29/09/2015

Ikea


Cześć miśki!

Przeprowadzka nie mogła obyć się bez zakupów w Ikei. Ogólnie to nasze pokoje zmieniłyśmy diametralnie, poprzestawiałyśmy meble i tak dalej. Mieszkania Wam jeszcze nie pokaże, bo nie wszystko zrobione no i bałagan jest, bo cały czas ktoś u nas siedzi haha. Wesołe mieszkanie. Rzekłabym, że patologia tu w sumie jak 150. Nie pamiętam kiedy ostatnio tyle się śmiałam. Cały czas coś się dzieje. A i ogólnie nie wiem co jest z tym mieszkaniem, ale jak zawsze wstawałam o 9, bo dłużej już spać nie mogłam, tak tu jak wstanę przed 12 to jest sukces (a kładę się spać przed północą nie raz, no i o co tu chodzi). Okolica ogólnie super, blisko do Tesco, żyć nie umierać.
No ale wróćmy do tej Ikei :D








Dziewczyny zgarnęły cudny zestaw talerzy, myślimy, czy nie wrócić po więcej tego, cenowo nie jest tragicznie, a wyglądają cudownie.



Biały stolik na który byłam chora już ohoho, znalazłyśmy po promocji za 21zł.



Kupiłyśmy też lampkę. Świecznik jest z pepco, wazonik nie wiem skąd, bo dostałam. Jest na te pałeczki rycynowe czy jak to się tam, które polecam, bo dają cudowny, delikatny zapach. 



Pudełka, które mamy teraz dosłownie wszędzie haha, co jest dużym plusem, bo nie dość, że ładnie wyglądają, to dzięki nim jest mniejszy bałagan. Białe pudła był po 15zł, a te różowe ogromne kupiłyśmy 2 za 16zł, a zmieściłam do jednego większość butów (magia)






Wszędzie pudełka, na tej szafce obok też są, ale zapomniałam uchwycić je na zdjęciach. To duże i to podłużne jest z Ikei. No ogólnie polecam, co ja mogę więcej napisać o pudełkach haha. Jedyny minus, że w tym podłużnym trzymam kosmetyki, no i całe pudełko już jest w podkładzie- życie cioty.
Kupiłyśmy też lusterko, polowałyśmy na takie duże, ale akurat tu Ikea powaliła nas cenami, więc na razie zostajemy z tym.




Co sądzicie? :D Który nowy zakup podoba wam się najbardziej? 





21 comments:

  1. Świecznik jest cudowny :')
    http://amberludmi.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Stolik no genialny :D a ja mam takie pytanie, macie osobne pokoje czy jak? ile was tam mieszka w ogóle? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po 2 w pokoju :D Ale w sumie siedzimy w jednym, tylko śpimy podzielone haha

      Delete
  3. ikea to najlepszy sklep, serio... ten stolik sama mam i jest super. czekam jeszcze aż pokażesz mieszkanie :')
    lienicormaid.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Dobry pomysł z tymi pudelkami :D Chyba pojadę do IKEI i tez sobie takie kupie xd
    Doncia,znam jedna stronę na której są tanie ubrania ale dobrej jakości :D ---> http://www.hurtowniaawanti.pl/odziez-damska.php
    Weszłam na nią i pomyślałam, ze Ci ja pokażę, bo serio można znaleźć coś fajnego i tanio :D / A

    ReplyDelete
  5. Ten zestaw talerzy jest supi ^^
    http://whereismvmoney.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. pudełka najlepsze! Sama wszystko trzymam w pudełkach :p
    http://dusianov.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Świetne! ;)

    http://glee-poland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Doncia jakieś naklejki ponaklejaj na pudełka! :D

    ReplyDelete
  9. Stolik jest cudny ! :)

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Mi najbardziej spodobała jest miseczka jest taka urocza <3 pozdrawiam


    zapraszam do mnie Mój Blog ------> KLIK

    ReplyDelete
  11. Stolik też mam od dawna i jest genialny, ale on zawsze kosztuje 21zł

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reszta kosztuje 40, ku mojemu zdziwieniu haha

      Delete
  12. też poluję na taki stoliczek! Twój jest cudowny ;_;
    Zapraszam do siebie -> http://sadistic97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Doncia, jakiej mniej więcej wysokości jest ten stolik? Da się przy nim usiąść, odrobić lekcje czy raczej tylko żeby coś na nim położyć?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, jest tylko taki, żeby coś na nim położyć

      Delete
  14. Doncia, jedziesz może na koncert Happysad'u ten co będzie w krk 27 listopada?

    ReplyDelete
  15. Ikea to zdecydowanie najlepszy sklep <3

    __________________________________________
    To mój blog WWW.OSIAOSIA.BLOGSPOT.COM
    Kliknij tu aby mi pomóc :) CHOIES KLIK

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE