15/07/2015

Here comes the sun


Cześć miśki!
Przedwczorajsze zdjęcia średnio nam siadły, próbuje jeszcze coś ogarnąć, ale pewnie niestety trzeba będzie powtórzyć :( Ubrań masa chęci tona a fotografa brak! Klaudia cioto wracaj. Jestem umówiona z jedną osobą na dniach na zdjęcia, zobaczymy co z tego wyjdzie, oby było pięknie, bo nie wiem co zrobie, nie chce wracać do pokojowych notek, wystarczy, że już dzisiaj właśnie taką robie :(
Wpadłam ostatnio na kolejny szalony pomysł z włosami, a mianowicie nagle zachciało mi sie rozjaśnić góre haha. Poszłam więc do fryzjera i teraz jestem cała fioletowa z neonem na przedziałku, bo do takiego blondu mi włosy rozjaśniło. Zdjęcie jest na ig, snapie bądź na fb. Nie wiem co teraz zrobie z nimi haha, chce je jakoś sprowadzić do jednego koloru, ale ta tęcza coś sie za bardzo mnie trzyma.



top- ROMWE
shorts- SHEINSIDE
shoes- ALIEXPRESS
































15 comments:

  1. Śliczna :* Kocham twoje tatuaże są świetne <3

    Pozdrawiam, OSIA WWW.OSIAOSIA.BLOGSPOT.COM (klik)

    ReplyDelete
  2. jaka chudziutkaaa 0.o *-*
    cudne te nowe włosy , chociaz w bląd też ci ładnie było xdd
    kochana cwiczysz cos że masz taką piękną figuree ? zazdrooo :**

    ReplyDelete
  3. te fioletowe włosy są po prostuu megaa !! :* no ale wole ciebie najbardziej w czarnych włosach :*** <3

    ReplyDelete
  4. Doncia zrób notkę w stylu moja rutyna czy coś :*

    ReplyDelete
  5. Ojejka, jaka śliczna <3 Jak dla mnie zdjęcia mogą być pokojowe, nieważne, ważne że świetnie się ubierasz :D

    http://astraldialogue.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. piękna naturalna ♥

    natxxvxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Natalka, weź przestań już robić te kciukersy. Strasznie już one denerwują. No ile masz lat? Na początku były śmieszne, ale to już mega żałosne i wkurwiające...

    ReplyDelete
  8. Weź już nie rób tych głupich min!!! Denerwują już strasznie!

    ReplyDelete
  9. Wiedziałam, że pokażesz mój komentarz na snapie i pokażesz kciukersa ;D

    ReplyDelete
  10. Świetnie wyglądasz!
    martuszek.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ta koszulka >>>

    ReplyDelete
  12. Już ci kolor schodzi? Bo ja nie widzę fioletowego, tylko taki ciemny turkus XDDD

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE