16/06/2015

See you again


Cześć miśki!
Komentarze do postów z konkursami będę akceptować z opóźnieniem, ponieważ od razu sobie chce wszystko zapisywać, a musze posprawdzać kto obserwuje itp itd i troche czasu to zajmuje.
Notka pokojowa, ponieważ chcieliście. Dzisiaj idziemy z Klaudią na zdjęcia, więc następne notki będą już takie jak trzeba :D
Często prosiliście mnie, żebym zrobiła coś takiego gdzie moglibyście mi pozadawać pytania, padła propozycja co do snapchata, spróbowałam wczoraj, poprosiłam o screeny jeśli chcecie więcej i sporo tych screenów siadło, więc będę robiła takie coś od czasu do czasu. Wiem, że sporo osób tego nie lubi, więc po prostu klikajcie i przewijajcie :(
A no i pojawiła się opcja, żebym zrobiła notkę o początkach bloga, ogólnie skąd sie tu wzięłam, jak zaczynałam w internecie bla bla, chcecie coś takiego?



top- ROMWE
skirt- SHEIN
shoes- RIVER ISLAND, SH
case- SUGARPILLS
necklace- SKYDANCE


10% kod rabatowy do sklepy SkyDance 10donut
























































26 comments:

  1. Świetne jest w Tobie to, że jak zrobiłaś tatuaż (ten czy poprzedni) to nie wstawiałaś miliarda zdjęć tylko od czasu do czasu i nie "chwaliłaś się nim" nadmiernie, mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi doncia hahaha / Chcemy taką notkę!

    Chciałam jeszcze dodać, że jak któregoś dnia włączyłam w internacie Twoje covery i słuchałam ich przy koleżankach to wszystkie się zaraz na mnie zrzuciły jak dzikie z pytaniami kim jesteś itp. (dodały, że jesteś głuptas, że nie chcesz iść na jakiś casting) ja również jestem za tym! A właśnie, planujesz coś nowego? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A właśnie myślałam, że za często dodaje...... Haha, kocham go, ale staram sie nie spamować :')
      A nad nowym coverem już myśle hoho, problemy z podkładem, ale chyba znalazłam rozwiązanie i jak tylko będzie cisza w domu to spróbuje coś nagrać

      Delete
  2. Chcemy bardzo taką notkę, bo 'iiiip' pamiętam jak dziś :D

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładnie wyglądasz <3 pozdrawiam <3


    zapraszam do mnie Mój Blog ------> KLIK

    ReplyDelete
  4. Cudoowny top ślicznie ci w nim <3

    ReplyDelete
  5. to chyba jedna z najlepszych stylizacji, serio śliczna i w końcu przyzwyczaiłam się do Twoich włosów (to już efekt końcowy czy jeszcze nie? Bo wctakich ci ślicznie i sie dlatego zastanawiam hahahah)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O dziękuje! To nie jest efekt końcowy jeszcze

      Delete
  6. tatuaż jest prześliczny!
    a w tej stylizacji wyglądasz pięknie :)
    pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  7. jaka Ty śliczna jesteś! tatuaż ładny,ale szkoda ,że przekazu nie znam :D wgl to chciałabym bardzo notkę o początkach bo jestem tu chyba jakieś trzy miesiące dopiero..

    ReplyDelete
  8. Stylizacja śliczna jak zawsze!
    + Bardzo chcemy ta notke! 💕

    ReplyDelete
  9. Jak zwykle piękna. :)
    Tatuaż >>>>>>>>>>>>>
    http://roatum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Donata nie myślałaś o założeniu aparatu na zeby ( nie zeby cos do twoich zębów ale narzekasz na nie i mówisz ze ich nei lubisz) wiem ze to duzo kosztuje ale no wiesz tak sie pytam czy nie myślałaś o założeniu aparatu :)
    Piękna stylizacja a tatuaż wspaniały

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rzecz w tym ze ja panicznie boje sie bólu zębów, najgorsze co moze byc dla mnie, miałam miec juz 2 razy zakładany i stchórzyłam oczywiście haha, ale we wrześniu/listopadzie bede miała 3 podejście

      Delete
  11. piękny topik, bardzo mi się podoba model koronkowy!
    obserwuję ♥
    i zapraszam koniecznie do mnie
    natxxvxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Stylizacja śliczna,ale chciałam się zapytać na jakiej stronie oglądasz seriale? :))

    ReplyDelete
  13. w takich stylizacjach Ci najlepiej :) a ta spódniczka boska!

    ReplyDelete
  14. Już po raz któryś z kolei to pisze ale twój tatuaż jest obłędny ;-) ta akcja na snapie była ciekawa. Ciekawa jestem efektu końcowego rozjaśniania, chociaż z takim rudym też ładnie wygladasz a co do historii bloga to jestem jej ciekawa, bo sama niedawno zaczęłam blogowanie i chciałabym wiedzieć jak to się rozkręca, jak to u cb wyglądało, bo u mnie słabo się ciągnie i wgl, ale przy okazji zapraszam do mnie http://youaresobeauty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Tak Doncia chcemy taką notke jaką proponujesz o tych początkach na blogu itp bardzo jestem zainteresowana Twoją osobą i lubie jeśli piszesz o sobie, bo chodź cię nie znam osobiście to baardzo Cię lubie :))

    ReplyDelete
  16. Jak dziewczęco, pięknie Ci tak!

    ReplyDelete
  17. Koniecznie zrób taką notkę! Ja sama pamiętam Twoje nazwy (amfetaamina, zperspektywychmur czy jakoś tak haha no i dismissive oczywiście ), sesje z Magdą, modę na grzywkę która nie ruszała się na wietrze, młodego Benia no i nawet Twoją bransoletkę z marihuaniną! XD ahh to juz tyle lat z Tobą <3 XD

    ReplyDelete
  18. Hej, mam pytanie czy jesteś zadowolona z przedłużenia rzęs? Ile czasu wogile trwało takie przedłużanie i ile trzyma ci się efekt?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trafiłam na osobe która chyba zrobiła mi to nieumiejętnie (ale sie nie znam, więc no, jednak z tego co wiem rzęsy powinno sie doklejać między rzęsami a nie do nich, straciłam połowe rzęs), ale ogólne super sprawa, długo sie trzymały, spojrzenie mistrz no i nie trzeba malować

      Delete
  19. Jejku, slicznie no! Genialna stylcia!
    + oczywiscie, ze chcemy notki o poczatkach. C:

    ReplyDelete
  20. Doncia nawet nie wiesz jak się ucieszyłam jak zobaczyłam te 1200 sekund na snapie! Tak tęskniłam za twoim odpowiadaniem na pytania ;'(

    ReplyDelete
  21. Doncia wyglądasz idealnie w tej stylizacji!!

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE