Witch

May 26, 2015


Ciągle dostaje od Was pytania na maila z zapytaniem jak udało mi się zaakceptować siebie i jak radze sobie z negatywnymi komentarzami, jak wyszłam z tego bagna w którym byłam i co nakłoniło mnie do zmian. Chodzi o samoakceptację i podświadomość. Jeśli sam siebie nie zaakceptujesz- jakim prawem wymagasz by ktoś inny to zrobił? Piękno to pojęcie względne. Piękny jest każdy. To stereotypowe piękno głoszone przez media nie jest prawdziwym pięknem. Prawdziwe piękno jest w Tobie. Tak tak, każdy patrzy na wygląd bla bla. Rzecz w tym, że to tylko i wyłącznie od ciebie to zależy to jak ludzie będą Cię odbierać. Masz wpływ na to, czy jesteś piękny czy nie i nie mówię tu o wyglądzie zewnętrznym, bo to tylko namiastka piękna. Jeśli zaakceptujesz siebie będziesz piękny. Jeśli Ty będziesz dobrze się czuł sam ze sobą- ludzie zaczną dobrze czuć się w twoim towarzystwie i też będą chcieli z Tobą przebywać i nie ważne czy będziesz miała rozmiar xs czy xl. Ludzie patrzą na wygląd, ale nie w ten sposób w jaki myślicie.










Pierwsze co zauważasz to uśmiech i nastawienie osoby do świata- to jest właśnie ta pierwsza rzecz którą widzisz. To jest ocenianie ludzi 'przez wygląd'. Widzisz uśmiech, słyszysz śmiech i już coś dostrzegasz. Kolejnym krokiem jest to co sprawiło uśmiech na twarzy tej osoby i z czego się śmieje. To decyduje o tym, czy jesteś piękny. Do kogo się śmiejesz, a nie z kogo/czego się śmiejesz. Zastanów się na co naprawdę zwracasz uwagę poznając nową osobę. To nie wygląd, to energia która przez wygląd emituje i oddziałuje na twoje postrzeganie piękna.





Twoja podświadomość jest twoją drogą do sukcesu. Nie osiągniesz nic z negatywnym nastawieniem. Spróbuj nie zaczynać dnia ze zdaniem 'znowu mi sie nie uda', zacznij dzień krzycząc 'moge to zrobić'. To jest klucz do drzwi szczęścia. Ludzie na ślepo dążą do fałszywego piękna wykreowanego przez media. Co chwile natykam się na zdjęcia dziewczyn narzekających na to jak wyglądają, za grube, za krzywe, za takie, za owakie. Zacznij żyć w zgodzie ze sobą. To do czego dążysz- to nie jest piękno. Piękno jest w Tobie i w tym co robisz i co sobą reprezentujesz. Nie ważne jakie masz oczy- ważne co nimi dostrzegasz. Nieważne jakie masz usta- ważne co nimi mówisz. Nie ważne jakie masz nogi- ważne gdzie nimi zawędrujesz.. Nie trać życia na zamartwianie się tak nieistotną rzeczą. To naprawdę nie jest ważne.





Jak udało mi się zaakceptować siebie? Nie wiem jak odpowiedzieć Wam na to pytanie. Zrozumiałam, że są rzeczy ważniejsze niż syf na czole.  Każdy ma jakieś wady. Nie ma ludzi idealnych, to byłoby bez sensu. Życie bez wad byłoby nudne. W tym wszystkim chodzi właśnie o to by te wady zaakceptować, by zaakceptować siebie w całości, razem z tym co złe, by rozróżnić które rzeczy można zmienić, a z którymi trzeba nauczyć się żyć. Wady nie są przeszkodą. Wady są częścią Ciebie, nie zmieniaj tego.






tshirt- INU INU
skirt- PRIMARK, SH
cardigan- SHEINSIDE
shoes- FOLLOW ME, SH, DIY
necklace- HAPPINESS BOUTIQUE
hat- CHOIES







  • Share:

You Might Also Like

34 Comments:

  1. Jak zwykle piekne slowa. Az wzruszaja. Cudowne i prawdziwe. Pozdrawiam mocno .Oby wiecej takich tekstow na blogu

    ReplyDelete
  2. buty trochę za masywne do tej stylizacji :) ale i tak urocza jak zawsze jesteś <3

    ReplyDelete
  3. Zmotywowałaś mnie, znowu. Jejuu, jak ja Ciebie kocham.
    pisane-kolorem.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. No w końcu dobrze wyglądasz ;) bardzo fajna stylizacja ! :p

    ReplyDelete
  5. Piękne słowa, zdjęcia cudowne. Doncia bo sa ludzie którzy śmieją sie z czyjejś krzywdy, z tego ze komuś dokucza, z wyglądu tej osoby. I sa ludzie którzy śmieją sie z dobrych rzeczy, zabawnych ale dobrych, z dobrych uczynków (w pozytywnym znaczeniu) co myślisz o tych pierwszych, jak co sie wydaje czym to jest spowodowane?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ludzie czasami zapominają, że inni ludzie to też,no- ludzie, ranią innych by sami nie zostali zranieni albo zostali zranieni zbyt mocno

      Delete
  6. Akurat dzisiaj tego właśnie potrzebowałam. Chociaz tak naprawdę zdaję sobie sprawę z tego jaką osoba jestem i tak nie potrafię się zmienić. Ale staram się, i chcę tego. Dziękuję za te slowa bo czytając czułam jakby były skierowane one właśnie do mnie <3
    Więcej takich notek ;*

    ReplyDelete
  7. Jeju cudowna notka, a zdjecia wspaniałe!!!
    Kto za fotografa? :D!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klaudia, często na snapie u mnie jest :D

      Delete
  8. Wow na prawdę piękne i wartościowe słowa, od razu dzień robi się lepszy jak się czyta coś takiego :)

    ReplyDelete
  9. Piękne! Mam obsesję na punkcie wszelkiego rodzaju "siateczkowych" kombinacji w ubiorze :)

    ReplyDelete
  10. Przepięknie napisane :) Masz talent do tego, potrafisz sprawić, że Twoje słowa trafiają do drugiego człowieka ;)

    ReplyDelete
  11. Pięknie piszesz Doncia!! Zawsze mnie motywujesz do działania:)

    ReplyDelete
  12. słyszałaś o zasadzie lustra ? :)

    ReplyDelete
  13. Jakie to wszystko prawdziwe i dzieki takim osobom jak ty staram sie postrzegac swiat inaczej. Jestes najlepsza osoba na swiecie i Ci wszyscy hejterzy ktorzy cie hejtuja sa zalosni . Nigdy sie nie zmieniaj Doncia, bo jestes CUDOWNA!

    ReplyDelete
  14. cudowna notka!!
    I faktycznie w tej stylizacji wyglądasz jak witch :D

    ReplyDelete
  15. Bardzo dobra motywacja :) Śliczna spódnica!

    <a href="http://borntopizza.blogspot.com/>Zapraszam do mnie:)</a>

    ReplyDelete
  16. ta zasada lustra polega na tym , że wyparte części siebie widzimy innych :) i , że jak siebie nie szanujemy ludzie nie szanują nas bo ludzie są jak lustro co mówimy do siebie ludzie mówią do nas :)) o to mi chodzi , że to właśnie tak się nazywa i to naprawde się sprawdza wiem , bo to przetestowałam :D

    ReplyDelete
  17. może i tak zrobisz jeszcze jedną notkę ze zdjęciami z czasów dresów? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No właśnie pytam na fb czy chcecie kolejną haha

      Delete
  18. sztuczne rzesy? co robilas bo sa sliczne (;

    ReplyDelete
  19. jejku, moim zdaniem to jedna z najcudowniejszych Twoich notek! i zdjęcia przepiękne! Buziaki Doncia:*
    tinyluucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. najlepsze notka ever! nie dość ze cudowne zdjęcia ze stylizajcą to jeszcze mocne słowa :) rób takie częściej <3

    ReplyDelete
  21. czemu zablokowałaś aska?
    a stylizacja cudowna, w końcu jesteś sobą, a nie przebrana :)

    ReplyDelete
  22. Piękny post. Dzięki niemu zrozumiałam, czym tak na prawdę jest piękno. Jesteś moją bohaterką <3

    ReplyDelete
  23. Wyglądasz naprawdę bosko, piękne buty. Niestety nie wiem, co działo się wcześniej w Twoim życiu, jakieś trudne przeżycia, które skłoniły Cię do napisania o akceptacji i zrozumieniu? Bardzo prawdziwy tekst...

    ReplyDelete
  24. Wyglądasz naprawdę bosko, piękne buty. Niestety nie wiem, co działo się wcześniej w Twoim życiu, jakieś trudne przeżycia, które skłoniły Cię do napisania o akceptacji i zrozumieniu? Bardzo prawdziwy tekst...

    ReplyDelete
  25. Cudowna stylizacja :) http://lethalowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. ach, bardzo lubię wracać do tej notki <3 moja ulubiona! Doncia, po kilku latach nienawiści do siebie i zaburzeń odżywiania, w końcu udało mi się siebie zaakceptować i pokochać, mimo że przytyłam, nie przejmuję się tym wcale! wiem, że mogę to zmienić, ale nie chcę, bo już wiem jak cienka jest granica między odchudzaniem a głodzeniem się. zdrowo się odżywiam i czuję się fantastycznie. kocham siebie, każdą swoją wadę i każdą zaletę i to jest piękne :) jestem cholernie szczęśliwa, że jestem teraz w miejscu, w którym jestem. dziękuję Ci kochana bo miałaś spory wpływ na to :)

    ReplyDelete