11/07/2015

Warsaw 2


Cześć miśki!
Wróciłam! Po wczorajszych 8h w podróży ledwo żyłam, na dodatek z powodu mojego podtrucia musiałam to przeżyć o 2 suchych bułkach- nie polecam haha. Ogólnie to tyle co wróciłam, a tak wyszło, że jutro już uderzam na Kraków. Zaczynam wakacyjne życie na walizkach :D Na pobudke dostałam wiadomość, że listy już są, na UJ sie nie dostałam, po co liczyć polski na fiolologie angielską wtf. W ogóle nie przemyślałam tego składania papierów i złożyłam tylko na jedną uczelnie i to na UJ (mądrze bardzo), ale właśnie udało mi sie rekrutować do jeszcze jednej uczelni, może na tej sie uda.
Macie kolejną część zdjęć z Warszawy. Jutro, tak jak obiecałam na snapie, dodam post z tym co kupiłam w Warszawie i z paczkami które przyszły do mnie podczas mojej nieobecności :)



Zdjęcie bez filtra>>>>>>>>>>>>








Topshop moja miłość


shorts- SHEIN
backpack- CHOIES
creepers- DEEZEE
socks- TOPSHOP



 Asia modelka



Nie wiem po co ja wam to tu dodaje........ haha



H&M


I w sumie to tyle, myślałam, że coś tego więcej jest :( Ostatni dzień niestety przesiedziałam w domu z powodu złego samopoczucia, a dość troche rzeczy miałam zaplanowanych, no ale trudno. Na pewno tam jeszcze wrócę :D




17 comments:

  1. Też nie ogarnęłam składania tych całych papierów i zdążyłam tylko na jedną uczelnie i to na zaoczne ! No nic... oby wyszło :)
    Fajnie zdjęcia <3

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Jesli bedziesz na rynku lub w galeri krakowskiej w niedziele w godzinach wieczornych to chentnie sie z tb spotkam !!!

    ReplyDelete
  3. Doncia,jak z cenami w tym polskim TopShopie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drogo, koszulka ta co tu zdjęcie jest np to 120/130zł

      Delete
  4. nei byłaś w mr. pancake?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety miałam to odłożone na ostatni dzień :(

      Delete
  5. marzą mi się skarpetki z topshopa:/
    http://polowcia--blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Po co iść na studia! Lepiej zostać alpaką! B) tak, to dobry pomysł...

    Pozdrawiam, OSIA WWW.OSIAOSIA.BLOGSPOT.COM (klik)

    ReplyDelete
  7. Jem winogrona... dobre są ... ale... MAJĄ PESTKI! A w sklepie mówili że niby bez pestkowe grrrr biedronka KŁAMIE! :(
    OSIA WWW.OSIAOSIA.BLOGSPOT.COM (klik)

    ReplyDelete
  8. piona! też jestem na rezerwowej liście na filologii ang na UJ..a wszystko przez to że policzyli polski -.- został mi tylko uniwersytet pedagogiczny a jak nie to idę śpiewać na ulicy :v :v

    ReplyDelete
  9. Zazdroszczę tego wyjazdu i baaananaa :D
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. doncia, a ta Asia ma aska snapa czy coś? aska pewnie ma bo tam się poznałyście, mogłabyś podać?

    ReplyDelete
  11. Donciu mam pytanie odnośnie tych creepersów z deezee, bo myślę nad zakupem ale słyszałam wiele negatywnych komentarzy :( Czy wg ciebie warto je kupić, co o nich myślisz i przede wszystkim ile je już masz? z góry dzięki.

    ReplyDelete
  12. ciekawy wpis - gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: 10off

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    ReplyDelete
  13. Na jaką uczelnię jeszcze składałaś papiery?

    ReplyDelete
  14. Właśnie ja tego też nie rozumiem...także wybieram sie na filologię angielską a niestety bez polskiego ani rusz.... :/
    Bardzo pozytywny blog :D

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE