10/06/2015

From the moon to the sun


Cześć miśki!
Jeszcze jedna taka sytuacja i oficjalnie zacznę wyznawać jp, policja zatrzymująca się na środku drogi i chcąca wpisać mandat za 'śmiecenie' gdy człowiek sobie spokojnie stoi na chodniku NO NIE NO SUPER POLECAM JASŁO.
Pogoda cudowna wreszcie (czemu ja zawsze tu pisze o pogodzie.........), dobija mnie trochę fakt, że tatuaż w piątek i do lipca nie będę mogła wejść do rzeki/basenu przecież ja umrę... haha, ale tyle czekałam to się już poświęcę i wreszcie to cudo będzie na swoim miejscu!
Wreszcie wybrałyśmy się z Klaudią na zdjęcia, łapcie :D A no i na dniach szykuje się dla was blogowe rozdanie ze sklepu Romwe!


dress- WALKTRENDY
creepers- DEEZEE
hat- UNKNOWN, VINTED
sunglasses- UNKNOWN, ITALY










































































29 comments:

  1. Ślicznie wyglądasz. Jakiej dokładnie używasz odzywki, bo wlosy naprawdę nie wyglądają na zniszczone?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z mariona do psikania i w kremie z joanny z olejkiem arganowym i teraz jeszcze kupiłam sam olejek arganowy z mariona

      Delete
  2. Mega mi się podobają te zdjęcia *___*
    A co do tej policji to nie tylko u Ciebie tak jest haha :-P

    ReplyDelete
  3. Skoro tyle czekałaś, to poświęcenie się nie będzie dla Ciebie niczym strasznym :)

    ReplyDelete
  4. a wracając do kręcenia hula hopem ile czasu kręcisz ?

    ReplyDelete
  5. czy ty chcesz ombre?XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. szczerze mówiąc to wygląda jak na razie jak źle zrobione ombre, ale może na żywo lepiej się prezentuje!

      Delete
    2. A weź bo mam dość tych włosów już chce ten efekt końcowy ale nie moge tak szybko wyglądam jak z kupą na głowie

      Delete
    3. Nie no bez przesady, aż tak źle to nie wygląda! A kiedy mniej więcej będzie efekt końcowy?

      Delete
    4. Mam nadzieje że wkrótce haha

      Delete
  6. Cudne zdjęcia! *.*
    http://roatum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. trochę za mała chyba ta sukienka, prawda?

    ReplyDelete
  8. Ty to chyba uwielbiasz nosić kapelusze co? :) pozdr

    ReplyDelete
  9. Kochana, co oznacza twój obecny tatuaż i jeżeli możesz powiedzieć to co będzie oznaczał kolejny? A stylizacja i post jak zawsze świetne ��

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie będę pisała o znaczeniu moich tatuaży :)

      Delete
    2. Ok przepraszam jak za bardzo prywatne pytanie :*

      Delete
  10. jak zamawiałaś z Aliexpress to zakładałaś konto walutowe?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć tatuaż który sobie zrobisz! Ja także planuję, jednak nie mam zbytnio na niego pieniędzy, gdyż chciałabym zarobić na niego sama :)
      Bardzo fajna sukienka i sesja, a poza tym widać super zmianę na twoich włosach. Początki niezbyt mi się podobały, ale teraz jest na prawdę fajnie :)

      http://psychomeryy.blogspot.com/

      Delete
  11. Doncia, nie myślałaś o jakimś Q&A na blogu or na snapie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślałam, ale nie wiem jak i gdzie to zrobić, najprędzej to zrobie tiny

      Delete
  12. cudowne zdjecia <3

    ReplyDelete
  13. Znazałam się tu przez przypadek, dzięki insta i chyba zostanę na dłużej 😄 Masz świetny styl, idealnie trafia w mój gust.

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE