06/08/2015

I only got ice for you


Cześć miśki!
Co do pracy to nie narzekam, tak to bym mogła całe życie pracować haha, ale stety niestety rzeczy do Krakowa pomału sie już zwożą, a we wrześniu całkowita przeprowadzka, co to sie dzieje. 20 lat, praca, przeprowadzka. CO.
Próbowałam nagrać tego 'vloga' z okularami, jak na razie nic mi z tego nie wyszło. Wracam z pracy i już nie ma takiego światła. Nie wiem, czy coś z tego wyjdzie, ale będę próbować dalej! Spróbowałabym w sobotę, ale właśnie jade na weekend do Krakowa, więc czasu będę miała zero. Będę na snapie na pewno! Tylko na chwile obecną skończył mi się internet :')


body- WALKTRENDY
shorts- UNKNOWN, SH
creepers- DEEZEE
sunglasses- NEW DRESS
choker- ALIEXPRESS
(chokery można kupić u mnie)




So you can throw me to the wolves 
Tomorrow I will come back 
Leader of the whole pack
Beat me black and blue 
Every wound will shape me 
Every scar will build my throne






















26 comments:

  1. Idealne zdjęcia <3 jak zawsze piękna <3 + moje serce skradła koszulka :) pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. Doncia przytylo Ci sie cos :(( ale zdjecia ladne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak http://bankfotek.pl/image/1921493.jpeg powtarzacie mi to pare razy dziennie, dobrze o tym wiem, gruba świnia ze mnie ;) Mówiłam, że już lece z wagą w dół, spokojnie ;)) Polecam zając sie własną wagą, a nie za każdym razem przywalać sie do mojej, ileż można

      Delete
    2. boże przepraszam, ale już nie moge
      ja nie wiem jak bardzo trzeba miec zryty mozg zeby nie odrozniac osoby grubej od chudej, szczuplej itp. Caly swiat wykreowal sobie poglad ze zeby dziewczyna byla ladna musi byc anorektyczka, bo nie oszukujmy sie tak to wyglada
      doncia jest szczupla. nawet nie jest przecietna/albo ze ,,dobrze wyglada'', jest szczupla, nogi to wgl >>>>>>> i nie mam pojecia ludzie, szczerze gdzie wy widzicie osobe gruba. Ja jestem ,,grubsza'' od donci, pomimo tego ze od roku cwicze i jestem na diecie i naprawde nie jestem gruba, i nikomu nie dam tego wmowic wiec blagam bo to smieszne
      oki dziekuje skonczylam, pozdrawiam doncia, post swietny , wygladasz cudownie ze nie mam slow po prostu ale juz powiedzmy ze przywyklam jak patrze na Twoje posty

      Delete
    3. Nie chcę bronić anonima, ale nie powiedział, że Doncia jest GRUBA, tylko, że jej się przytyło.
      Doncia wygląda ślicznie i kurczę, jest prześliczna.

      Delete
    4. według mnie to jest niezauważalne, a inne osoby w poprzednich postach o ile się nie myle mówiły właśnie , że jest gruba i odniosłam się do tego, jak i do anonima bo wedlug mnie to zalosne wpieprzac sie w to czy komus sie przytylo czy nie

      Delete
  3. ta piosenka to życie jezu >>>>>>>>>>

    ReplyDelete
  4. ogarnijcie dupy. Donatka jest szczupła przecież a to , że trochę jej się "przytylo" nic nie oznacza, nawet tego tak nie widać, w czym problem? Doncia nie chudnij bo nie ma z czego a tak jest Ci dobrze.:* dala byś notke o tym jak wyglądałas kiedyś a teraz? i czy coś cwiczyłas? i ogólnie takie ważniejsze rzeczy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://donatkay.blogspot.com/2014/07/dieta.html

      Delete
  5. Nie skłądasz w drugiej turze na studia do Krk? jednak praca? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie przyjęli NIKOGO z listy rezerwowej :')

      Delete
  6. koszulka-mistrz! uwielbiam Twoje stylizacje:)
    trzymam kciuki za kraków, żeby wszystko jak najlepiej wyszlo!

    trochę mnie - klik!

    ReplyDelete
  7. co zamierzasz robic w krakowie jesli nie studiowac ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. a wiesz juz gdzie ?
      planujesz powrot na aska kiedys ?

      Delete
  8. jak zawsze cudnie! + planujesz może jakąś notkę motywacyjną dodać?

    ReplyDelete
  9. Doncia taka piękna <3
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. To jest niesamowite, jak ten czas leci i jak wszystko się zmienia! Mam to samo, zaraz studia przeprowadzka, dorosłość przed nami.
    Świetny blog <3

    www.titaniumalloyy.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. według mnie Doncia wyglad teraz super naprawde. wiec zamknac sie :)

    ReplyDelete
  12. doncia ile ważysz? mam ten sam wzrost i chciałabym ważyć tyle co ty<3

    ReplyDelete
  13. zostań przy tej wadzę , masz teraz taką ładną buzi ę :(

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE