Coats wishlist

August 27, 2015


Cześć miśki!
Co by tak odbiec trochę od tej blogowej rutyny, pomyślałam, że zrobię dla Was wishlist. Ponieważ chcecie i kurtkowy i sweterkowy, to pewnie zrobie dwa haha. Dzisiaj lecimy z kurtkami, narzutkami i ogólnie tego typu rzeczami.





KLIK                                          KLIK                                      KLIK


1/ SHEIN, kurtka o którą bardzo często pytacie i polecam ją cholernie, to szare od spodu jest takim 'dodatkiem' nie jest przyszyte i można to bez problemu wyciągnąć, na wiosne/jesień perfecto
2/ SHEIN, długie szare płaszcze to życie, niestety jestem do nich za niska :):)
3/ SHEIN, no i mój ostatnio ulubiony motyw z frędzlami, najchętniej to bym wszystko z tym ostatnio kupiła



KLIK                             KLIK                                           KLIK


1/ PLASTIC BONES, coraz częściej zaczynacie pytać mnie o jakieś polskie sieciówki, troche ostatnio zaczynam w tym szperać, jednak troche opornie mi to idzie. Przez przypadek natrafiłam na sklep Plastic Bones. Może nie do końca mój styl, jednak ta kurtka>>>>>> Właśnie czekam aż do mnie przyjdzie!
2/ LOCAL HEROES, mój faworyt co do polskich sklepów. Niestety ceny troche mnie przerażają haha, ale zaraz po wypłacie zamierzam coś tam kupić, bo zabieram się już za to od dłuższego czasu.
3/ SUGARPILLS, ich sklep to też najchętniej w połowie bym wykupiła haha


KLIK                                    KLIK                                    KLIK


1/ ROMWE, zwykłe czarne płaszcze zawsze na tak
2/ ROMWE, jeansowe kurtki też zawsze na propsie, musze sie właśnie zaopatrzyć w jakąś nową, bo moja jest w rozmiarze XXL, no
3/ ROMWE, nie mam zielonego pojęcia dlaczego mi się to podoba i do czego bym to ubrała, ale za każdym razem jak sie na to natykam na jakiejś stronie to mam ochote zamówić haha

KLIK                                 KLIK                             KLIK

1/ WALKTRENDY, zwykły biały prosty, ostatnio z czerni przerzucam sie na biel troche
2/ WALKTRENDY, no i kurtka na którą poluje od dłuższego czasu, niestety w większości sklepów jest ze skóry zwierzęcej bądź z domieszką, wreszcie tutaj znalazłam sztuczną
3/ H&M, z całej oferty h&m jak tak teraz przeszłam to w sumie tylko ten płaszczyk rzucił mi się w oczy, jednak duży - bo domieszka wełny- jestem na nie



KLIK                                       KLIK                                     KLIK

1/ STYLEMOI, byłam przecina takim futerkom (oczywiście tym ze zwierząt jestem przeciwna, mówimy tu o sztucznych) do czasu aż nie natrafiłam przez przypadek na jedno na szmatach i nie ma nic lepszego na zime serio
2/ CHOIES, szara jeansowa parka, nie wiem czy potrafiłabym ją do czegoś dopasować, ale i tak mi się podoba haha
3/ CHOIES, a jeśli chodzi o ten motyw nadruków to też jestem jego wielką fanką>


Jakieś jeszcze pomysły na post? Zabieram się ogólnie za ulubieńców miesiąca, zobacze co mi z tego wyjdzie :D


  • Share:

You Might Also Like

26 Comments:

  1. Donatka idziesz na spotkanie do Rzeszowa Sylwii Gaczorek i Deynn?
    I pomóż... nie wiem jaki kolor creepersów kupić :CC

    ReplyDelete
  2. Mi na początku maja udało się zamówić tę bluzę z SUGARPILLS,tylko że w różowe donuty :D. Trzeba przyznać wzory,ale i jakość ubrań mają świetną,hahahah.

    ReplyDelete
  3. Doncia pamiętasz może jak nazywała się twoja notka z tą 1 kurtką? Albo w jakim miesiącu ją robiłaś? :) Ogólnie kurtki są fajne, możesz częściej robić takie posty :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje, a pamiętasz może jaki miałaś rozmiar? Przepraszam że tak męczę, boję się trochę jej zakupu, ale bardzo mi się podoba i dlatego ;//

      Delete
  4. świetne kurtki!
    a pro po zakupów w romwe-myślisz, że lepiej jest kupować według swojego rozmiaru czy może ubrania o rozmiar większe, aby pasowały? pytam, bo znam firmy, gdzie M jest dobre na S........a bardzo zależy mi na kupnie tego czarnego płaszczyka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nigdy nie patrz na rozmiar tylko ma wymiary na zagranicznych stronach

      Delete
  5. Strasznie podoba mi się właśnie ta pierwsza kurtka, a w Polsce chyba nie znajdę takiej nigdzie ;/

    ReplyDelete
  6. http://donatkay.blogspot.com/2014/05/what-is-fashion.html <- tamta notka- dla leniwych :D

    ReplyDelete
  7. Ta pierwsza jest najlepsza <3

    To mój blog WWW.OSIAOSIA.BLOGSPOT.COM
    Kliknij tu aby mi pomóc :) CHOIES KLIK

    ReplyDelete
  8. futerkowa kurtka mi się podoba, ale na innych osobach ;) sama bym sie na to nie odwazyła :)
    perfekcyjnie-inna.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Jak ci się podoba nowa piosenka BMTH? Jej tytuł to "True Friends". Wyszła jakieś 3 dni temu, jeśli jeszcze nie słuchałaś, to koniecznie to zrób! #SNAP :D

    ReplyDelete
  10. Natalia, może Ty mi pomożesz... Chcę kupić obudowę na telefon na zagranicznej stronie i cena jest podana w "US $", więc robiąc przelew mam zapłacić w złotówkach równowartość tej kwoty, czy iść najpierw do kantoru i wymienić pieniądze?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co :):) Jak masz konto walutoe to, w ogóle co, jak ty chcesz hajs na karcie wymieniać haha

      Delete
    2. Chodziło mi o normalny przelew bankowy. Ale właśnie się zorientowałam, że tak nie można, a karty nie mam. Świetnie :')

      Delete
  11. Hej doncia, jeśli masz chwilkę mogę mieć do Ciebie prośbę.. Możesz przesłuchać piosenkę Huntera - PSI i powiedzieć co sądzisz? Przesłuchaj całą i daj znać jeśli masz chęć #SNAP

    ReplyDelete
  12. #SNAP jak będziesz w krakowie planujesz udać się do gaczorka na metamorfozę?

    ReplyDelete
  13. #snap na jakich koncertach byłaś?

    ReplyDelete
  14. Natalia możesz na snapie pokazać jakich kosmetyków używasz? tak wiem, że jesteś ciotą i nie umiesz się malować, ale dodałaś kiedyś tak cudowne selfie przed jakimś party i nie mogę się napatrzeć na ten makijaż i chciałabym zobaczyć czym się malujesz plis zrób to dla mnie :( :*

    ReplyDelete
  15. donacia co to za film co ogladalas i mowilas na snapie ze kochasz ten poczatek blagammm

    ReplyDelete
  16. Jezu Doncia szukam tej piosenki! Do góry ręce coś tam coś tam lalalaa.. Ja wiem bardzo mądrze napisane i szukam tego na yt i ciągle szukam słucham słucham i co chwila jakaś piosenka disco polo później rapsy i wgl i uznałam że chyba jestem jakąś życiową ciotą
    Błagam odpisz obojętnie gdzie tu czy tam na snapie obojętnie! Tylko jaki to zespół ?!

    ReplyDelete