New tattoo

June 13, 2015


Cześć miśki!
Jak już większość wie wczoraj byłam w Krakowie na długo wyczekiwanym tatuażu. Wreszcie się doczekałam, a piękniejszego tatuażu nie mogłam sobie wymarzyć. Stres był o tyle większy, że projektu nie widziałam wcześniej, dostałam go dopiero na miejscu i szczena mi opadła. Wcześniej próbowałam z tym samym motywem: dwie ręce splecione w uścisku, potwora i ludzka, o dwóch tatuażystów w innych studiach, ale niestety kończyło się to porażką, chociaż w sumie może i dobrze, bez tego pewnie nie trafiłabym na to studio.




Na Rock'n'Ink trafiłam przez całkowity przypadek gdzieś na google, gdy szukałam artystów zajmujących się tatuażami w stylu linework. Po nieudanej próbie w 1 studiu napisałam właśnie do tego studia, jednak konkretnie przeraziło mnie to, że projekt dostaje się dopiero na miejscu w dniu tatuowania, ew pare godzin przed, a że jestem osobą wybredną bałam się zaryzykować. Spróbowałam więc w jeszcze jednym innym studiu, co też zakończyło się porażką i wtedy stwierdziłam, że zaryzykuję. 


Co najlepsze w tamtych studiach opisywałam swój projekt przez pare dni i i tak otrzymywałam nie to czego oczekiwałam. W tym studiu u Uls Metzger mój 'pomysł' opisałam może w 4 wiadomościach. Nie było żadnych dodatkowych pytań. Nie miałam konkretniejszego pomysłu. Chciałam po prostu te ręce w coś wrobić, w jakieś kwiaty albo geometryczne wzory- nie miałam bladego pojęcia. Jak zobaczyłam ten projekt>>>>>>>>>>>>>>>> To jest idealne. Naprawdę ciężko trafić jest w mój gust, Ula zrobiła to bez problemu. Cały strach od razu minął i z chęcią usiadłam na fotel (przed dostaniem projektu myślałam że zaraz zemdleje haha)




Wszystko jest perfekcyjnie zabezpieczone, Ula przy zetknięciu z czymkolwiek innym niż maszynka dezynfekowała ręce i zmieniała rękawiczki. Co do higieny nie mam żadnych zastrzeżeń. Ogólnie to do niczego nie mam żadnych zastrzeżeń. Atmosfera w studiu jest przezajebista.


Na fotelu siedziałam prawie 3h. I tutaj zawsze pojawia się już znienawidzone przeze mnie pytanie 'bolało?'... Dawniej sama zadawałam to pytania- błagam, nie róbcie tego haha. To oczywiste, że boli. Jak? Przyjemnie haha, jakkolwiek to brzmi to jest przyjemny ból. 'A to pewnie nie boli'- oj boli jak ***. Tego nie da się opisać. Pierwszy tatuaż, ta data, szczerze- przeżyłam bardziej niż ten. Pewnie dlatego że pierwszy, i pewnie dlatego, że robiłam go tylko 10 min, nie zdążyłam się przyzwyczaić do bólu nawet, Do czego mogłabym porównać ten ból? Jakby cię ktoś kroił czymś, a co do cieniowania to jakby ci ktoś podpalał skóre (to akurat przyjemny ból nie był haha), takie odczucie miałam przynajmniej ja w tym miejscu. Nie mam pojęcia jak będzie u mnie z bólem na innych częściach ciała (tak, planuje więcej tatuaży, dużo więcej)



Jakie jest znaczenie tatuażu?  Nie, to nie jest 'piękna i bestia', bo już widziałam taki komentarz gdzieś na instagramie. Nie opowiem Wam o znaczeniu tego tatuażu, żeby to zrobić musiałabym opowiedzieć Wam o znaczeniu daty, a dobrze wiecie, że tego nie zrobię. Myślę jednak, że co poniektórzy wiedzą bardzo dobrze o co chodzi. 


Pytacie o koszty- to cudo wyniosło mnie 500zł + krem do ochrony, nie pamiętam dokładnie ile, ale chyba 35zł. Na razie tatuaż jest czerwony boli i takie tam. Szczerze nie mogę się na niego napatrzeć i dalej nie dowierzam, że jest mój haha. A Wam, jak się podoba? :D





  • Share:

You Might Also Like

32 Comments:

  1. Cudooooooooooowny tatuaż! Serio, jestem w nim zakochana ♥

    ReplyDelete
  2. Nie mogę się na niego napatrzeć. Cudowny! *.*
    http://roatum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. świetny jest! gdzie planujesz kolejne? :)

    ReplyDelete
  4. Tatuaż jest na prawd cudowny!! Jestem zaskoczona jak piękny jest efekt. Szkoda, że nie zdradzisz znam znaczenia tego tatuażu, bo na prawdę mnie to zaciekawiło :) Również w niedalekiej przyszłości zamierzam zrobić sobie tatuaż, jednak jak na razie nie mam zbytnio na niego pieniędzy i muszę bardzo zastanowić się nad jego wyglądem, bo chcę aby był wyjątkowy, tak jak twój :)

    http://psychomeryy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Mysle ze to oznacza ze laczymy sie z zlymi ludzmi , ze lto wlasnie przez nich nasz swiat do konca nie jest taki jaki bysmy chcieli zeby byl. no ale nkestety nie wszyscy umiemy sie z nimi rozstac i zostajemy przy nich choc zadaja nam naprawde wielki bol emocjonalny .... xd nie wiem co oznacza ten tatuaz ale przynajmniej ta tak to odbieram xd a tatuaż jest genialny , naprawde swietny xd

    ReplyDelete
    Replies
    1. To nie to :) Nie zgadujcie mi tutaj prosze

      Delete
  6. Doncia nie myślałaś żeby zrobić sobie jakieś silver albo siwe wlosy? idealnie by do twojego stylu pasowaly!

    ReplyDelete
  7. Cieszę się, że w końcu ci się udało z tym tatuażem Doncia! Jest cudowny ;-)

    ReplyDelete
  8. Jaki masz egzamin w poniedziałek? Bo pokazywałas na snapie coś :)

    ReplyDelete
  9. Jestem tutaj z Tobą od dawna. I bardzo Cię podziwiam. Za tą zmianę nie tylko zewnętrzną ale również mentalną:) Przepraszam, że to napiszę..nie mam na celu zgadywania jaki przekaz ma Twój tatuaż, ale pozwolę sobie na swoją własną interpretację, ponieważ czuję, że po części utożsamiam się z tym co jest na nim przedstawione. Dodam na początek, że jest niesamowity. Nie jest jak te wszystkie inne ' zwykłe tatuaże', które najczęściej nie mają żadnego przekazu. Twój po prostu urzeka. Na swój sposób jest niesamowity (wiem, powtarzam się) ale nie potrafię inaczej wyrazić tego co czuję. Jak na niego patrzę to mam przed oczami wpis, w którym opisujesz całą swoją historię, swoją depresje, swoje stany lękowe... wiem, że zapewne nie to miałaś na myśli, ale pozwolę sobie kontynuować.. Dla mnie ta mroczna dłoń to wszystko to co przeżyłaś. Cały motyw jest jakby pokazaniem tego, że to zawsze będzie obecne w Twoim życiu, ale można sobie z tym poradzić, bo to od nas zależy czy na to pozwolimy. Przepraszam, może nie powinnam tego pisac.. nie akceptuj jeśli nie chcesz, po prostu pomyślałam, że muszę to z siebie wyrzucić. Pozdrawiam Cię.

    ReplyDelete
  10. Genialny! Jeden z lepszych, jakie widziałam. W ogóle uwielbiam tatuaże, na jesień mam zamiar w końcu zrobić i coś czuję, że będę się bać jak cholera. Na sam dźwięk maszynki mam gęsią skórkę, ale i tak nie mogę się doczekać :D

    ReplyDelete
  11. Ta data na tej nodze to dzień w którym twoje życie sie zmieniło , bo we wcześniejszych notkach mówiłaś coś że zmienił cię jeden dzień myśle że może ta data symbolizuje twoją zmiane i zaakcetowanie siebie :) aaa Doncia ten drugi tatuaż piękny tak jak ten pierwszy :D nie krzycz , że zgaduje plis xD

    ReplyDelete
  12. Masz takie idealne nogi i to idealnie współgra z twoimi tatuażami, hah.
    http://polowcia--blog.blogspot.com
    Dziękuje, że lajknęłaś mi zdjęcie na ig, serio to dla mnie dużo znaczyło:)

    ReplyDelete
  13. Jak rodzice zareagowali hah? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie to obyło się bez komentarza haha aż sama jestem w szoku

      Delete
    2. A mówili ze ładny czy cos czy wgl nic hah

      Delete
  14. Wow tatuaż jest cudowny!
    xx aleksandraq.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Tatuaż jest cudowny, idealnie komponuje się z datą a jeśli masz jasną cerę jak na zdj (jakoś nie zwróciłam na to uwagi na innych zdj i wgl więc nie jestem pewna) to musi być oszałamiający widok. Wzór jest świetny.
    PS tak w międzyczasie czytałam komy i zwróciłam uwagę, że masz egzaminy zawodowe z turystyki, nwm czy stety czy niestety ale za 3 lata mnie też czekają identyczne
    http://youaresobeauty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Bardzo ładny tatuaż <3


    zapraszam do mnie http://martynkasardynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Swietny tatuaż ♥
    Może wspólna obserwacja? Odpisz u mnie na blogu ;) --> Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  18. Dziewczyna odwaliła kawał dobre roboty! Tatuaż jest wyjebany w kosmos!

    ReplyDelete
  19. Piekny tatuaz! Bardzo mi sie podoba, genialny jest!

    ReplyDelete
  20. ile razy rozjaśnialas juz wlosy ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 4-5 chyba, nie wiem, ale ja nie robie samym rozjaśniaczem tylko kąpielą rozjaśniającą

      Delete
  21. Przecudowny 😍

    ReplyDelete
  22. Perfekcyjny! Ja zwlekam z pierwszym tatuażem, bo muszę znaleźć odpowiednią osobę, która zrealizuje moje pomysły :D

    ReplyDelete
  23. Zawsze jak ogladam dziela Uls zatrzymuje się na tym wzorze i nie mogę wyjść z podziwu, do tej pory jest on jedyna inspiracją dla mnie. Jest perfekcyjny, masz wielkie szczęście ze Uls taki pomysł przelala na Twoja skórę!

    ReplyDelete
  24. Świetny motyw, sama tatuaż petarda, bardzo ładnie wygląda. Wierzę że jesteś zadowolona z efektu, dobra robota. Dzięki za ciekawy wpis.

    ReplyDelete