Tropics

June 04, 2015


Cześć miśki!
Śmiesznie się ogląda filmy po takiej długiej przerwie, tak to cały czas seriale, coś mi sie teraz odkleiło. Polecacie może jakieś filmy? Najlepiej sci-fi/horror/thriller.
Dalej nie możemy się zgadać na zdjęcia, wszystko przeciwko nam, plany są, że niby pójdziemy dzisiaj, ale znając nasze szczęście- powodzenia :') Zabrałam się wczoraj i porobiłam sama parę, to chociaż na dzisiaj notkę mam. Najwyżej będę musiała Was chwilę pomęczyć pokojowymi/ogrodowymi notkami :( Przeżyjecie jakoś? :D



jumpsuit- ROMWE
shoes- H&M
sunglasses- SINSAY























































  • Share:

You Might Also Like

28 Comments:

  1. Doncia ładnie, nie szkoda ci włosów na te malowanie? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jakby mi było szkoda to bym nic z nimi nie robiła

      Delete
  2. Ale takie ogrodowe/pokojowe notki też są super! ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobrze by było haha, bo naprawde nam cięzko z tymi sesjami, jak już będziemy w tym Krakowie to bez problemu

      Delete
  3. doncia te wlosy to efekt koncowy czy jeszcze nie ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. A coś ty jeszcze kawał drogi do końcowego efektu, ale spróbuje je skończyć w przyszłym tygodniu haha

      Delete
  4. Jesteś taka piękna.

    ReplyDelete
  5. Jeśli chodzi o filmy to polecam "Niezgodną" ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czytałam, oglądałam pierwszą część- jak na razie bardziej polecam książki

      Delete
  6. pomaluj paznokcie bo to nie ładnie wygląda jak są takie zaniedbane..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przecież mam pomalowane paznokcie... A to że u nóg niepomalowane to od razu niezadbane? lol

      Delete
  7. Co ty zrobilas ze swoimi wlosami :( wygladasz okropnie!!!

    ReplyDelete
  8. Doncia "Naznaczony"!! 1 i 2 część :D

    ReplyDelete
  9. Ale z żelazkiem to Ty się pokłóciłaś na amen. Włosy masakra a będzie jeszcze gorzej no chyba że drastycznie zetniesz.. stylowka jak zawsze na plus ale.. no właśnie.

    ReplyDelete
  10. notka jak zwykle świetna i podziwiam za zaangażowanie, bo wiem ile trwa taka 'autosesja' :')
    i nie wiedziałam, że tak dobrze wyglądasz w niskich butach :D
    +świetny pomysł z tymi piosenkami w tle, od razu klimat się udziela :)

    ReplyDelete
  11. Ślicznie wyglądasz :* a co do filmów to wyspa tajemnic i prawo zemsty!! Ja je uwielbiam. :)

    ReplyDelete
  12. Doncia, uśmiechnij się, kochanie! :)

    ReplyDelete
  13. Ładny kawałek ogródka.
    A Ty jak zwykle śliczna. :)
    http://roatum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Piękna sukienka Doncia! xx pozderki :3

    ReplyDelete
  15. hmm szczerze mówiąc to takie notki ze zdjęciami robionymi telefonem w niewyprasowanych ciuchach naprawdę odbierają jakości temu blogowi, który bardzo lubię, bo naprawde uwazam że jesteś swietna, ale wydaje mi się, że lepiej będzie jeśli notki będą rzadziej, ale naprawde solidnie przygotowane :)
    pozdrawiam i życze sukcesów :)

    ReplyDelete
  16. Jaka piękna sukienka! A co do filmów może Martwe zło?

    ReplyDelete
  17. chyba najlepsze zdjęcia z bloga! brawo kochana :)

    ReplyDelete
  18. Piękne zdjęcia Doncia jak zwykle niesamowita :(


    http://nastulka-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Śliczna sukienka ;*
    osiaosia.blogspot.com

    ReplyDelete