24/09/2015

Food





Głodni? :D






Widząc jak bardzo spodobała Wam się ostatnia notka z jedzeniem zaczęłam w miarę systematycznie robić zdjęcia tego co jem, dzisiaj ogarnęłam, że jest już tego dość sporo, więc łapcie kolejną taką notkę! Przed Wami 16 wegetariańskich potraw, które większość zrobi nawet największa ciota (serio) tylko błagam nie pytajcie o 'przepisy', użyjcie głowy i trochę wyobraźni ;)


1.
Kanapki z masłem i bazylią, pomidory na mozarelli i sałacie+ pasztet z selera zrobiony przez mojego wujka :D Co do pasztetu- nie mam pojęcia jak go zrobić haha, ale jak już ogarnę to dam znać.

 2.
Wegeburger- czyli kotlet z soczewicy plus jakie tam chcecie dodatki. Co do kotletów z soczewicy też jeszcze sama nie potrafię zrobić, ale wszystko przede mną.

 3.
Kromki w jajku zapiekane z mozarellą, pomidorami i bazylią.

 4.
Naleśniki ze szpinakiem i serem feta w pomidorach (te pomidory akurat wam napiszę jak robię- podsmażasz cebule minimalnie, dorzucasz pokrojone pomidory wcześniej odparzone lub obrane ze skórki, doprawiasz czym chcesz, w moim wypadku jest to bazylia sól pieprz i ostra papryka, a później dodajesz trochę ketchupu i jeszcze chwile podsmażasz- tadam)

 5.
Panierowana cukinia, czyli coś co lubie najbardziej+ to co lubie NAJBARDZIEJ czyli kromki z mozarellą i pomidorem.

 6.
A to wege chłopski garnek, pomysł mojej mamy. Nie pamiętam co tam było dokładnie, kotlety sojowe, papryka.

 7.
Cukinia tym razem tylko w jajku+ chleb w jajku+ zasmażane pomidory.

 8.
Chleb z pasztetem sojowym- dostępny w carefourze i kauflandzie+ jajko na rukoli i groszku z sosem koperkowym, który też kupiłam gdzieś tam w kaufie.

 9.
Omlet+ kanapki z serem i pomidorem

 10.
Jeśli chodzi o bułke pizzową to mama upiekła, pomidorki no i sałatka z makaronem (makaron gwiazdeczki, ser żółty, kukurydza, ogórek kiszony, szczypiorek no i chyba jajko)

 11.
Frytki, paluszki mozarella (dostępne np. w kaufie), surówka z pora, a co do sosów ten czerwony jest w opakowaniu z paluszkami, a ten biały to ten koperkowy o którym mowa wcześniej.

 12.
Makaron 4 sery z brokułami. Ten sos jest bodajże z winiary? Tylko robimy go w domu troche inaczej niż w przepisie. Najpierw podsmażamy pomidory z cebulą, później rozrobiony ze śmietaną sos z torebki i doprawiamy to jeszcze sosem chilli słodko- kwaśnym czasami), brokuły dodajemy osobno.

 13.
Sałatka Chicken z pająka- czyli najlepsza sałatka w Jaśle. Oczywiście w mojej wersji jest to zamawiania 'poproszę sałatkę chicken bez kurczaka ;))

 14.
Pierwsze jedzenie które zamówiłam w Krakowie- wege lazania ze szpinakiem, brokułami i pomidorami w beszamelu. Można go dostać na Starym Mieście na Floriańskiej w lokalu Sycylia.

 15.
Kolejny wegeburger, ten sam co na wcześniejszym zdjęciu tylko inne dodatki.

 16.
A tu nowość mojej mamy czyli wege leczo- soja, papryka, pomidor, nie mam pojęcia co jeszcze.


No, aż sama zrobiłam się głodna.
Które danie spróbowali byście najchętniej? :D





15 comments:

  1. Numer cztery i czternaście - chcę! Wszystko wygląda przepysznie. A ja teraz taka głodna... :''<

    ReplyDelete
  2. chętnie zrobię numery 3,8,10 i 15, bo wyglądają smakowicie :D

    ReplyDelete
  3. Ile pyszności <3
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Doncia ty jako wegwtarianka jesz ryby? Bo paluszki są

    ReplyDelete
    Replies
    1. paluszki mozarella -.-

      Delete
  5. Doncia a te nalesniki ze szpinakiem to szpinak świezy czy mrożonyy?:D

    ReplyDelete
  6. Ale smaka mi narobiłaś ! :)

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Wiele razy na snapie widziałam rożne potrawy, dlatego super że zrobiłaś ten post. Już od dłuższego czasu ciekawią mnie te paluszki z mozarellą i cukinia w panierce, tak więc na pewno niebawem pokonam swoje lenistwo i upichcę sobie coś z tych potraw :)

    www.psychomeryy.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Wiele razy na twoim snapie widziałam rożne potrawy, dlatego cieszę się że zrobiłaś ten post. Na pewni zrobię sobie naleśniki ze szpinakiem i spróbuje tych paluszków z mozarella, bo zwróciły moją uwagę już dawno. Szukam też fajnych przepisów wege, więc na pewno skorzystam z tego posta nie raz :)

    www.psychomeryy.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Gdzie ty kupujesz sery? Bo np. sera mozarella bez podpuszczki to jeszcze nie widziałam 😣 😣. A te paluszki to są rybne?

    ReplyDelete
  10. uwielbiasz robic smaka, rpawda?:(

    ReplyDelete
  11. Super post! Świetne potrawy Doncia! :D

    ReplyDelete
  12. mniammm :D
    http://whereismvmoney.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. MNIAMM :D
    http://whereismvmoney.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. ogladam stare notki ! :D szkoda ze teraz nie ma :CCCC

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (211) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE