Break the rules

July 30, 2015


Cześć miśki!
Wybaczcie, że tyle notki nie było, ale zaczęłam tą prace i zamieszanie było, musiałam sie sporo nauczyć przez te pare dni, nie miałam czasu na internet w ogóle, a z pracy wracałam tak zmęczona, że tylko spać. Teraz będzie już lepiej, bo jestem sama bez szefa, dostałam zezwolenie na bloga haha, więc luzik :D Na razie mam mały problem, żeby iść na zdjęcia, bo jak wracam to już się ciemno robi, ale w sobote nadrobimy pare sesji ;) Co do pracy jakieś tam mini relacje będą na snapie, jeśli ktoś jeszcze nie wie to pracuje w skateshopie- tylko na miesiąc, żeby dorobić sobie coś przed przeprowadzką do Krakowa (wrzesień).




dress- ROMWE
creepers- DEEZEE
backpack- CHOIES
hat- CHOIES












































































  • Share:

You Might Also Like

37 Comments:

  1. Doncia nie chce Cie obrażać Ale ostatnio przybyło cie; /

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem o tym, nie moge na siebie w lustrze patrzeć :) Ale już nad tym pracuje

      Delete
    2. wyglądasz jak normalna, zdrowa dziewczyna, co w tym złego?

      Delete
    3. popieram Amelie Ross jak dla mnie jesteś w sam raz i nie masz z czego chudnąć :)

      Delete
    4. Lol, przecież Doncia wygladasz normalnie...jak dla mnie to nawet wyszczuplalas
      i dobrze wygladasz, nie masz z czego chudnąć.
      wiec ciekawe z ktorej strony Cie przybyło :)))

      Delete
  2. Doncia skate♥♥♥ hahaha

    ReplyDelete
  3. Chyba najlepsza Twoja stylizacja i sesja! :)

    ReplyDelete
  4. Najlepsze zdjęcia w historii bloga!

    ReplyDelete
  5. cuudnie wyglądasz!
    tylko misiu napisz skąd masz te ciuszki ;*

    ReplyDelete
  6. Hmm... Nawet jeśli serio troszeczkę przytyłaś to nadal wyglądasz ślicznie i świeżo jak kwiatek c:

    ReplyDelete
  7. Przepiękna! Nic dodać, nic ująć. ;)

    ReplyDelete
  8. Doncia wyglądasz perf jak zawsze, trochę się inspiruję twoim stylem, ale ty >>>>> ja

    ReplyDelete
  9. http://allegro.pl/jednorozec-torebka-kopertowka-hologram-kucyk-pony-i5567961555.html
    matko doncia nie wiem, czy widziałaś, ale >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    ReplyDelete
  10. Charli XCX ♥ *-* Już kiedyś na snapie widziałam, jak słuchasz Breaking Up, ja osobiście ją uwielbiam, co do zdjęć, są cudowne, naprawdę ♥

    ReplyDelete
  11. Świetne zdjęcia <3
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. słuchasz kpopu?

    ReplyDelete
  13. Jak zwykle cudowna stylizacja, uwielbiam twój styl :)
    Czekam na wyniki kolejnych sesji i relacje na snapie z którym jestem na bieżąco :)

    ReplyDelete
  14. Doncia ostatnio na snapie pytałaś co sądzimy o zdjęciach telefonem bo twoja koleżanka wyjeżdża ale jeszcze daawno temu pisałaś, ze masz lustrzankę tylko coś się ułamało. Ona działa normalnie? Możesz robić nią zdjęcia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale... przecież... większość zdjęć jest robiona moją lustrzanką haha, np te

      Delete
  15. sprzedajesz ten swon stary telefon? :)

    ReplyDelete
  16. sprzedajesz ten swoj stary telefon Panda? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masz zapłon :') Już dawno sprzedany

      Delete
  17. Ja właśnie myślałam, że te zdjęcia wszystkie robione są lustrzanką twojej koleżanki i jak ona wyjedzie to musisz robić zdjęcia telefonem :))))

    ReplyDelete
  18. Doncia masz jakies ulubione słodycze?

    ReplyDelete
    Replies
    1. No oczywiście, że donaty haha, no i milkyway

      Delete
  19. Genialna jest ta sukienka, a Ty prześlicznie w niej wyglądasz :)))

    ReplyDelete
  20. od razu jak zobaczyłam te zdjęcia skojarzyły mi się z sesją z Magdą z wózkami sklepowymi ;) Strasznie ładnie Ci w tym kapeluszu!

    ReplyDelete