02/09/2015

Mix


Cześć miśki!
Naprawdę współczuję wam powrotu do szkoły, nie wyobrażam sobie tego kompletnie. Biedni. Moje wakacje jak na razie sie nie kończą i nie zapowiada się na to by miały się skończyć- cudownie! Czekam na wypłatę, zamawiam koszulki, tworze nadruki i zobaczymy co to tam z tego wyjdzie. Początkiem października koszulki powinny się już pojawić :D
Jutro idziemy z Izą na zdjęcia, więc pojawi się troche nowości. Myślałam jeszcze o notce z 'inspiracjami'. Często przeglądam lookbooka, moge od czasu do czasu powstawiać tu pare stylizacji które przykuły moją uwagę. Chcecie?











dress- ROMWE




























27 comments:

  1. Drugie zdjęcie mi się straasznie podoba <3

    ReplyDelete
  2. Donatka jestes taka piekna i slodka <3 kocham cie ;3

    ReplyDelete
  3. Z jakiej firmy i jaki odcień szminki z początkowych zdjęć ? Jestem też ciekawa tej Twojej czerwonej.

    ReplyDelete
  4. Jaka firma i odcień szminki na pierwszym zdjęciu i tej czerwonej z wcześniejszych sesji ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta jest z avonu nie wiem co to, a ta druga eveline

      Delete
  5. Doncia, zauważyłam, ze kiedyś jak robilas mixy takie rozne to dodawałas do części zdjęć jakies krótkie komentarze/opisy. Ja wiem, ze to wtedy sie dluzej robi, ale fajnie sie tak przegladało notki z jakimis krotkimi tekstami :>

    ReplyDelete
  6. Jak ja uwielbiam mixy :) i chętnie bym zobaczyła taki post z inspiracjami

    ReplyDelete
  7. Kobieto, kocham Twoje nogi♥♥♥

    ReplyDelete
  8. Swietne jest 34 😘 chetnie zobacze ta notke z inspiracjami

    ReplyDelete
  9. super mix jak zwykle doncia!
    http://polowcia--blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Doncia zobaczyłam je i od razu pomyślałam że muszę ci wysłać ;)) http://granashop.pl/pl/p/FIGI-FULLPRINT/7302

    ReplyDelete
  11. Donatka mogłabyś odpowiedzieć yu (lub jeśli chcesz ti na snapie) jakie ćwiczenia stosowałaś na brzuch, co robiłaś że masz taki ładny, płaski ? Pytanie z stąd, że próbuje od pół roku schudnąć, a brzuch pozostaje prawie że bez zmian.

    ReplyDelete
  12. Super post i extra zdjęcia, szczególnie to z nogami i tatuażem!
    http://prettytopnotchlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Mogłabyś kiedyś dać obrazek z Twojej tapety na lapku? XD tesz hce takom

    ReplyDelete
  14. co będziesz studiować jeśli mogę zapytać? :)

    ReplyDelete
  15. Doncia gdzie kupilas te kaktusy? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mama kupowała w różnych sklepach i poprzesadzała

      Delete
  16. Cudownie wyglądasz na tych zdj! <3

    bardziej pasują ci dlugie włosy!

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) COSMETICS (8) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE