25/06/2015

Purple hair


Cześć miśki!
Ponieważ teraz ciągle dostaje spam z pytaniami na temat włosów, stwierdziłam, że zrobię z tego osobną notkę i pokaże Wam w skrócie jak to wszystko mniej więcej wyglądało, czyli jak z czerni zrobiłam fioletowe włosy.







Za pierwszym razem włosy rozjaśniałam u fryzjera. Siedziałam tam około 3h, zapłaciłam ponad stówe, a efekt wyglądał mniej więcej tak:



Wtedy przeraził mnie fakt ile wydam na te włosy, z takim tempem rozjaśniania musiałabym skorzystać z usług fryzjerskich parę razy, z czego fryzjerka kazała mi robić przerwy parotygodniowe- a do osób cierpliwych nie należę haha. Koleżanka napisała mi o 'kąpielach rozjaśniających'. Ogólnie to bierze się rozjaśniacz, rozrabia i dodaje do tego trochę szamponu i odżywki, po czym wmasowuje się to we włosy. Dzięki odżywce i szamponowi rozjaśniacz nie działa aż tak silnie i nie niszczy aż tak włosów (co nie znaczy, że nie niszczy w ogóle). Można używać czego się tam chce, ja akurat używałam:


           



Zaczęłam więc eksperymentopwać z tymi kąpielami. Za pierwszym razem dodałyśmy stanoooooooowczo za dużo szamponu i odżywki, więc w sumie kąpiel zrobiłyśmy dwa razy pod rząd. Efekt wyglądał mniej więcej tak:



I tu się waham bo nie pamiętam czy rozjaśniałam jeszcze 2 razy czy raz, ale następnie w efekcie uzyskałam pierwsze pasemko ciemnego blondu:



No ale co z tego. Włosy dalej były całe rude, a przód w ogóle podchodził dalej pod brąz.




Kolejne rozjaśnianie:




I kolejne dało wreszcie blond. 





Niestety efekt nie był taki jak na zdjęciu, moje włosy były ciemne blond z przebłyskami rudego, ale po tej ostatniej kuracji moje włosy był już w tak tragicznym stanie, że musiałam skończyć z rozjaśnianiem.Mogłam poczekać pare tygodni i rozjaśnić kolejny raz, ale jak już mówiłam nie jestem osobą cierpliwą haha. Postanowiłam więc nałożyć na nie toner.




Moim marzeniem od pary lat było mieć włosy w tym kolorze. Nałożyłyśmy więc toner.




Toner nakłada sie okropnie, nie chciał sie w ogóle złapać włosów, ledwo nam go wystarczyło, a po umyciu nie wiedziałam czy sie śmiać czy płakać. Moje włosy bowiem zmieniały kolor w zależności od światła :):)





Jeśli ktoś obserwuje na snapie (donatkay) to widział dokładnie jak to wyglądało haha. Od szarości do różu, wszystkie kolory tęczy. Musiałam więc się poddać i zrezygnować z planu moich pięknych liowych włosów. Jednak tyle rozjaśniania nie mogło pójść na marne, więc stwierdziłam, że trudno, zrobie ten ciemny fiolet.



Nie był to szczyt moich marzeń, wole te pastelowe kolory, ale zaryzykowałam i z efektu jestem zadowolona.






Ciężko ująć kolor w obiektywie. W dodatku włosy nie są jednolicie rozjaśnione i fiolet waha się od nenonowego do śliwki. Na razie włosy te zostawiam w takim stanie, podregeneruje je i zaczynam zastanawiać się nad stałą fioletową farbą, bo pianka jednak pewnie szybko się zmyje i wszystko papcia. No, to tak w skrócie :D







28 comments:

  1. mogłabyś mi powiedzieć co to za piosenka ze snapa z wczoraj, jak siedzieliście z grzesiem? strasznie mi sie spodobała.:)

    ReplyDelete
  2. prostujesz włosy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teraz tak bo wtedy nie widac ze sa aż tak zniszczone

      Delete
  3. doncia a nie chcesz podregenerować włosów i rozjaśnić jeszcze ze 2 razy i może wyjdzie ci ten wymarzony pastelowy fiolet

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie należę do osob cierpliwych, pisałam o tym wyzej

      Delete
  4. https://www.youtube.com/watch?v=L8WfZnTyMR0 speszal for ju XD

    ReplyDelete
  5. (piszę jeszcze raz bo nie wiem czy się dodało, jak tak to sorki za spam ;p ) rozjaśniane włosy mogłaś potraktować farbą o chłodnym pigmencie, wg mnie najlepsza garnier color naturals nr. 111 - super jasny popielaty blond. Do tego szampon niwelujący żółty odcień z joanny albo shwarzkopf i fioletowa/srebrna płukanka z delii. Sama mam platynowe włosy i gdy dodam jej zbyt dużo włosy są liliowe ;p
    myślę że to lepsze rozwiązanie na dłuższą metę niż tonery ;) a jeśli chcesz żeby toner dłużej utrzymał się na włosach zastosuj płukankę zakwaszającą - łyżka octu + 2l wody :)

    ReplyDelete
  6. spróbuj też z białym tonerem przed fioletowym, a na zniszczenia np olej kokosowy na noc i odżywki z kallosa, a na suche i wilgotne włosy olejek arganowy, w połączeniu z szamponem i odżywką u mnie zdziałał duuużo :)

    ReplyDelete
  7. współpracujesz z firmą sammydress? bo cały czas mi się wyświetlają ich banery

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaaplikowalam ale na razie brak odpowiedzi

      Delete
  8. ja rozjaśniałam tym samym rozjaśniaczem bez szamponu i odżywki i wszyszło wszystko za pierwszym razem. ale to zalezy od włosów :) Fajne masz te fioletowe

    ReplyDelete
  9. zrób kolejny haul, proszę :o

    ReplyDelete
  10. Czemu nie chciałaś czarnych?

    ReplyDelete
  11. W fioletowych jest ci prześlicznie! :)

    whatever-ew.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Sliczne włosy! Mi się podoba efekt koncowy :D

    ReplyDelete
  13. Ślicznie wyglądasz w fioletowych włosach :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Sama wiele razy używałam tej pianki co ty ale tak jak wspomniałaś kolor nie trzyma się tyle ile tego bym chciała. Farba to samo. Już zaczynam się poddawać co do kolorowych włosów haha. Ostatnią szansą w moim wypadku jest toner

    ReplyDelete
  15. Włoski śliczne. Też che mieć całe liniowe włosy. Zapraszam ( blog przyjaciolki) http://xxmartynaxx.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  16. Ślicznie teraz wyglądasz. Bardzo mi się podoba teraz ich kolor, bo to co było na początku (chodzi mi o te kolory tęczy haha) to jakaś masakra.
    Też nie należę do osób cierpliwych,
    Mój blog :) klik

    ReplyDelete
  17. a czy czarny to twój naturalny kolor włosów?

    ReplyDelete
  18. Świetny ten kolor wyszedł :)
    http://lethalowa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Jak długo utrzymywała się ta pianka na twoich włosach? Też siedzę z fioletem na włosach, ale ja coś nie mam szczęścia z robieniem czegokolwiek z moimi włosami...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pianka aż do dzis ale nie fiolet, kolor stopniowo schodził na coraz lepsze kolory

      Delete
  20. Gdzie moge kupic stala fioletowa farbe?

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (212) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE