mix

Mix

June 02, 2015


Cześć miśki!
Oj niestety coś mnie bierze, zawiało mnie konkretnie pół twarzy mnie boli haha, oby przeszło jak najszybciej. Mamy mały problem z nadrobieniem sesji i nie wiem jak to zrobimy, dzisiaj najwyżej wykorzystam mamę i coś wykombinujemy. Jak już będziemy mieszkać razem w Krakowie to sesji będzie o wiele więcej, bo łatwiej nam sie będzie dogadać, a tak to Klaudia mieszka w ogóle poza Jasłem :( Btw. STOOO LATT DLA KLAUDII KTÓRA OBCHODZI DZISIAJ SWOJE 20 URODZINY <3
Postaram się też na dniach dodać tą notkę ze starymi zdjęciami. No a teraz łapcie mixa:








Nie wchodzę więcej do smyka haha/ Jalapenos- najlepsze jedzenie świata


Ciesze się, że ktoś z Was wreszcie odważył się podejść! Dziwna sytuacja, ale kciukersowe zdjęcie zawsze z chęcią zrobię/ Koszulki z Aliexpress, buty h&m, okulary sinsay

Już prawie efekt końcowy!







Kocham dostawać od Was takie rzeczy haha






  • Share:

You Might Also Like

11 Comments:

  1. Kocham twoje mixsy ;) zazdroszczę tej dziewczynie :* paulablackunicorn.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Świetne zdjęcia, chociaż część już widziałam na instagramie :D Genialne koszulki masz!
    Wszystkiego najlepszego dla Klaudii!

    ReplyDelete
  3. Cudowny mix jak zawsze <3
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Doncia jak ty takie fajne koszulki na Aliexpres znajdujesz? ;((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie wpisywałam takie jedno hasło a teraz sobie nie moge przypomnieć jak to było.................

      Delete
  5. świetny post jak zwykle doncia! :) Co to za sklep na 6 zdjęciu ?
    Pozdrawiam
    http://kxsiia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ale masz fajne życie <3

    ReplyDelete
  7. Super mix, jak zawsze. Bardzo ładny płaszczyk, gdzie kupiłaś?

    http://psychomeryy.blogspot.com/

    ReplyDelete