25/08/2015

Wish you were beer


Cześć miśki!
No, opcja z tymi 'innymi' zdjęciami nie wyszła niestety, mpm zrobił nas w bambuko i schował wózki do sklepu, ale coś jeszcze może z tym ogarniemy haha.
NIE, NIE REKLAMUJE COCA COLI. Cola jest tu tylko po to, żeby podkreślić napis na koszulce. Czemu cola? Jakoś mi tu pasowała nie wiem :') No myśle, że ogarniecie haha.
Tyle paczek do mnie ostatnio przyszło, że ledwo wyrabiam. Prace kończę już za niecały tydzień, więc wtedy łatwiej będzie to ogarnąć. Tak jak już gdzieś pisałam, po wypłace zamawiam koszulki, projektuje pare nadruków i wystawiam na allegro- spróbuje ruszyć z tym własnym sklepem, bo ciągle o niego pytacie- z czego sie cholernie ciesze, bo gdyby to wyszło, to praca idealna. Żyć nie umierać. No ale, sie zobaczy :D
Jeszcze jedna opcja, szykuje sie do zrobie wishlist z paru sklepów, co chcecie, kurtki, swetry? :D



tank top- WALKTRENDY
pants- ROMWE
shirt- PERSUNMALL
creepers- DEEZEE
hat- SNAPMADE
sunglasses- CHOIES























27 comments:

  1. wszystko super, tylko te spodnie :( źle na Tobie wyglądają według mnie :D

    ReplyDelete
  2. Fajne zdjecia !

    ReplyDelete
  3. idealna!

    blackfashioon.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Śliczne zdjęcia.
    Bardzo podoba mi się ta stylizacja <3

    To mój blog WWW.OSIAOSIA.BLOGSPOT.COM
    Kliknij tu aby mi pomóc :) CHOIES KLIK

    ReplyDelete
  5. Cudne zdjęcia >>>>
    stylizacje-zyciem.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Kurtki jesienno/zimowe będą okej myślę :D

    ReplyDelete
  7. Możesz zrobić wishlist i ze swetrami i kurtkami, taki mix :)
    Zdjecia super <3

    ReplyDelete
  8. Doncia a co Ty na to, żeby raz na jakiś czas robić taką akcję, żeby ludzie zadawali Ci pytania na blogu (np pod konkretnym postem) czy insta (pod jakimś zdjęciem) a Ty byś je zbierała i odpowiadała na nie. Nie mówię, że na wszystkie, ale przynajmniej na część. Bo naprawdę fajnie ogląda się Ciebie na snapie, ale też nie każdy tego snapa ma, albo nie każde informacje są odpowiednie do takiego mówienia na jednorazowym filmiku. Bo rozumiem, że z aska odeszłaś i co prawda tęskniłam za Twoją obecnością tam, ale fakt faktem, że ta strona już całkiem schodzi na psy. Coraz więcej ludzi mających w głowach mini orzeszki.
    Aczkolwiek taka akcja z pytaniami i odpowiedzi na blogu np raz na miesiąc albo coś takiego byłaby calkiem fajna chyba. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale przecież właśnie robie coś takiego, że zadajecie pytania z przedrostkiem #snap wybieram pare i wieczorem na nie odpowiadam. Jakieś 5 pytań, nie więcej i codziennie, bo jak zbiore wszytskie na raz i bedzie 2000 sekund to i tak większość tego nie obejrzy, sama przewijam jak ktoś tak robi

      Delete
    2. Zjadło mi główny cel po co to pisałam :")))
      Chodziło mi o to, abyś robiła takie posty z pytaniami i odpowiedziami.
      Np jakbyś raz na miesiąc czy dwa (albo jak by Ci pasowało), pisałabyś w danym poście, że możemy Ci zadawać pytania a Ty byś później pisała posta z odpowiedziami.
      Serio, fajnie się Ciebie ogląda na snapie, ale wydaje mi się, że czasami lepiej coś przeczytać i móc wrócić do danej informacji kiedy się chce. Na snapie jest to niemożliwe.

      Delete
    3. chodzi o to, żebyś zrobiła taką notkę na blogu albo na yt i np. po tygodniu byś usunęła, żeby każdy zdążył zobaczyć

      Delete
    4. "chodzi o to, żebyś zrobiła taką notkę na blogu albo na yt i np. po tygodniu byś usunęła, żeby każdy zdążył zobaczyć"
      Czemu mi się pakujesz droga osobo w moją wypowiedź? Mi chodziło o coś innego. Jak już chciałeś coś dodać, mogłeś zrobić to w osobnym komentarzu.

      Delete
  9. Hej, Doncia
    Wspomniałaś kiedyś o wyszczuplających legginsach z romwe (to te? https://instagram.com/p/6fVxa-slrX/?taken-by=donatkay )
    Szukam ich i szukam i za nic nie mogę znaleźć :c
    Mogłabym prosić o linka do nich? :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. To nie legginsy tylko spodnie i nie są ogólnie wyszczuplające tylko ja tak na nie mówie, a link wątpie, że znajde gdziekolwiek teraz :( Gdzieś na blogu była notka z nimi

      Delete
  10. #snap jak rozkręcił się Twój blog? opowiesz coś o tym?

    ReplyDelete
  11. kurtki i swetry tak Doncia!:) btw post jak zawsze świetny♥

    ReplyDelete
  12. Śliczna stylizacja ,zdjęcia zresztą też c:
    Zapraszam do mnie

    http://lolina-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. #snap czemu jak widuje cie na jasle jestes zawsze taka smutna i chodzisz ze spuszczona glowa? :(

    ReplyDelete
  14. Piękne :) a co do wózka to w Biedronce na Kopernika chyba, ta co ostatnio została przeniesiona, są wózki. W sensie w tym starym miejscu. Czekam na kolejne stylizacje.

    ReplyDelete
  15. Swetry, swetry i jeszcze raz SWETRY! Czekam na następny wpis :D

    ReplyDelete
  16. Pytanie troche z innej strony, Doncia Ty masz włosy cieniowane, czy tylko grzywke zrobioną? Bo są idealne :o *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety mi ostatnio pocieniowała i na dodatek włosy są suche i zniszczone, więc sie same łamią, przez co są jeszcze bardziej 'cieniowane'

      Delete
  17. Doncia możesz powiedzieć jaki masz rozmiar tej nowej koszulki ze Skydance?

    ReplyDelete
  18. dlaczego nic nie piszesz co z Twoimi studiami ? co będziesz robić w KRK ?

    ReplyDelete
  19. moja siostra na wakacje pojechała nad morze do pracy w takiej budce z lodami i goframi, a do tego od czasu do czasu sprzątanie pokoi, bo szef też je wynajmuje. Mieszkała z nimi w domu i miała tam pełne wyżywienie za darmo. Do pracy miała na 11., a kiedy było sprzątanie, to na 15. +1h w rezerwie. Zysków z tej budki zbytnio nie mają, bo mały ruch, a mimo to siostra i jeszcze jedna dziewczyna dostały po 2000zł za miesiąc, a siostra w ogóle była jakoś od 10.7, a 20.8 wracała już na praktyki. To dopiero praca idealna.

    ReplyDelete
  20. #snap czemu ostatnio są same notki outfitowe? :(

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE