What so not

August 21, 2015


Cześć miśki!
Miałam mały problem z laptopem i już się obawiałam o zdjęcia i ogólnie jak dodam posty, bo wszystko zaczęło szwankować, ale chłopak siostry coś podziałał i naprawił. Brawo!
Mam wreszcie moje upragnione wolne, do poniedziałku wixuje i wypoczywam, chociaż w sumie raczej to pierwsze haha. Wczoraj mini domówka, before przed dzisiejszą wixą. Wspomnijmy fakt, że na ostatniej od ściany odpadł kaloryfer. No cóż. Wixy u Donci. Nie przedłużając więc, bo muszę jeszcze ogarnąć pare rzeczy łapcie kolejne zdjęcia które nam siadły z Izą :D



top- ROMWE
skirt- UNKNOWN, SH
jacket- UNKNOWN, SH
shoes- DEEZEE
backpack- CHOIES
bracelet- BERSHKA



























  • Share:

You Might Also Like

25 Comments:

  1. Jejku jesteś przepiękna i mam wrażenie że piekniejesz z każdą notka 😹😹 pa

    ReplyDelete
  2. Oooo spodobało mi się! Choć gdyby katana była krótsza to byłoby perfekcyjnie, ale i tak bardzo fajnie wyszło, zdjęcia też przyjemne. :3
    Karolina

    ReplyDelete
  3. Jaka śliczna Doncia <3!

    ReplyDelete
  4. super zdjecia Doncia!:)
    chce wiecej sekund na snapie!:D

    ReplyDelete
  5. fajnie, że wróciłaś do lookbooka :)

    ReplyDelete
  6. Doncia wspaniała jak zawsze :*
    Skąd ta obudowa na telefon z tym jednorożcem co pokazywałaś na snapie???

    ReplyDelete
  7. Ogólnie super, ale skarpetki i spódnica... no nie gra mi jakoś :/

    ReplyDelete
  8. Świetne zdjęcia! Doncia jak zawsze śliczna :D
    stylizacje-zyciem.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Świetna spódnica, te paseczki aż hipnotyzują, haha :D

    ReplyDelete
  10. Doncia 11 zdjęcie jest NAJPIĘKNIEJSZE! Nie wiem dlaczego ale musiałam to napisać. Wyglądasz na nim tak naturalnie i dziewczęco. Uśmiechaj się częściej! :) :) + jesteś moją inspiracją i motywacją jednocześnie bo dzięki Tobie dzisiaj się odważyłam wyjść na ulice w czym innym niż (zawsze) w spodniach! w spódniczce i sandałkach na koturnie i wiesz co? czułam się świetnie! Buziaki :*

    ReplyDelete
  11. Rzeczywiście 11 zdjęcie jest mega 😍

    ReplyDelete
  12. Hej, znalazłam coś, co od razu skojarzyło mi się z Tobą :D
    https://m.zalando.pl/irregular-choice-eternal-friend-szpilki-black-multicolor-c6311b017-q11.html

    ReplyDelete
  13. Cudownie wyglądasz Doncia. A czy mogłabyś mi powiedzieć jak na takich stronach typu chois dresslink romve wygląda wysyłka (koszt itp.) jeśli nie masz współpracy ze stroną i normalnie coś zamawiasz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z każda strona rożnie, przeważnie wszystko tak jak pisze na stronie, musiałabyś miec pecha zeby ci naliczyli cło czy to to tam, ale przeważnie opłaca to sklep albo zwraca pieniadze jesli juz jest taka sytuacja, nie wiem czy w kazdym ale no, ciezko mi sie wypowiedzieć w sumie bo sama od siebie zamawiałam z shein tylko

      Delete
  14. Jesteś przepiękna

    ReplyDelete
  15. Świetne zdjęcia :***
    paulannn.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Jezu, konkret! Świetnie to wygląda, zakochałam się w twoich stylizacjach!

    http://titaniumalloyy.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. #snap nie myslalas zeby zaczac ogladac Pretty Litte Liars? :) swietny serial polecam bardzo
    I jeszcze Wentworth Prison, podobne do OITNB:)

    ReplyDelete
  18. Jeśli zamawiasz na zagranicznych stronach to płacisz wyliczoną kwotę w zł czy jakoś inaczej? ;0

    ReplyDelete