mix

Mix

July 02, 2015


Cześć miśki!
Znowu zapomniałam o mixach i nazbierało sie prawie 100 zdjęć, więc podzielę to na dwie części. Wiem, że je lubicie, przypominajcie mi to bede robić częściej! :D Prosiliście o notki z jedzeniem, zaczęłam więc częściej robić zdjęcia tego co jem, bede to wlepiać w mixy.
Dziewczyny właśnie pojechały do Krakowa podpisać umowę o mieszkanie- mamy je!!!!!!!!
Dostałam już parę pytań gdzie będzie mnie można znaleźć w Wraszawie, myślę, że najłatwiej po snapie haha (donatkay), ale jak coś to piszcie śmiało, bo jade sama, dużo planów nie mam :D A Łódź jak na razie przełożona na wrzesień :(




































  • Share:

You Might Also Like

29 Comments:

  1. Wowowoooow ile okularów :D
    też chcę tyle mieć i wszystkie są cudowne

    ReplyDelete
  2. jeju doncia sprzeciwiam sie tym zdjeciom jedzenia bo glodna sie zrobilam haha

    ReplyDelete
  3. baardzo ładny wygląd bloga *,*
    Pozdrawiam!
    moj blog: http://alleksandraay.blogspot.com/ skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    ReplyDelete
  4. Doncia gdzie mogę wysłać ci rysunek?:D

    ReplyDelete
  5. jak zrobić tą paprykę? ♥.♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj to wyższa szkoła jazdy haha, sama nie umiem

      Delete
  6. Jedzenia troche wiecej jest Haha fajna notka

    ReplyDelete
  7. współpracujesz z sammydress? bo ich baner mi się cały czas pokazuje, ale nie masz od nich żadnych ubrań :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Próbowałam dołączyć do fashion blogger program ale nie odpisują

      Delete
  8. aaa, przez niektóre zdjęcia zrobiłam się głodna :(

    ReplyDelete
  9. gdzie będziesz studiować w krk?

    ReplyDelete
  10. Mieszkam w Krk, mam nadzieję, że kiedyś Cię złapię!

    ReplyDelete
  11. Jejku cudowne te mixy,więcej jedzenia ! :D <3 zauważyłem że dobrze umiesz angielski,może doradzisz jak się szybko uczyć i z czego najlepiej?ja to ang "umiem"tylko z seriali XD gorzej z pisaniem pisaniem,fajnie jakbys coś na ten temat powiedziała :D pozdrawiam ps kocham teraz twoje włosy ! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tez 'umiem' głownie z seriali, filmów, piosenek i książek i moim zdaniem nie idzie mi to dobrze XD Da sie mnie zrozumieć ale mam problem z czasami straszny

      Delete
  12. Doncia moglabys założyć sobie konto w aplikacji pumpup i tam dodawać zdjęcia tego co jesz a może przy okazji byś kogoś zainspirowała :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siedze już na zbyt wielu portalach/aplikacjach, nie wyrobie z następną :(

      Delete
    2. Rozumiem ale to była tylko taka propozycja ;) mimo wszystko polecam :)

      Delete
  13. kiedy następny mix ? : )

    ReplyDelete
  14. Jedzenie wygląda przepysznie! Mogłabyś w następnych mixach podpisywać co jest czym itp?
    Uwielbiam Twoje mixy, najlepsze <3

    WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO DONCIA, JEDNOROŻCU SYRENKOWY! ♥♥♥

    Mój blog :) klik <3

    ReplyDelete
  15. Aaaaaaaaa, Doncia! Wszystkiego najlepszego stara dupo! Żeby ci się wszystko układało tak jak chcesz, dużo pieniędzy, melanży, zdrowia przede wszystkim, miłości, szczerych przyjaźni, aby spełniły ci się wszystkie twoje najskrytsze marzenia, aby twój blog się rozwijał, żeby dużo osób cię doceniało i zauważało jaką cudowną osobą jesteś i ogólnie kurcze żeby wszystko było u ciebie w jak najlepszym porządku! Kocham Cię i dziękuję za wszystko! <3 😘😘😘 JESTEŚ NAJLEPSZA I NIE DAJ SOBIE WMÓWIĆ ŻE JEST INACZEJ 🌼🌸🌸🌸

    ReplyDelete
  16. Zapraszam na mojego bloga: http://marcelkaaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. FAjNiE tu JeSt !
    zAPRASZAM DO MNIE ;>http://flarri.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. masz septuma? gdzie można kupić taki kolczyk?

    ReplyDelete