06/06/2015

Be nice or go away


Cześć miśki!
Wczoraj nasze nadzwyczaj spokojne wyjście skończyło się nadzwyczaj drogo, dzięki za mandat za bycie grzecznym! Nie dość, że okazało się, że sarny wpierdzieliły truskawki i moje wakacyjne fundusze poszły sie no, to jeszcze dodatkowe koszty na mandat, lepiej nie widze nie ma co! Ogólnie z powodu tych truskawek ide do pracy, jeszcze nie wiem czy jako kelnerka czy na szmaty, ale pewnie na szmaty, bo inaczej w ogóle nie miałabym możliwości, żeby zrobić zdjęcia na notke i w ogóle cokolwiek. Będzie ciężko, ale może jakoś damy rade i blog na tym nie ucierpi, ale jestem co najmniej tysiąc w dupe i mój obóz jest pod znakiem zapytania haha, więc muszę coś z tym zrobić.
Mama się pobawiła w fotografa, więc jakieś zdjęcia na dzisiaj mam, bo z Klaudią dalej się coś dogadać nie możemy :(



top- ROMWE
pants- ROMWE
sweatshirt- ROMWE
creepers- DEEZEE
backpack- CHOIES
sunglasses- CHOIES
choker- ALIEXPRESS



















































30 comments:

  1. Świetna notka Doncia naprawdę dawno mi się żadna tak nie spodobała pozdrawiam -Smd !!!<33 ;-D

    ReplyDelete
  2. Bardzo pięknie

    ReplyDelete
  3. Super figura! i zajebiste zdjecia! Oby tak dalej!:))

    ReplyDelete
  4. A co ze szmatami donaty? Moze tam jakoś zarobisz na ten obóz :( i jeszcze chookery, trzymam kciuki! A zdjęcia świetne

    ReplyDelete
    Replies
    1. No coś ostatnio nie kupujecie tam nic, chokery też same nie wystarczą, tak czy siak do pracy pójde, ale myśle, że sie uda :D

      Delete
    2. no bo ciągle są te same rzeczy nie dajesz nic nowego, a to tylko te ktorych Ci sie po wyprzedazy szafy nie udalo sprzedac :(

      Delete
    3. Przecież sporo nowych jest...

      Delete
  5. Coś tyłek ostatnio ci się poprawił Doncia 👌👌

    ReplyDelete
    Replies
    1. O dzięki haha, bo 'ćwicze' coś :D

      Delete
  6. Kolor bluzy >>>>>>
    Zdolna mama :D
    http://roatum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Gdzie na te szmaty do pracy idziesz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeszcze nie wiem gdzie mnie przyjmą, albo rondo albo koło galerii

      Delete
    2. a przyjmują tam wgl?

      Delete
  8. A za co mandat? współczuję :c

    ReplyDelete
  9. No tyłeczek mega :D Co cwiczysz? :D
    Super stylizacja <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tańcze z just dance na yt haha i hulahop

      Delete
  10. doncia a co z yt? i z coverami?
    kiedy coś dodasz? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam dalej problemy z podkładami :(:(

      Delete
  11. Przepięknie wyglądasz <3
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Cześć, podoba mi się to jak wyglądasz, przyjemna notka. Nie mogę się doczekać jak koniec końców będą wyglądały Twoje włosy.
    Dalej stosujesz się do zasad swojej "diety" czy po prostu po takim długim czasie już nie odczuwasz, że w pewien sposób się ograniczasz z jedzeniem i najzwyczajniej w świecie takie są już Twoje nawyki żywieniowe?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Troche poszalałam i przytyłam, ale staram się wrócić do tamtych nawyków żywieniowych, jeśli chcesz chudnąć to zawsze będziesz czuła niedosyt jedzenia, normalne

      Delete
  13. świetny plecak <3




    zapraszam do mnie http://martynkasardynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Ile Doncia ważysz i ile masz wzrostu , jeśli mozna spytać :)))

    ReplyDelete
  15. Które piosenki tańczysz z just dance ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O jezu nie chce mi sie wymieniać, szukaj pod siebie co ci spasuje :)

      Delete

LABELS

OOTD (212) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE