22/07/2015

You little shit


Cześć miśki!
Naprawdę nie mam o czym pisać, bo nic nowego sie nie dzieje. Znowu jestem czarna. Rozjaśnić włosy 6 razy, kompletnie je zniszczyć i zafarbować znowu na czarno- kartka z pamiętnika życia cioty. Oj tęskniłam za tym kolorem. Jednak czarny>
Dzisiaj powinnam się już dowiedzieć co ze studiami. Jak ten czas leci jezu, już prawie sierpień, pomału trzeba będzie sie znosić na mieszkanie do Krakowa. Co sie dzieje.
Miałam nagrywać dziś cover jednak mój głos dalej tak chrypi, że no nie da sie. Zrobię sobie tygodniową przerwę od alkoholu (brzmię jak alkoholik teraz haha, wakacje) i spróbuje drugi raz. Wybaczcie :(


dress- ROMWE
shirt- UNKNOWN, SH
shoes- SHEIN
hat- SNAPMADE









































23 comments:

  1. Super zdjęcia i stylizacja aa czapka to kurde rozwaliła system → Świeetnaaaa ^-^

    ReplyDelete
  2. Te buty >>>>>>

    i-can-move-mountains.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Te buty >>>>>>

    i-can-move-mountains.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. W czarnym Ci najładniej! :)

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Kochana! JEDNA Z NAJLEPSZYCH STYLIZACJI NA BLOGU. PRZYSIEGAM

    ReplyDelete
  6. Super blog 😉
    Zapraszam do mnie www.sebastiankuc.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Śliczne buciki <3
    PS. Jak można ustawić taki licznik wyświetleń?

    ReplyDelete
    Replies
    1. w ustawieniach trzeba wejść w zakładkę UKŁAD i tam dodać gadżet :)

      Delete
  8. Farbowalas sama na czarno czy u fryzjera? Dobrze Ci pokryło te jasne włosy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mama mi farbowała, dwie farby poszły na koniec brakło troche więc jakieś tam prześwity są, troche sie obawiam, że będzie mi sie teraz stopniowo do zielonego zmywać haha

      Delete
  9. O ja przeurocza stylizacja! Jak taka mała dziewczynka 😁🙌💕

    ReplyDelete
  10. Doncia, możesz podać swojego lookbook'a?

    ReplyDelete
  11. Doncia gdzie teraz pójdziesz na studia ?

    ReplyDelete
  12. geniale !
    zapraszam do mnie
    http://audiastachowiak.blogspot.de/

    ReplyDelete
  13. sama płaciłaś na snapmade, czy dostałaś?

    ReplyDelete
  14. jezu to chyba najlepsze twoje zdjęcia, też chce takie:( a czapka>>>>>>>>>

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) COSMETICS (8) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE