07/05/2015

Wishlist from Walktrendy


Cześć miśki!
Może mi dzisiaj zdjęcia z Magdą siądą, przydałoby się, ale nie obiecuje, bo po wczoraj trochę zmięta jestem. Cały dzień w szkole wczoraj na angielskim, nie wiem kto wymyślił te podziały i przerwy na rozszerzeniu. Jeszcze tylko 12 i 15 i KONIEC wreszcie będę mogła zacząć najlepsze wakacje życia.
Parę dni temu napisał do mnie sklep Walktrendy i od samego wejścia na strone jestem w nim zakochana, niektóre rzeczy>>>>>>>>> Łapcie mały wishlist ze sklepu. Jest tego dużo więcej!
Hi bunnies!
I'm planning to go on the photo seassion today but I don't promise, because I spent the whole day in school yesterday on my final English's exams. I still have 2 exams to pass, and 15th I'll finally end and I can start the best vacation in my life!
A few days ago the WALKTRENDY shop wrote to me. I'm already in love with their stuff, some of their items>>>>>>>> 

KLIK                                                                                       KLIK

KLIK                                                                                       KLIK



KLIK                                                                                       KLIK

KLIK                                                                                       KLIK

KLIK                                                                                       KLIK

KLIK                                                                                       KLIK

KLIK                                                                                       KLIK

KLIK                                                                                       KLIK








21 comments:

  1. nie wiem nawet na które spojrzeć, bo wszystko ładne :l

    ReplyDelete
  2. Super! Napewno zaglądnę ;)
    Ps.Miłego dnia

    ReplyDelete
  3. Donica gdzie jedziesz na wakacje w tym roku?

    ReplyDelete
    Replies
    1. A gdzie ja nie jade :') Setki planow i tysiące pomysłów mam nie wiem jeszcze gdzie wyląduje, chyba ze pytasz o wyjazd za granice a nie wycieczki po Polsce

      Delete
    2. Tak doncia za granice :)?

      Delete
    3. Narazie mam 15 lat i za bardzo rodzice nie pozwalają mi dalej nigdzie jechać ale jak bd miała 18 lat to tez wlasnie chce jakieś super wakacje no wiesz o co chodzi misia

      Delete
    4. A co myślisz o Grecji? Np kolonie do grecji :)

      Delete
    5. W Grecji nie byłam jeszcze

      Delete
  4. Też właśnie do mnie ostatnio napisali :D

    ReplyDelete
  5. ostatnio same nudy na tym blogu

    http://iamemilia.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. 1 i 2 sukienka ekstra :))

    ReplyDelete
  7. Moim zdaniem z tej całej listy najlepsza jest krótka koszulka z napisem "You can't sit with us", jest mega.
    heartshapedglassesx.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. O jakie piękne rzeczy <3
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Don a moze jakaś notka motywacyjna cos tego typu, piszesz genialne :) fajne ubrania

    ReplyDelete
    Replies
    1. Próbowałam ostatnio, ale tego sie nie da napisać tak o :(

      Delete
  10. Fajny post <3




    zapraszam do mnie http://martynkasardynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Doncia jak to się stało że napisałaś dobrze maturę z matematyki? Przecież nie uczyłaś się :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No nie wiem może dlatego, że uczyłam sie w skzole na lekcjach kiedy był na to czas, a nie 2 tygodnie przed maturą, nigdy nie miałam problemów z matmą. Jak wy mnie czasami denerwujecie :) To co pokazuje na snapie/blogu nie jest całym moim życiem jezu

      Delete
  12. Jak poszła Ci matura z angielskiego? Dla mnie było glupie słuchanie na podstawie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak dla mnie było banalne, myśle, że 90-100% bedzie, rozszerzenie też w porządku, ale boje sie, że nie zaliczą mi drugiej części, bo nie zaznaczyłam wybranego tematu w kółko :')

      Delete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE