Warsaw 1

July 08, 2015


Cześć miśki!
Troche ciężko z czasem na notki, od niedzieli siedze w Warszawie, tak w skrócie:






Pakowanie najgorsze, ledwo sie zmieściłam haha

Jechaliśmy z kotem Andrzejem, prze kot w ogóle, przespał całą droge




Ogólnie w trasie troche ciężko, bo bez klimy, ale dało sie przeżyć :D



>>>>>>>>>>>>

Spotkałam sie z Asią i w sumie to z nią spędzam tu większość czasu. Asie znam...... no w sumie to nie znam haha, coś tam kiedyś popisałyśmy na asku i to tyle











Nie ma nic lepszego niż skarpetki w new look serio haha, strój również z new look, chwała ludziom za stroje z wysokim stanem, musze jeszcze góre jakąś dokupić bo ta do tego niestety średnio pasuje


Spełniona



Jak jeść to w sphinx, polecam!


Byłyśmy na minionkach, ale niestety beznadziejne :(

 No i najlepsze miejsce- nad Wisłą, cudownie tam jest jezu







Z dwóch dni które mi tutaj jeszcze zostały też pewnie zrobie taką relacje. Na razie ide odespać, buzi!




  • Share:

You Might Also Like

21 Comments:

  1. jak to minionki beznadziejne? :O :O :O

    ReplyDelete
  2. Może napiszesz z kim jechałaś do Warszawy, dlaczego z kotem itd. Mało informacji dajesz... pliska

    ReplyDelete
  3. Nie mogę się już doczekać mojego wyjazdu do Warszawy <3 haha snapowicze mają lepiej xD
    Pozdrawiam, OSIA WWW.OSIAOSIA.BLOGSPOT.COM (klik)

    ReplyDelete
  4. Super zdjęcia! Widzę na snapie, że nieźle się bawisz! Banana! :D :D
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Super zdjęcia <3
    paulannn.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Podaj maila ! <3

    ReplyDelete
  7. Doncia, idziesz gdzieś na studia? :)

    ReplyDelete
  8. Jester najlepaza <3

    ReplyDelete
  9. mogłabys powiedziec jak naprawilas te creepersy? mam takie same i tez sie zepsuły juz,da sie to jakos skleic, isc do szefca czy wywalic do kosza?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Superglu, zależy jak je rozwaliłas, u mnie sie akurat naprawić dało

      Delete
  10. mogłabyś mi powiedzieć jak nazywa sie to danie ze sphinxa? bo wygląda obłędnie :D
    dopiero zaczynam z blogowaniem,ale zapraszam serdecznie do siebie :)
    http://980201.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Placki ziemniaczane z wędzonym łososiem :D

      Delete
  11. Pozdrawiam kota Andrzeja, hahaha :D
    Mam nadzieję, że Cię spotkam w Krakowie :)
    http://czarny--bez.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Mógłbyś napisać jakie teraz seriale oglądasz ? I jakie bys osobiście poleciła?

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://donatkay.blogspot.com/2014/09/serialefilmy.html i do tego doszło Salem, Reign (średni ale można obejrzeć), The Messengers, obejrzałam jeszcze Believe, Sons of Anarchy i teraz zaczynam Orange is the new black

      Delete
  13. Czy Asia ma ig ? albo coś

    ReplyDelete