09/09/2015

Rzeszów


Cześć miśki!
Miała być relacja na blogu z Rzeszowa, niestety jak sie teraz okazało zdjęć jest tyle co nic, wszystko było na snapie i nie zapisałam. Mój błąd. Jednak Ci co są na snapie to zdążyli wszystko zobaczyć jak to wyglądało :D Pojechałam tam głównie na spotkanie z Deynn i Gaczorkiem, niestety nie udało mi się do nich dostać, ludzie zachowywali się tragicznie. A ogólnie to jestem w szoku, że tyle z Was do mnie podeszło. Jeszcze nie zdążyłyśmy wejść do galerii i już spotkałam pierwsze osoby haha. Była Was masa, nie spodziewałam sie czegoś takiego, na każdym kroku byliście. Filmiki jakieś mam, bo Iwo nagrywała na snapie, jednak tylko z galerii, później na spotkaniu podeszła jeszcze większa masa osób, tego już uwiecznionego nie mam, bo za duże zamieszanie było. Ale ogólnie to Wam dziękuje, ja dalej w szoku jestem haha.









Najlepsze jedzenie zawsze w Sphinx


Placki risotto? Nie pamiętam haha, jakieś tam z wędzonym łososiem i sosem tzatziki, do tego zestaw surówek i pepsi green>>>>>>>>>>>>>życie



Dostałam od Was troche pierdół, kot Andrzej niestety nie dotarł ze mną do domu :(



dress- ROMWE
outwear- SHEIN
creepers- DEEZEE
hat- SHEIN
bag- H&M

Sukienka jest skrócona






Tak jak mówiłam relacje robie na snapie, ogólnie staram się dodawać dla Was tam jak najwięcej, więc zachęcam do dodania



A więc dla tych spóźnialskich którzy nie mają mnie na snapie zrobiłam króciutka sklejkę z filmików które zapisałam ze snapa


video

Serio nie wierze, że aż tyle Was było, byliście dosłownie wszędzie. Nigdy nie ogarne tego, że do mnie podchodzicie, że w ogóle ktoś chce do mnie podejść, zrobić zdjęcie, no jezu, CO. Nie dociera do mnie to haha. Ale dziękuje za wszystkie miłe słowa no i ogólnie, za wszystko. Tylko jedna prośba- nie proście mnie o podpisy... Pare dałam jak dziewczyny wyskoczyły z moimi zdjęciami i markerami haha, ale prosze, nie róbcie tego. Buzi!







11 comments:

  1. a z mamusią zdjęcia nie ma....................

    ReplyDelete
  2. Co jak co ale też bym chciała z Tobą zdjęcie :) Pewnie bym się wstydziła i nie wiedziałabym jak zagadać czy podejść no ale to szczegół. Nie uważam Cię za jakąś gwiazdę czy coś tylko raczej za wartościowego człowieka z poczuciem humoru i dystansem do siebie co udowadniasz na blogu. Trzymaj tak dalej i się nie zmieniaj :) :*

    ReplyDelete
  3. Doncia najlepsza�� i jej latający kapelusz ��

    ReplyDelete
  4. Cudowne zdjęcia <3
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Doncia najlepsza :D ta sukienka ma cudowny kolor :3

    możesz mi powiedzieć,gdzie mogę się nauczyć edytowania szablonu na blogu itd?może znasz jakies poradniki czy cokolwiek...dopiero zaczynam i jestem w tym zielona np chciałabym się dowiedzieć jak dodać przekierowania do instagrama,jak zrobic zakładki itd.... będę bardzo wdzięczna za pomoc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj nie wiem, ja jakoś sama siedziałam i kombinowałam, to 'read more' mi jedna dziewczyna pomogła i pare pierdół jeszcze ale tak to sama do wszystkiego dochodziłam

      Delete
  6. Doncia wczoraj ucięło ci trochę snapów :// #snap Chciałabyś kiedyś występować w telewizji? :3

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE