Cześć miśki!
Jakaś choroba mnie dopada, pogoda z jednej strony wreszcie super, jednak wole ciepło (zdecydowanie nie 38 stopni ale). Problem ze zdjęciami, jesteśmy umówione na jutro, ale znając nas to pewnie znowu nam coś wypadnie haha. Na niedziele będę miała dla Was post z ulubieńcami miesiąca pewnie. Wszystko na to 'może' ostatnio, nie lubie tego.
Nie ma co pisać, typowe dni lenia, lecę na serial i książkę. A wy jak tam w szkole? :')




t-shirt- KISSMEBANGBANG
pants- ROMWE
creepers- DEEZEE
backpack- CHOIES
sunglasses- NEWDRESS
choker- ALIEXPRESS 

Chokery można kupić u mnie w 4 kolorach






















21 comments:

  1. Świetna stylizacja :)
    Tylko jak piszesz to moze przeczytaj jeszcze raz przed publikacja, zeby uniknac błędów. Nie sa ona jakieś duze, (np. "lubie") ale jednak trochę rażą ;)
    A co do notek, to noze zrobiłabyś jedną o wegetarianizmie jako szacunku do zwierząt? Ze nie chodzi tu tylko o niejedzenie miesa, ale cos wiecej. Mi np. baardzo zaimponowalo, ze nie zgodzilas sie na wspolprace z maybelline (???) poniewaz testuja na zwierzętach. Nie wiem czy to co napisalam jest zrozumiale, ale ty jestes madra dziewczyna to chyba ogarniesz :")

    ReplyDelete
    Replies
    1. Była już notka o tym http://donatkay.blogspot.com/2015/02/vegetarian.html

      Delete
  2. Cudowna stylizacja <3

    ReplyDelete
  3. boże, tak ślicznie ci w tej fryzurze!
    http://polowcia--blog.blospot.com/

    ReplyDelete
  4. Doncia od roku dosłownie wszystkiego sie boje nie wiem co mam zrobić , boje się sytuacji które wiem że nigdy się nie zdarzą jak z tym walczyć ? czy to nerwica lękowa ? jeśli wszystko mnie przeraża i odczuwam jakieś wymyślone lęki których nigdy nie odczuwałam..

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam twojego bloga! Masz cudowne wyczucie stylu :)

    ReplyDelete
  6. ten plecak>>>>>
    no i od kiedy chodzisz na zdjęcia z Izą to wybieracie genialne miejsca na zdjęcia w Jaśle, normalnie każdy chodzi do jakiś oklepanych miejscówek typu medyk czy park,a za każdym razem jak oglądam nową notke to zastanawiam się jak wy znajdujecie takie fajne miejsca :D
    http://980201.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Błagam nie garb się tak! :)

    ReplyDelete
  8. Obetnij w końcu te siano :)

    ReplyDelete
  9. Doncia, jak się nazywa ta strona na którą wstawiasz pojedyncze zdjęcia swoich stylizacji? Wstawiałaś kiedyś kilka zdjęć z tego na aska, ale ja sierota jestem przecież i nie pamiętam.

    ReplyDelete
  10. zakochałam się w tej koszulce, jest niesamowita!
    thisrosse.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. KOSZULKA MISTRZ! haha :)
    http://sadistic97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. stylizacja jest genialna! Kocham Twoj plecak <3
    olabrzeska.pl

    ReplyDelete
  13. Ej Doncia, widziałaś na stronie sklepu tej koszulki jest twoje zdjęcie, w tej koszulce?:)

    ReplyDelete
  14. Takich notek brakuje cieplutkiej Donci <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nawet nie wiesz jak mi tego brakuje, już mam dość tej pogody i marze, żeby znów zaczac sie normalnie ubierać, a nie byle by jak najcieplej 😂

      Delete