04/08/2015

Granda


Cześć miśki!
Wreszcie udało nam się zgadać na zdjęcia z Izą. Siadły nam 3 'sesje', brawo! Na fb pozwoliłam Wam znowu wybrać, którą notkę dodać tutaj pierwszą i tym razem dodam tą która miała najwięcej głosów (nie tak jak ostatnio haha, wybaczcie......). Tak jak mówiłam na snapie, coś mi ostatnio odwala na inne kolory niż czarne i zaczęły mnie interesować eleganckie ubrania WOW co sie dzieje. Stylizacja jest więc kompletnie jak nie w moim guście, jednak o dziwo jestem nią zachwycona. Wszystkie rzeczy są z Shein. Troszkę zawiodłam się kurtką, myślałam, że będzie dłuższa, a tak to nadaje się tylko do rzeczy z wysokim stanem i sukienek. Materiał też jest trochę nie tego, ja nie wiem co to jest, doprasować tego nie można, żelazko się klei. Może po wypraniu w jakimś płynie tren materiał się trochę ogarnia, ale tak czy siak, w kurtce jestem zakochana>>>>>>
A tak jeszcze ap ropo (a propo czy jak to się tam pisze) snapa, jak już zauważyli Ci którzy mnie tam obserwują- pojawiam się tam coraz częściej, coraz więcej gadam i mam coraz więcej pomysłów na to co mogę wam pokazać za pomocą tej aplikacji. Ostatnio np. robiłam room tour (ciesze się, że się Wam podobał, usłyszałam mase miłych komentarzy, dzięki!), zdarza mi się też odpowiadać na pytania, pojawił się też pomysł na śpiewanie na snapie haha, ponieważ często prosicie mnie o jakąś piosenke, a całej nie chce nagrywać, będę robić od czasu do czasu coś takiego, że będziecie pisać piosenke na ig, a ja zaśpiewam fragment na snapie- tada! Jest też motyw na mini vloga, któy miałby pojawić się tutaj na blogu bądź na yt ;> Mam jeszcze mase innych pomysłów i z chęcią wysłucham Waszych jeśli jakieś macie :D Od wielu ludzi dostałam także wiadomości, że tutaj wydaje się jakaś oh ah nie wiem, a przez snapa widać, że jednak jestem normalna (no dobra, z tym normalna to moglibyśmy sie kłócić.....). Po prostu przez snapa nic nie wygląda tak sztucznie (tak jak np. to co tutaj pisze, czy tylko ja odnosze wrażenie, że to brzmi sztucznie?).Także więc zapraszam na snapa koniecznie jeśli ktoś mnie jeszcze nie dodał: donatkay :D



jacket- SHEIN
skirt- SHEIN
top- SHEIN
shoes- SHEIN
































19 comments:

  1. Jesteś piękna :(

    ReplyDelete
  2. ładnie Ci w takich jasnych kolorach:) czyżby kolejna przemiana? pamiętam Cie jeszcze w zadużych męskich bluzach i snapbackach haha :D
    Pozdrawiam: http://aguskaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. zakochalam sie w tej kurtce... <3

    ReplyDelete
  4. Przepiękna ta kurtka <3
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Jeju jesteś piękna, we wszystkich ciuchach ci do twarzy.
    Tutaj nie sztucznie, ale na snapie lepiej :-P

    ReplyDelete
  6. http://2.bp.blogspot.com/-e10biig22dQ/VcB8Uxa7uyI/AAAAAAAAYpU/OYRD-0iZTBM/s1600/10.JPG Najlepsze! :)

    ReplyDelete
  7. Poprawnie jest 'à propos' bodajże z francuskiego:) dopuszczalne jest też 'a propos'

    ReplyDelete
  8. Bardzo Ci pasują takie kolory, a kurtka - cuuuudo *.*

    ReplyDelete
  9. a kto prasował kurtkę.................JA

    ReplyDelete
  10. Hej Doncia, przeglądam wlasnie twój post o serialach i mam takie pytanie, nie oglądałaś nigdy Lost (zagubionych)? Bo to jest właśnie serial z milionem zagadek, dziwnych zwrotów akcji, niczego nie można się spodziewać, a ty właśnie chyba takie filmy lubisz :D ja jako dziecko byłam zafascynowana i jednocześnie się bałam xD i chyba wrócę do niego, bo nie mogę znaleźć nic innego co by mnie tak wciągnęło.
    + piękna stylizacja Doncia, ładnie ci w jasnych kolorach *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siostra mi o nim mówiła! Może ogarne sobie

      Delete
  11. Cudna kurtka :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Donka, nie przepadam za nimi, ale i tak przypominam, że dawno nie było mixu!

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) COSMETICS (8) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE