Wam się podoba notka w tym stylu? :D
Byłabym wdzięczna gdybyście dali znać w komentarzach.
A może jakieś propozycje co do kategorii? 







21 comments:

  1. Ja tej "pierdoły" szukałam w kilkunastu biedronkach i nie znalazłam .-.

    ReplyDelete
  2. bardzo fajne doncia

    ReplyDelete
  3. Bardzo dobry pomysł i mam nadzieję, że pojawią się ulubieńcy kolejnych miesięcy :)

    ReplyDelete
  4. Lody <3<3
    Doncia jakie jeszcze horrory polecasz z ostatnio obejrzanych? :)

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Notka bardzo fajna :)
    Z checia zobaczyłabym kolejne w tym stylu :D
    mozesz jeszcze dodawac jakies miejsca ktore odwiedzilas i Ci sie spodobały i wgl

    ReplyDelete
  6. Książka, jak cała trylogia jest ŚWIETNA. Przeczytałam całą serię w 4 dni :D. (nie licząc dodatku) Mega wciągająca.
    Ulubieńcy <3

    ReplyDelete
  7. Dodawaj takie posty na stałe, bardzo mile je się czyta i co najważniejsze są ciekawe.

    ReplyDelete
  8. Świetne <3 Dawaj więcej swoich ulubionych rzeczy :D + wiesz gdzie można nabyć taki pasztet z selera? :D Jestem ciekawa xd

    ReplyDelete
  9. Cudowne. Rób takich więcej ;)

    ReplyDelete
  10. Te naklejki są cudowne haha. Rób częściej te notki :)
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam Tymbarka z mango <3
    Oglądałam jako w piekle tak i na ziemi, ale jakoś nie przypadł mi do gustu ;/
    Polecam Nieproszeni goście, nieźle na końcu mnie zaskoczył :D

    ReplyDelete
  12. Pisz dalej takie posty, świetne są ! I ogólnie mam do ciebie pytanie. Jak wygląda koszt wysyłki na stronie http://www.aliexpress.com ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. To zależy, to masz coś w guście allegro, ale najczęściej wysyłka jest darmowa

      Delete
  13. Pisz dalej takie notki :3 Ten płaszcz faktycznie ładny ^^
    milkaoreoo.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  14. Świetna piosenka, bardzo w moim guście. Stronka internetowa ma zajebiste rzeczy!
    http://prettytopnotchlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. cieszę się, że podoba Ci się dotyk julii:) jest to moja ulubiona trylogia, zwłaszcza że w bohaterce widzę cząstkę siebie

    ReplyDelete
  16. Dobry pomysł z takimi notkami ;)

    ReplyDelete
  17. Super ulubieńcy, a te naklejki genialne ;)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE