23/08/2015

Jaguar


Cześć miśki!
Staramy się z Izą nadrabiać zdjęcia, żeby notki były co 2-3 dni. Ubrań się nazbierało masa, a czasu brak. Dzisiaj mamy motyw na trochę inną sesje- zobaczymy co nam z tego wyjdzie. Nic więcej nie napisze, bo rodzice dzisiaj wracają, więc cały dom trzeba wysprzątać haha, a później lecę na zdjęcia i prosto ze zdjęć jadę na chwile na festiwal regionalnych smaków do Tarnowca :D A jutro do pracy...............



top- SHEIN
jeans- SHEIN
outwear- SHEIN
creepers- DEEZEE
bag- SHEIN
sunglasses- UNKNOWN
































37 comments:

  1. aa wyjątkowo śliczne zdjęcia *.* !!

    ReplyDelete
  2. Cudowna jak zawsze 💕💕💕

    ReplyDelete
  3. Zdjęcia- mistrzostwo! :)

    ReplyDelete
  4. Jedna z najlepszych sesji! ♡

    ReplyDelete
  5. Myślisz o jakiejś zmianie wyglądu bloga ??
    Cudowna stylizacja 😘

    ReplyDelete
  6. Doncia Twoje notki są coraz lepsze :-)

    ReplyDelete
  7. pragne tej bluzki:(
    http://polowcia--blog.blogspot.com/ buzi!

    ReplyDelete
  8. Super mistrzowskie zdjęcia Doncia! <3

    ReplyDelete
  9. Coraz lepiej pozujesz Doncia ! świetna notka jak zawsze :-)

    ReplyDelete
  10. super stylizacja ! <3
    Chciałabym polecić bloga pewnej dziewczyny pisze bardzo głęboko i każdy znajdzie coś dla siebie :D
    http://mevrox.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Wspaniale wyszłaś!!!

    ReplyDelete
  12. Świetnie, serio bardzo mi się podoba! Duży + :D

    ReplyDelete
  13. Świetna stylizacja - jak zwykle zresztą <33333
    Uwielbiam Twój styl i Twojego bloga kochana !

    http://naataliam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. #snap Doncia jakies masz plany na przyszłość?
    Też tą najbliższą

    ReplyDelete
  15. Doncia, mam pytanie. Czy znasz jakieś fajne i godne polecenia polskie sklepy online? Szukam od rana jakiś fajnych i nie moge znaleźć :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama bym chciała poznać jakies fajne, jedynie lh i sugarpills mi przychodzą do glowy

      Delete
  16. Stylizacja świetna ;) aaale teraz wracają upały

    http://bsylwia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Ej Doncia zrobisz mixa ? :) xD

    ReplyDelete
  18. Doncia jakie rozmiary zamawiasz ze stronek typu shein i romwe, chodzi mi głównie o spodnie? świetna stylizacja :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nigdy nie patrz tam na rozmiar tylko na wymiar, normalnie nosze S a tam przeważnie zamawiam L

      Delete
  19. Doncia gdzie kupiłaś naklejki z kucykami na laptopa? *-*

    ReplyDelete
  20. świetnie sie prezentujesz ;)
    pomimo tego że dopiero zaczynamy, zapraszamy do odwiedzania naszego bloga i obserwowania go :)--->
    Nasz blog-klik

    ReplyDelete
  21. #snap Doncia, opowiedz o pracy w skateshopie - jak ją znalazłaś, ile zarabiasz i na czym polegają twoje zadania + czy jest trudno?
    Ps. Swietnie ci w czerwonych ustach 💕💕

    ReplyDelete
  22. #snap Donciu jak ty wyrabiasz??? Caly czas tylko praca/blog/znajomi, teraz nawet zamiast spac wyszlas haha. Skad czerpiesz energie na to wszystko?

    ReplyDelete
  23. Dobry wieczór,
    przyszłam sobie i postanowiłam skomentować. Prawda jest taka, że sama jestem biedną i początkującą bloggerką (heheh, od dzisiaj...), ale gdzieś czytałam, że zamiast ,,fajny post, zapro do mnie" miło byłoby napisać coś do autora danego bloga i docenić jego pracę. c:

    Jeśli chodzi o Twojego bloga to od... samego nagłówka... jest inny. xD Uwielbiam donaty, także poczułam się dobrze wchodząc głębiej... jakkolwiek to brzmi, ok. Bardzo podobają mi się Twoje stylizacje, a ta jest fe-no-me-nal-na! *.* Niesamowicie podoba mi się żółty płaszczyk/bluza/whatever, ale wiem, że raczej nie pasowałby mi do koloru włosów, lecz na Tobie wygląda idealnie! Ogólnie rzecz biorąc pozwoliłam sobie także na zajrzenie na Twojego tumblra, którego od razu zaobserwowałam oraz na profil na LC, bo sama jestem maniaczką książek. :D

    PS Chciałam jeszcze napisać, że uważam, że jesteś piękna i zazdroszczę Ci urody... ;_;

    Pozdrawiam, obserwuję, uwielbiam,
    malinowyflow.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Doncia podasz tytuł tej piosenki z tumblr?

    ReplyDelete
  25. #snap Donci podaj paru ulubionych zespołów/wokalistów?

    ReplyDelete
  26. #snap 1 od jak dawna palisz?
    2 jak przeprowadzisz sie do Krk to chcesz tam tak melanżować i wgl? :D ale też praca czy coś?
    3 myslisz ze warto zrobić tatuaz z henny jesli nie mogę stałego?
    4 myślisz ze profil hotelarski to dobry wybór?
    5 masz zamiar robić jakiś ciekawy konkurs w stylu tego o stylizacjach czy coś?:)

    ReplyDelete
  27. #snap jakie dziwne zwierze chcialabys miec? haha, ja pingwina:')

    ReplyDelete
  28. ulubione piwo?:3 +jak wixa czy cos to wodke tez walisz?:D
    #snap

    ReplyDelete
  29. Ślicznie wyglądasz na tych zdjęciach :)

    To mój blog WWW.OSIAOSIA.BLOGSPOT.COM
    Kliknij tu aby mi pomóc :) CHOIES KLIK

    ReplyDelete
  30. Zdjęcia sztos, dobre miejsce znalazłyście :)

    ReplyDelete
  31. ta outwear>>>>>>>>
    zakochałam się w tym

    ReplyDelete
  32. Nie wiedziałam, że ktoś oprócz mnie słucha What So Not! Jestem fanką Flume, więc rzecz jasna WSN kocham jednakowo! Szczególnie piosenkę Jaguar :)
    http://prettytopnotchlife.blogspot.com

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) COSMETICS (8) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE