I fink I'm freeky

June 08, 2015


Cześć miśki!
Dzisiaj będzie 'dziwna' notka, już nie jestem w stanie tego inaczej zrobić, zeszło mi się za dużo paczek na raz i nie mam jak wyrobić ze zdjęciami, więc w 1 notce po prostu przedstawię wam parę ubrań. Przepraszam, bo naprawdę nie chciałam czegoś takiego robić, nie lubie takich notek, drażnią mnie, bez sensu to jest, ale nie mam już innej opcji. Dzisiaj już ide z Klaudią na zdjęcia (o ile nie będzie padać, znając nasze szczęście to różnie może być haha), następna notka już będzie na eleganckości, więc mam nadzieję, że tą mi wybaczycie. Ilość mnie przerosła po prostu troche.



dress- ROMWE
creepers- DEEZEE













jeans- SHEINSIDE
t-shirt- ROMWE






sweatshirt- SHEINSIDE






t-shirt- ROMWE










  • Share:

You Might Also Like

24 Comments:

  1. Ostatni t-shirt jest cudowny, chyba najbardziej przypadł mi do gustu.

    ReplyDelete
  2. ślicznie Ci w białym, w tej ostatniej koszulce i włosy na tych zdjęciach wyglądają jakoś dużo lepiej :O piękności! <3

    ReplyDelete
  3. ładnaś Natalko, jeszcze ten uśmieszek *.*

    ReplyDelete
  4. Pierwsza i ostatnia stylizacja piekna

    ReplyDelete
  5. chyba znów rozjaśniłaś włosy?

    ReplyDelete
  6. Cudowne ubrania, nawet w zdjęcia w pokoju są cudowne, bo ty na nich jesteś :)


    http://nastulka-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Wszystkie zestawienia bardzo mi się podobają. Jesteś śliczna.
    Pozdrawiam.
    Zapraszam do mnie ♥click

    ReplyDelete
  8. Te włosy wyglądają tragicznie :(

    ReplyDelete
  9. kiedy nowy tatuaz ? chyba juz dawno mialas miec , co takie opoznienie ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Generalnie to juz w lutym miałam miec XD Próbuje w 3 studiu juz, jade w piatek

      Delete
    2. a w tych wczesniejszych czemu sie nie udawalo ?

      Delete
  10. Doncia, jeszcze coś haha
    Nie wiem czy widziałaś, ale... Masz:
    http://www.magiazakupow.com/produkt/7793/top-fullprint-unicorn
    http://www.magiazakupow.com/produkt/7787/top-fullprint-pink-donut
    Takie specjalnie dla Ciebie chyba ♥

    ReplyDelete
  11. nie przesadzasz z cenami chokerów? identyczne jakościowo kosztują 2-3zł na innych stronach, jakieś 6 z wysyłka...jak dla mnie to zdzierstwo

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale napalone fanki kupiłyby nawet za 30zł, bo od Donci....

      Delete
  12. zazdroszcze spodni i koszulki z paczadełkami ❤

    ReplyDelete
  13. uroczo! a lubisz bluzy fullprint? ostatnio kupiłam taką http://betterlook.pl/bluzy-damskie-1757/Bluza-Fullprint-3D-Husky.html i nie wiem do czego ją założyć :/

    ReplyDelete
  14. i wyglądasz super z tymi kucyczkami!

    ReplyDelete
  15. masz super kucyczki!

    ReplyDelete