21/06/2015

Sfinks


Cześć miśki!
6 stopni pod koniec czerwca to są jakieś żarty (ta jak zwykle o pogodzie). Znowu wciągnęło mnie w seriale i nadrabiam wszystko, dalej szukam jakiś nowych, kończę Reign i nie wiem jeszcze na co padnie. Zabieram się też wreszcie za Wiedźmina, musze jakoś przebrnąć przez te 2 pierwsze zbiory opowiadań, ale nawet nie jest tak źle. Wybieram się jutro do biblioteki: polecacie jakieś trylogie? Nie romans, jakieś nie wiem, psychologiczne, sci-fi, dramat ewentualnie, ale żeby sie działo coś więcej poza romansem haha.
Ogólnie to troche rzeczy wreszcie wczoraj poszło, bo przez ostatni miesiąc jakiś zastój był, ale sporo jeszcze jest KLIK i jak coś to na fb KLIK i właśnie zamówiłam coś dla was apropo własnego sklepu ;)
Prosiłabym Was też o podpisanie 2 petycji, to dosłownie 15 sekund KLIK KILK a apropo mojej ostatniej notki 'jak skutecznie popełnić samobójstwo' KLIK jeśli chcecie być na bieżąco z takimi sprawami to like na fb, tam dodaje wszystko.
Aaaaaa no i jeszcze jedno haha, jak sie wam nudzi w domu to z siostrą ogarnęłyśmy fajne stronki, pare kliknięć i zawsze pare złotch wpadnie, stronka sprawdzona, moja siostra już z niej wypłacała, no więc polecam KLIK i druga tylko tu sie troche czeka aż wypłacą KLIK no ale też sprawdzone i wypłacają :D
Coś dużo tych klików dzisiaj haha, wybaczcie.



top- SHEIN
skirt- SHEIN
creepers- DEEZEE
hat- UNKNOWN, VINTED
sunglasses- UNKNOWN, ITALY
rings- BERSHKA


























































24 comments:

  1. Hej Doncia<3 o co chodzi z tymi stronami?za co konkretnie oni wypłacają kasę?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myśle, że nie wymaga to aż tak wielkiego wysiłku, żeby przeczytać napis na głównej stronie...

      Delete
  2. Świetny outfit, zakochałam się w tej spódnicy <3

    ReplyDelete
  3. jejku ten płot i róze pieknie no jak w bajce. zdj piekne :*

    ReplyDelete
  4. Doncia ja jestem na telefonie i nie widze wytlumaczenia o tych stronach,ktore wyplacaja pieniadze. Moglasbys wytlumaczyc? Grzecznie pytam to grzecznie odpowiedz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ona nie potrafi grzecznie odpowiadać ale za to szczekac umie bardzo głośno. no chyba ze pocisniesz jej jakiegos komplementa to moze cos uzyskasz. Prosisz Natka za kazdym razem o klikanie bo na tym cos tam zarabiasz czy masz darmowe ciuchy ale jak ktos Cię o byle pierdole zapyta to zaraz jest obelga z Twojej strony.. tak było jest i będzie. Do czasu.

      Delete
    2. Czy dajesz emoji czy nie, zawsze odzywasz sie w arogancki sposob, dlatego tak a nie inaczej sie Ciebie odbiera. Nie raz i nie dwa zapytalam Cie o cos czy to na asku czy tutaj i zawsze odpowiadasz w ten sam sposob albo wgl to olewasz.

      Delete
  5. Świetna bluzka. :)
    http://roatum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Śliczna spódnica! c;

    whatever-ew.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Doncia, mam takie pytanie! W co pakujesz ubrania i buty, które wysyłasz osobie kupującej je od Ciebie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. W koperty bąbelkowe, a jak buty to w karton po butach albo też w koperte

      Delete
  8. wiedźmin jest zajebisty, szczególnie tomy opowiadań :)

    ReplyDelete
  9. Nie współpracujesz już z persunmall? :(

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. Oj to nie mój aparat, canon 1000d chyba ale nie jestem pewna

      Delete
  11. kiedy nowa notka ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na stronie na fb informuje na bieżąco :)

      Delete
  12. Polecam trylogię Stiega Larssona 'Millennium" :)

    ReplyDelete
  13. To ja juz mam chyba lepszą pogode w Anglii niz wy w Polsce 😂

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE