Cześć miśki!
Kompletnie zapomniałam o mixach, dobrze, że mnie zaspamowaliście przypomnieniem, możecie przypominać częściej, bo znowu sie tyle tego nazbierało. Myślałam, jak to podzielić........ a mianowicie dzisiaj będzie mini haul (zapomniałam odkładać rzeczy które kupiłam w lipcu i nie wiem, zrobię z sierpnia) + jedzenie!!!! Tyle o to prosicie, więc no dobra. Od czasu do czasu mogę zrobić osobną notke z jedzeniem. Mam też ochotę zacząć robić coś w guście 'ulubieńcy miesiąca'- co wy na to? :D
Na razie zacznijmy od mini haulu. Jeśli chcecie być na bieżąco, to na snapie razem z wami otwieram paczki.






Okulary są z New Dress, stwierdziłam, że okularów nigdy dość i zaryzykowałam zamawiając z tej strony. Ogólnie nie jestem fanką zamawiania okularów przez internet, bo wiadomo jak to jest. Na szczęście do mojej jajowatej twarzy większość okularów jakoś w miarę wygląda. Z okularów jestem cholernie zadowolona. Jedyny minus to te środkowe lenonki (niestety), mają taką szerokość tego 'nosa', że nie da się ich nosić bo po prostu spadają :( Spróbuje coś z tym zrobić, ale nie wiem czy się da. No i te pierwsze- szkoda, że takie duże, ale śmieszne są haha. Dodatkowo do zamówienia dorzucono mi drugie takie same okulary w kwiatki (w sumie to nie wiem czy przez pomyłke czy specjalnie), które dałam mamie :D




Następnie są rzeczy ze Snapmade:


Na Snapmade sami możecie projektować ubrania i dodatki! Jeśli chodzi o czapkę z pierwszego zdjęcia, nadruk wzięłam z internetu. Co do otwieracza napis zaprojektowałam sama (możliwe że pojawi się na koszulkach w tym moim sklepie haha). Ogólnie stronę polecam. Minus jest taki, że jak sie chce zrobić tam jakieś większe rzeczy typu ręcznik koc itd, to grafika musi być potężna, bo inaczej jakość zero.


Dobra, reszte rzeczy w sumie zawre w sierpniowym haulu.


Teraz to o co pytacie dość często i to co wszyscy lubimy, a mianowicie jedzenie :D



A oto słynne pierożki mojej mamy! Mówię wam, nie jedliście nigdy nic tak dobrego i potwierdzi to każdy mój znajomy i każdy z rodziny. Jak już ktoś raz spróbował to koniec haha. Moi znajomi za każdym razem jak ich widze to sie pytają, kiedy znowu Ela zrobi pierożki haha (tak mamo, wiem, że to czytasz..........). Jest to ciasto takie jak do pizzy, w środku jest farsz z pieczarek, żółtego sera, papryki, pora (to dla mnie, a dla reszty jest plus gyros haha) i je sie je z najlepszym sosem świata (ketchup, majonez, starty czosnek, polecam). 


Przeważnie gdy ide do Sphinxa to zamawiam jalapenos. Odkąd pierwszy raz tam spróbowałam to>>>>>>>. Jest to ostra papryczka (nie aż taka ostra) z kozim serkiem bodajże? w panierce. Można je kupić w kauflandzie (nie dorównują tym ze Sphinxa, ale jak sie nie ma co sie chce to sie lubi co sie ma). Do tego sałatka z pora, frytki i ketchup>>>>życie.



Jajecznica, kanapka z żółtym serem + najlepsze jedzenie z kaufa czyli nadziewane papryczki. Są troche drogie, za 5-6 zapłacisz z 7zł, ale o jezuuuuuuuuu. Pycha. 


W sumie to nie wiem skąd takie dziwne połączenie........ Czasami tak mam. Potrafie zjeść nutelle z kiszonym ogórkiem (serio). A tutaj kalafior, kanapka z serem, na to surówka no i papryczka z kaufa.



Sałatka z This Is It. Jadłam pierwszy raz, to ta pikantna z jalapeno, Dobra, nie jestem pewna czy przebija tą z pająka ale ale, na równo bym je dała w sumie haha. Są tu te papryczki, serek jakiś pleśniowy chyba, sałata, kukurydza, fasolka czerwona, sama nie wiem co tam jest, a co brałam dodatkowo, bo oryginalnie jest z mięsem, więc wyzamieniałam.



Ciasteczkowe lody z keksa i orzech włoski z ciao>>>>>>>>>>> 2 najlepsze smaki. Przeważnie jadam owocowe, ale te dwa- mistrz.



Sałatka jarzynowa, jajko, warzywne koreczki + multiwitamina z cytryną, lodem i miętą.



Chleb na zakwasie> Ostatnio stwierdziłam, że kupię na spróbowanie i kocham. Minus taki, że szybko pleśnieje, bo jest mokrawy. Na to jest serek czosnkowy, ale jaki to nie wiem bo zawsze mase ich w lodówce mam, na to ogórek + zielona papryka. A obok cukinia, wycięłam środki i tam wlałam jajko tylko troche uciekło..........., na to pomidor i bazylia. Najlepiej. 


Kanapka z serem i łososiem, papryczki z kaufa + sałatka z kalafiorem i nie wiem co tam w składzie było w sumie, ale dosypałam do tego jeszcze słonecznik.



Placki ziemniaczane z łososiem, ten sam sos co do pierożków i surówka (nienawidze sklepów w których nie można zapłacić kartą za 3zł super, surówke musiałam zrobić więc sama, a o dziwo wyszła mega) ogórek, rzodkiewka i zielona papryka, a do tego troche śmietany, bazylia i curry o.o Tak z głupa sypnęłam tym curry, a dobre haha.



No i pizza! Jedna z 2 najlepszych w Jaśle. Ta jest z włoskiej restauracji z Floriańskiej. Nr 35 bodajże. Włoska pizza>>>>>>>>>>>>>>>>>>> jak ktoś z Jasła i nie jadł jeszcze to wio. 




No, to co sądzicie o tych jedzeniowych notkach? Prosiliście o coś takiego, ale nie wiem czy o to am chodziło :D




25 comments:

  1. Boże chcę te wszystkie okulary ! Co do jedzenia, aż mi się jeść zachciało :)

    www.titaniumalloyy.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Aż mi ślinka cieknie hahaha tym bardziej, że nie ma mięsa (jakoś ostatnio unikam mięsa nwm nawet czemu yyyyy) fajny post, bardzo ciekawy i taki inny (nie widziałam tu wcześniej postów o jedzeniu- może nie wykopałam jeszcze hehe) ale serio jest super, mam nadzieje, że będzie więcej takich a co do haulu rzeczy są świetne, szczególnie okulary (w tym roku szaleję za nimi xd)

    Zapraszam>> http://youaresobeauty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Dla mnie notka super! Otwieranie paczek na snapie jest świetne.
    okulary mega >>>>
    http://stylizacje-zyciem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Bardzo dobry i ciekawy post Doncia 💪❤

    ReplyDelete
  5. częściej takie notki! ❤

    ReplyDelete
  6. Fajny post Doncia.
    Szkoda, ze tak mało haulu ale czekam na sierpniowy.
    A co do jedzenia....narobiłas mi takiego smaka ze hej. Za duzo dobrych rzeczy :")))

    ReplyDelete
  7. Dobry post, super okulary i plus za duuuuużo wege żarcia. Ps: jak unikasz jedzenia mięcha (poza rybami) to polecam czytać skład rzeczy typu śmietana, gdzie bardzo często czycha żelatyna wieprzowa, fuj. Kiedyś kupując pierogi społem w dawnym super samie chcialam wziąć z kapustą i grzybami. Patrzę, a tu smalec, fuck. Nigdy nie wiadomo gdzie się wciśnie kawał zwierza. Generalnie pomysl z cukinią plus jajko super, spróbuję <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie jem mięsa w ogóle i niczego takiego, sprawdzam wszystkie prodkuty, wiadomo, że wszystkiego uniknąć nie jestem w stanie, bo nawet nie raz do czekolady coś wpitolą, ale uważam gdzie moge

      Delete
    2. Donciu ja nie chcę się czepiać, naprawdę ale napisałaś, że nie jesz mięsa w ogóle a no łosoś? Ryby to przecież też mięso. Nie chcę się kłócić czy coś tylko jako weganka po prostu...no ruszyło mnie to ciut. Od razu przepraszam, jeśli Cię to uraziło.

      Delete
    3. Pisałam o tym kiedyś w osobonej notce o wege i powtarzam za każdym razem, chociaż nie lubie gdy ktoś mi sie 'wpieprza do talerza'- w skrócie jem ryby bo musze, ponieważ mam spore niedobory magnezu (nie przez wegetarianizm bo już wcześniej miałam) i sam w tabletkach nie wystarcza, od czasu do czasu musze więc zjeść rybe, jem raz na 2 tygodnie, coś takiego

      Delete
  8. świetne! zdecydowanie jestem na tak jeśli chodzi o notki z jedzeniem!! :D

    trochę mnie - klik!

    ReplyDelete
  9. Ooooo ile zarełka :D :D mniam!

    ReplyDelete
  10. ooo moja mama też robi takie pierożki tylko że bez pora <3

    ReplyDelete
  11. Ah apetytu narobiłaś Doncia! :)

    ReplyDelete
  12. dasz przepis na te pierożki?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. "ciasto takie jak do pizzy"...

      Delete
  13. Doncia gdzie kupiłaś ten obiektyw do telefonu którym nagrywasz snapy??

    ReplyDelete
  14. Ale przecież wegetarianie jedzą samą trawę :)))))

    ReplyDelete
  15. Świetne okulary, chętnie bym jakieś przygarnęła :) Pierożki wyglądają przepysznie, ja też uwielbiam gdy zrobi je moja mama :) Reszta jedzonka wygląda perfekcyjnie! Aż chce się jeść, ja zwykle gdy coś przygotuję i chcę to jakoś ładnie ułożyć, to nie wyglada to aż tak efektownie :)

    ReplyDelete
  16. Cudowne okulary, zaraz zajrzę na stronę i zamówię te czarne, są po prostu idealne!
    http://prettytopnotchlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. jestem jak najbardziej za ulubiencami miesiaca!!

    ReplyDelete
  18. Extra notki takie, brkauje ich w 2017!

    ReplyDelete