04/07/2015

Mix


Cześć miśki!
Wczorajsze urodziny jak najlepiej, dziękuje Wam wszyyyystkim za życzenia bo zaspamowaliście mnie na każdej możliwej stronie. Tyle miłych słów. Niektóre życzenia to>>>> przeraża mnie że tyle o mnie wiecie haha. Dziękuje! Znajomi ogarnęli najlepszy możliwy prezent, ze względu na to że jestem taką ciotą- dostałam kask i ochraniacze co by znowu nie skończyć imprezy wstrząśnieniem mózgu haha, bezpieczeństwo przede wszystkim.
Tak jak obiecałam kolejny mix, a ja lece sprzątać pokój i zaczynam się pakować do Warszawy. Nie wiem czy przy okazji nie przejrze szafy, więc może wieczorem zrobię jakąś małą wyprzedaż :D Btw polecacie jakieś wegetariańskie/wegańskie restauracje w Warszawie?






























19 comments:

  1. Zrobisz jakieś spotkanie w Warszawie?
    W których częściach można Cię najczęściej będzie spotkać?
    Będziesz informować, gdzie jesteś?
    Bardzo mi zależy, aby Cię spotkać i zrobić parę zdjęć (jeśli chcesz, nawet na bloga)
    ~tajemnicza fanka (czyt. kallasowa z insta XD)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie bede robić żadnego 'spotkania', nie wiem sama gdzie bede haha, na bieżąco na snapie bede dodawać pewnie :D

      Delete
    2. To coś czuję, że spędzę również parę dni w Wawie (bo mieszkam parę km od niej) :p

      Delete
  2. Uwielbiam te Twoje mixy, udanego pobytu w Wawie! :*
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. uwielbiam Twoje mixy zdjęć <3

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. a po co jedziesz do wawy? :)

    ReplyDelete
  5. Wszyscy teraz w Wawie, Ola Cedro też jest :D

    ReplyDelete
  6. przejrze* doncia:(

    ReplyDelete
  7. Mieszkasz w Jaśle? :D

    ReplyDelete
  8. Doncia zrobisz kiedyś notkę całą o tunelach? jak długo Ci zajęły i jak dbasz itp? prooosze

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogłabym zrobić w sumie, ale nie wiem czy dobrze to robiłam, nie chce nikogo w błąd wprowadzać

      Delete
  9. dreamaparadise5 July 2015 at 20:31

    Raw Day w Wawie! Polecam :)

    ReplyDelete
  10. Nie bedzie teraz notek przez ten twoj pobyt w warszawie czy znajdziesz od czasu do czasu jakos czas ? :** milego pobytuu :)

    ReplyDelete
  11. Doncia mam mega zaległości z Twoimi notkami 😱 musze wszystko nadrobic!

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) COSMETICS (8) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE