19/07/2015

I was born a unicorn


Cześć miśki!
Obiecana notka, ta, którą wybraliście :D Osobiście też jestem zachwycona tym jak wyszły te zdjęcia, nie wiem jak Iza tak cudownie to światło złapała (mistrz), myśle, że częściej będziemy sie razem na zdjęcia wybierać :D
Tyle co wstałam, wczoraj rodzinna impreza, 50 taty, sto lat dla staruszka!
Nie ma co pisać, jeszcze śpie w sumie haha, lece na serial- polecam Orange is the new black, jak nie lubie takich 'komediowych' tak ten mnie tak wciągnął>>>




shirt- ROMWE
jeans- ROMWE
shoes- SHEIN
bag- SINSAY
sunglasses- CHOIES


















































31 comments:

  1. Hej Doncia :) Jak dla mnie to jedna z lepszych twoich stylizacji. Strasznie mi się podobają te spodnie i chciałabym je dla siebie zamówić. Mogłabyś mi powiedzieć jak to jest z rozmiarówką? Jaki rozmiar dla siebie wzięłaś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nigdy nie patrz na rozmiar tylko na wymiary

      Delete
  2. Te zdjecia to mistrzostwo! >>>>>

    ReplyDelete
  3. Jejku idealne zdjęcia ;c <3
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Jakie wspaniałe zdjęcia 😍

    ReplyDelete
  5. Jakie wspaniałe zdjęcia 😍

    ReplyDelete
  6. cudowne te zdjęcia <3

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Doncia, to chyba jedna z lepszych Twoich notek!

    ReplyDelete
  8. najlepsza stylówa Twoja ever, i najlepsza sesja, zakochałam się.....

    ReplyDelete
  9. zdjecia sa mega, a stylizacja jeszcze lepsza! :) :*

    ReplyDelete
  10. mistrzostwo! 💕💕 I zakochałam się w tej torebce 😭

    ReplyDelete
  11. cudowna stylizacja i ta bluzka - boska <3

    ReplyDelete
  12. Ojeju, ten outfit>>>>życie😍

    ReplyDelete
  13. Cudo *.*

    http://roatum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. boże, jeden z najlepszych outfitów, zakochałam się, jednak ja bym w takim wyglądała jak kluska;;
    http://polowcia--blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Najlepsza twoja stylowka :D
    a zdjęcia są na prawde mistrzowskie!!
    moj blog- http://wronkaax.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Jeju jedne z lepszych <33
    stylizacje-zyciem.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. DONCIA WYMIATA XD <3

    ReplyDelete
  18. Cudne zdjęcia <3
    A syrenkowa bluzka wygrywa wszystko!

    ReplyDelete
  19. Cudny outfit! Jedyne co moge powiedzieć to "wow"

    Zapraszam --> i-can-move-mountains.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. wspaniałe zdjęcia,ta jasność rozjaśnia mózgownicę...........................

    ReplyDelete
  21. Zdjecia idealne, a stylizacja mega!

    ReplyDelete
  22. Idealna stylizacja, a światło na zdjęciach dodaje i cudownego klimatu, zajebiste spodnie i torba (chyba zapoluje na lb) <3

    * http://youaresobeauty.blogspot.com/ *

    ReplyDelete
  23. http://donatkay.blogspot.com/2014/07/to-do-list-before-i-die.html Nadal aktualizujesz? XD

    ReplyDelete
  24. Kurczę byłam w sinsay wczoraj i nie było lub już nie było tej torby :/ Była za to z jakimś napisem,będę polować dalej lub przez neta kupię. Cudowne zdjęcia! Arcydzieło!

    ReplyDelete
  25. Najlepsza na swiecie!:)

    ReplyDelete
  26. najlepszy post i stylizacja na swiecie <3

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE