19/08/2015

Trouble


Cześć miśki!
Dawno nie było pokojowej notki, więc myślę, że się nie pogniewacie za jedną? :( Iza niestety nie dała rady na zdjęcia, ale dzisiaj się już wybieramy, a później będę miała 2 dni wolnego to coś na pewno siądzie! :D Zestaw ze zdjęć z chęcią sprzedam, 40zł z wliczoną wysyłką, ubrałam go tylko do zdjęć.
Ogólnie co sie dzieje- nic sie nie dzieje. Praca dom praca dom. Dalej do mnie nie dociera, że ja. I praca. Co. Na szczęśćie na 99% będę miała te 2 dni wolnego więc uuuuuuuuuu super.
Jak się czujecie z myślą, że za niedługo szkoła? HEHEHEHEHE. Nie no, współczuje wam w sumie haha, ale dacie rade! Szybko zleci!
TAK WIEM MOJE WŁOSY TO SIANO



top&shorts- SHEIN
shoes- SHEIN
septum- ALIEXPRESS








\
\


















17 comments:

  1. aa jaka słodka

    ReplyDelete
  2. na ostatnim zdjęciu masz kawałek blond włosów, czy tylko prześwit? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tam po prostu widać jej skórę xd

      Delete
    2. Po tych włosach sie można wszystkiego spodziewać haha ale to akurat efekt światła

      Delete
  3. Kiedy masz dwa dni wolnego? Bedziesz jutro w pracy? Chcialabym Cie odwiedzic 😍 Ps: sliczne zdjecia! 😊😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Piątek sobota, jutro bede ale pewnie z szefem

      Delete
    2. Chciałambym kupić zestaw ze zdjęcia ale nie wiem gdzie mam się do ciebie odezwać ?

      Delete
  4. Doncia chyba naprawde nie widziałaś prawdziwego siana na głowie:):) ale ścinaj,wyjdzie ci to na korzyść i świetnie będziesz wyglądać,od czasu kiedy wysłałaś na snapie zdjęcie z krótkimi i mówiłaś żeby robić screeny jak nam się podoba to się zakochałam i czekam aż w końcu to zrobisz haha

    ReplyDelete
  5. Też planuję kupić fake septum, jak będzie mi pasował to zastanowię się także nad prawdziwy :-)

    ReplyDelete
  6. http://www.sin-say.com/pl/pl/sklep-online/kolekcja/bielizna-pizamy/lu866-03x/printed-pyjamas
    http://www.sin-say.com/pl/pl/sklep-online/kolekcja/bielizna-pizamy/lu865-99x/printed-pyjamas
    jak je zobaczyłam od razu pomyślałam o tobie Doncia <3

    ReplyDelete
  7. http://brooklynbutik.pl/glowna/4363-czapka-krasnal-napis-bad-hair-day.html

    ReplyDelete
  8. Jejku, świetny masz pokój :D
    Poza tym twoje włosy są ładne. Wiesz, wciąż widać w nich troszkę granatowego ;)

    ReplyDelete
  9. Masz świetny pokój! :D
    A twoje włosy są ładne. Nie wyglądają jak siano. Poza tym, wciąż widać w nich trochę granatu ;)

    ReplyDelete
  10. Śliczna <3
    Tylko uważam że nie pasuje ci to septum :(

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE