16/09/2015

Chemical sad cats


Cześć miśki!
Nie było czasu żeby poprzerabiać zdjęcia i dodać notke, pakowanie, zakupy, ledwo wyrabiam. Teraz też piszę na szybko, bo tyle co wróciłam i lecę kończyć pakowanie. Jutro przeprowadzka, nie wierze :o Mama narobiła tyle jedzenia, że nie wiem jak ja sie z tym zabiore haha. Powodzenia Doncia :D
Co do postu- kurtke polecam bardzo bardzo, przecudowny materiał, a paczka przychodzi genialnie zapakowana :)
Ps. przepraszam za noge haha (wypadki chodzą po ciotach)



dress- DRESSIN
outwear- PLASTIC BONES
creepers- DEEZEE
























23 comments:

  1. Jaka Ty jesteś piękna!
    Cudny plaszczyk :*

    ReplyDelete
  2. Powodzenia z przeprowadzką.
    Kurtka naprawdę prześliczna! Kocham ten motyw! <3

    To mój blog WWW.OSIAOSIA.BLOGSPOT.COM
    Klikniesz? Dziękuje :)CHOIES KLIK

    ReplyDelete
  3. Coraz bardziej podobają mi się twoje zdjęcia! Czekam aż będziesz jedną ze sławnych blogerek :p

    ReplyDelete
  4. 12 od dołu zdj mega

    ReplyDelete
  5. <3 Jejkuu.... <3
    paulannn.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Cudowna stylizacja *.* Zdjęcia też jak zwykle super. Powodzenia w przeprowadzce, mam nadzieję, że opiszesz swoje wrażenia na snapie :D

    www.psychomeryy.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. #snap Doncia masz chlopaka?

    ReplyDelete
  8. jeju zdjęcia mega

    ReplyDelete
  9. Jaka cudna ta kurteczka ! Już jak ją na snapie widziałam to się zachwycałam :)

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. adrian to twój chopak ? bedziecie razem mieszkać ?

    ReplyDelete
  11. w jakim programie obrabiasz zdjęcia? :)

    ReplyDelete
  12. Kurtka taka piękna, Doncia taka idealna!

    ReplyDelete
  13. No cudowne 💗💗💗

    ReplyDelete
  14. Doncia, jakiś czas temu pytałam cię jak zakupić obudowę na telefon z zagranicznej strony. I mam pytanie czy mogłabyś mi pomóc w taki sposób, że zrobiłabym przelew, przelała ci pieniądze,a ty byś to zamówiła na mój adres jak dotrą do ciebie pieniądze? Bo nie mam konta, karty i nic z tych rzeczy,a na mamę i znajomych nie mam co liczyć, bo są zieloni w tym temacie. Proszę odpowiedz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety, ale nie pomoge, jest problem z wprowadzaniem innych danych jak już zapamiętało moje i ogólnie nie mam czasu już na to, żeby robić komuś zakupy jeszcze :(

      Delete
  15. Ale masz ładne nózki Doncia :(
    http://silver-a.blogspot.com/ zapraszaaaaam

    ReplyDelete
  16. super wyglądasz w takiej fryzurze!

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (211) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE