10/08/2015

Mix


Cześć miśki!
Króciutki wypad do Krakowa udany. Wreszcie zobaczyłam nasze mieszkanie>>>>>>> mistrzostwo! Minus taki, że cholernie gorąco, normalnie sauna. Mam nadzieje, że jak pojadę już we wrześniu to będzie troche chłodniej. Upały zapowiadają jeszcze na 2 tygodnie CO umre. Szkoda, że tak krótko, ale od tego września już na stałe to sie zdążę nacieszyć haha. Tyle rzeczy do zobaczenia jezu.
A teraz łapcie obiecanego mixa :D



















A tu macie jeszcze pare starych z kolorowymi włosami:








\




22 comments:

  1. Cudowne zdjęcia, każde z osobna!
    http://prettytopnotchlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. skąd jest ta biała sukienka z ost. zdjęć ;) ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. o to samo miałam pytać :) Ślicznie Ci w niej :) + co do włosów to dla mnie możesz mieć nawet afro a i tak będę Cię lubić :)

      Delete
  3. gdzie kupiłaś tę liliową spódniczkę?

    ReplyDelete
  4. Pasowały do Ciebie te niebieskie i fioletowe włosy :) Uwielbiam twoje mixy

    www.psychomeryy.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. ale msz masakrycznie zniszczone wlosy, bez obrazy ale wygladaja jak siano ;/
    uwazasz ze warto bylo je tak niszczyc czy zalujesz tego ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chciałam, zrobiłam, miałam, były super, zetne, odrosną, to tylko włosy

      Delete
  6. Pieprzenie, fajne ma włosy! całe życie przed nią, będzie chciała zetnie i zadba i będą ładne. trzeba szaleć, póki młoda :)

    ReplyDelete
  7. Zakochałam się w tym tatuażu.

    ReplyDelete
  8. Czemu przestałaś malować kreski :( dużo bardziej Ci pasują niż wyraźne kolory na ustach, choć to chyba zajmuje mniej czasu haha
    A jeszcze tak ni z gruchy ni z pietruchy spytam Cie, powiedziałaś, ze ostatnio lecisz z kilogramami (osobiście nie mam nic do zarzucenia Twojej figurze, bo nie wiedze w sumie roznicy miedzy tym jak wygladalas rok temu a teraz XD) modyfikowałaś dietę teraz w jakiś sposób, znaczy nie włączając braku mięsa?
    I no syrenia bluzka i tak jak dla mnie wygrała dzisiejszą notkę. I Kraków, to jasne :D
    Karolina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za gorąco, nie chce mi sie i lepiej sie czuje bez kresek ostatnio. A 'dieta' to po prostu wróciłam do pilnowania posiłków jak kiedyś, ostatnio sie zapomniałam przez co przytyłam, jak coś to notka 'dieta' jest na blogu

      Delete
  9. Każde zdjęcie jest cudowne. Jezu Donatka uwielbiam cię omg nie umiem wytłumaczyć.
    http://karczix.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Super zdjęcia, zresztą chyba nie widziałam u cb na blogu żadnego nieudanego mixa xd (taaaa od trzech dni usiłowałam przejrzeć całego bloga, od samego początku, aż do teraz i wreszcie mi się udało hahah brawa dla mnie xd) ale widać, że z każdym postem jest coraz lepiej (nie żeby było kiedykolwiek źle, tylko wiesz praktyka te sprawy...) i stwierdziłam w końcu, że plusem jest to, że masz dystans i jesteś otwarta na różne rzeczy (tak wywnioskowałam) oby tak dalej! ;-)

    ReplyDelete
  11. Idealne,po prostu idealne <3 http://lethalowa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. W kolorowych włosach wyglądałaś przecudownie 😍

    ReplyDelete
  13. Masz prawo jazdy? :)

    ReplyDelete
  14. Po raz setny to pisze, ale uwielbiam twoje mixy <3

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (211) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE